تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان:

سامانه بارشی مونسون تاثیر محسوسی بر ذخایر سدهای خوزستان نداشته است

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: سامانه بارشی مانسون تاکنون روی حجم آب ورودی به مخازن سدهای خوزستان تغییر محسوسی نداشته است.

کد خبر: ۱۳۴۸۰۱
۱۸:۵۸ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

سامانه بارشی مونسون تاثیر محسوسی بر ذخایر سدهای خوزستان نداشته است

 

دیدارنیوز: به نقل از شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان،"عباس صدریان فر"، با اشاره به تشکیل جلسات مدیریت سیلاب در این سازمان، افزود: بررسی آمار ثبت شده نشان می دهد از اولین روز فعالیت سامانه مانسون در خوزستان تاکنون، از نظر حجم ورودی به مخازن تغییر محسوسی روی نداده و عمدتا بارش ها، سبب فعال شدن مسیل ها و حوضه های میانی با حجم آبدهی محدود بوده است.

وی اضافه کرد: پس از پایان سامانه بارشی و خروج آن از استان گزارش کامل اثرگزاری بر ذخایر سدها ارائه خواهد شد.
صدریان فر همچنین با اشاره به هشدار سطح قرمز هواشناسی در تاریخ پنجم مرداد درباره ورود سامانه بارشی مانسونی به خوزستان و حوضه های آبریز منتهی به استان، گفت: ستاد مدیریت سیلاب سازمان آب و برق در سوم مرداد و در پی ابلاغ صورتجلسه ستاد ملی فرماندهی و پشتیبانی سیلاب شرکت مدیریت منابع آب ایران در سوم مرداد تشکیل شده است.

 

وی افزود: کارشناسان این سازمان پس از بازدید و بررسی مسیر تحت تاثیر سامانه و نیز پیش بینی  سیلاب با استفاده از مدلسازی و بررسی اثرات ناشی از آن در مسیل ها و رودخانه ها، با توجه به وسعت تحت پوشش سامانه بارشی از طریق تشکیل گروه های ویژه، تمامی نقاط بحرانی و مسیل ها در حوضه های آبریز و گلوگاه ها، تاسیسات، کارگاه های عمرانی، روستاهای مسیر و نقاط آسیب پذیر احتمالی را شناسایی و اقدامات لازم از منظر رفع موانع، اطلاع رسانی و هشدار مستقیم از طریق بنر و نیز اطلاع رسانی به فرمانداری ها صورت گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی