تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

آتش‌سوزی در نمایشگاه مبل تهران فوتی و مصدوم نداشت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی در نمای کامپوزیتی یک نمایشگاه مبل در بزرگراه شهید ستاری خبر داد و گفت: این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت.

کد خبر: ۱۳۴۸۱۳
۲۱:۰۲ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

آتش‌سوزی در نمایشگاه مبل تهران فوتی و مصدوم نداشت

دیدارنیوز: سید جلال ملکی دراین باره گفت: در ساعت ۱۸:۴۱ عصر امروز حادثه حریق در یک ساختمان سه طبقه تجاری - اداری به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان را به همراه تجهیزات و امکانات اطفای حریق به محل حادثه واقع در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید ستاری، نرسیده به خیابان خلیل آبادی اعزام کرد.

وی با بیان اینکه با توجه به ترافیک عصرگاهی، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را از سه مسیر مختلف به محل اعزام کرد، گفت: محل حادثه یک ساختمان سه طبقه بود که در طبقه همکف آن شعبه یکی از بانک‌ها قرار داشته و در طبقات بالایی آن نیز نمایشگاه مبل واقع شده بود. آتش از نمای این ساختمان در طبقه دوم آغاز شده و با شعله‌ور شدن به طبقات بالایی نیز سرایت کرده بود. متاسفانه جنس نمای این ساختمان نیز از نوع کامپوزیت بوده و همین موضوع سبب شده بود تا شعله‌های آتش با سرعت زیادی روی نمای ساختمان گسترش پیدا کند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه با حضور به موقع آتش‌نشانان از سرایت آتش به دیگر بخش‌های ساختمان جلوگیری شد، اظهارکرد: خوشبختانه برابر گزارش‌های دریافتی آتش خساراتی به شعبه بانک وارد نکرده است. در مورد نمایشگاه مبل هم خسارت چندانی وارد نشده و تنها شعله‌های آتش با ذوب کردن پنجره‌ها در طبقه دوم به بخش‌های کوچکی از نمایشگاه سرایت کرده بود که بلافاصله نسبت به مهار آتش و جلوگیری از گسترش آن اقدام شد.

ملکی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بررسی و اعلام خواهد شد، گفت: در حال حاضر مراحل پایانی عملیات و انجام لکه‌گیری از سوی آتش‌نشانان در حال انجام است. این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت.

وی درباره دود برخاسته از این حریق نیز گفت: جنس کامپوزیت به گونه‌ای است که هنگام حریق دود زیادی از آن ناشی می‌شود. محل قرارگیری این ساختمان در بزرگراه پرتردد ستاری نیز به گونه‌ای بود که حساسیت‌ها نسبت به این حریق را افزایش داد، اما خوشبختانه این آتش‌شوری خیلی زود مهار و اطفا شد.

همچنین مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور نیز در این باره گفت: درپی اعلام حریق در یک نمایشگاه مبل در محدوده بزرگراه ستاری به مرکز فوریت‌های اورژانس ١١۵، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و عوامل اورژانس تا پایان عملیات اطفای حریق در محل مستقر خواهند بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی