تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

آمریکا، شریک زندگی «پوتین» را تحریم کرد

در فهرست تحریم‌های جدید آمریکا علیه روسیه به دلیل تجاوز نظامی مسکو به اوکراین، نام آلینا کابائوا، قهرمان پیشین المپیک در رشته ژیمناستیک و شریک زندگی ۳۹ ساله‌ ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه دیده می‌شود.

کد خبر: ۱۳۴۸۲۵
۰۸:۳۹ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۱

آمریکا، دوست ۳۹ ساله‌ «پوتین» را تحریم کرد

دیدارنیوز: وزارت خزانه‌داری آمریکا در حالی روز سه‌شنبه دور جدید تحریم‌های این کشور علیه روسیه را اعلام کرد که نام آلینا کابائوا، دوست‌ احتمالی ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه نیز در فهرست تحریم‌شدگان دیده می‌شود.

از آلینا کابائوا، قهرمان پیشین المپیک در رشته ژیمناستیک در گزارش رسانه‌ها به عنوان شریک زندگی ولادیمیر پوتین یاد شده است. وزارت خزانه‌داری ایالات متحده اعلام کرده که اعتبار ویزای آلینا کابائوا را به حالت تعلیق درآورده است. دولت آمریکا همچنین محدودیت‌هایی برای این تبعه ۳۹ ساله روسیه در زمینه مالکیت در نظر گرفته است.

بنا به اعلام وزارت خزانه‌داری آمریکا آلینا کابائوا در راس یک شرکت رسانه‌ای روس فعالیت می‌کند که در حال تبلیغ در دفاع از تهاجم نظامی به اوکراین است.

الکسی ناوالنی، مخالف سرشناس ولادیمیر پوتین پیش از این با انتقاد از فعالیت‌های شرکت رسانه‌ای آلینا کابائوا از کشور‌های غربی خواسته بود او را تحریم کنند.

آلینا کابائوا سابقه عضویت در دومای روسیه را نیز دارد. بریتانیا و اتحادیه اروپا پیش از این به ترتیب طی ماه‌های مه و ژوئن تحریم‌هایی را علیه او وضع کرده بودند.

در فهرست تحریم‌شدگان وزارت خزانه‌داری آمریکا نام آندری گوریف، الیگارش سرشناس روس نیز دیده می‌شود. این مرد ثروتمند روس صاحب دومین خانه بزرگ لندن پس از کاخ باکینگهام است. ویلای او در لندن ۲۵ اتاق خواب دارد.

آمریکا پیش از این در ماه آوریل اسامی کاترینا تیخونوا و ماریا ورونتسوا، دو دختر ولادیمیر پوتین را در فهرست تحریم‌شدگان قرار داده بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی