تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۱ اعلام شد

نتایج اولیه کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از سوی سازمان سنجش اعلام شد. طبق اعلام مسئولان سازمان سنجش، نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۱، اواخر شهریور ماه اعلام می‌شود.

کد خبر: ۱۳۴۸۱۹
۰۷:۵۶ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۱

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۱ اعلام شد

دیدارنیوز: نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از سوی سازمان سنجش اعلام شد.

آزمون ورودی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از هشتم تیر ماه آغاز شد و فرآیند برگزاری آن به مدت ۴ روز ادامه داشت. یک میلیون و ۴۸۹ هزار و ۲۲۰ داوطلب در بزرگ‌ترین آزمون آزمایشی کشور برای ورود به دانشگاه‌ها با یکدیگر رقابت کردند. ۹۱۵ هزار و ۴۱ داوطلب زن و تعداد شرکت‌کنندگان مرد کنکور ۵۷۴ هزار و ۱۷۹ نفر اعلام شده است.

بنابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، بیش از یک میلیون و ۱۵۷ هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته شده‌اند که از این تعداد ۵۳۰ هزار داوطلب در رشته‌های با آزمون و بدون آزمون دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی پذیرفته می‌شوند.

طبق اعلام مسئولان سازمان سنجش، نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۱، اواخر شهریور ماه اعلام می‌شود.

در نخستین ساعات اعلام نتایج، به دلیل کثرت مراجعات داوطلبان به سایت سازمان سنجش، عملکرد این سایت کُند شد و دسترسی به لینک بارگذاری اطلاعات داوطلب برای دیدن نتایج با مشکل رو برو شد.

به گزارش دیدارنیوز، کارنامه اعلام نتایج مرحله اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و داوطلبان می‌توانند جهت مشاهده نتایج خود به آدرس اینترنتی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی