تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

محبی؛ سورپرایز پایان هفته آبی‌ها؟

محمد محبی ستاره سابق سپاهان که دو فصل دیگر با تیم سانتاکلارا قرارداد دارد، ممکن است تا پایان هفته به جمع استقلالی‌ها ملحق شود. به نظر می‌رسد حضور او در تیم آبی به مدت یک فصل و به عنوان بازیکن قرضی است.

کد خبر: ۱۳۴۷۹۷
۱۸:۲۰ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

محبی؛ سورپرایز پایان هفته آبی‌ها؟

دیدارنیوز: به نظر می‌رسد در نهایت مذاکرات باشگاه استقلال و باشگاه سانتاکلارا برای جذب محمد محبی جواب داده است و این بازیکن در روز‌های آینده پیراهن تیم آبی را برتن خواهد کرد.

محمد محبی که دو فصل دیگر با تیم سانتاکلارا قرارداد دارد در تمرینات و بازی‌های دوستانه اخیر این تیم درخشان ظاهر شد. او در مصاف با ریوآوه زننده یکی از گل‌های تیمش بود و در تورنمنتی که منجر به قهرمانی تیمش شد، در بازی پایانی پاس گل داد. حالا، اما به نظر می‌رسد او باید راه بازگشت به تیم آبی را پیش بگیرد، به این خاطر که باشگاه سانتاکلارا جانشین او را معرفی کرده است.

بر اساس اعلام سایت باشگاه سانتاکلارا، بازیکنی که قرار است در فصل جدید بازی‌ها به جای محمد محبی در ترکیب تیم سانتاکلارا بازی کند یک وینگر ۲۵ ساله پرتغالی است که در هر دو سمت بازی می‌کند. او متولد لیسبون است و فصل گذشته یکی از بازیکنان کلیدی تیم سی دی مافرا به شمار می‌رفت. او در ۲۴ بازی برای این تیم ۵ گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد. این بازیکن البته در تعطیلات ژانویه راهی اسلواکی شد و برای تیم FC DAC بازی کرد، اما حالا در بازگشت به پرتغال وارد لیست سانتاکلارا شده است و باشگاه به صورت رسمی به او خوش آمد گفت. این خرید بدین معنی است که باشگاه سانتاکلارا با جدایی محمد محبی موافقت کرده است و این بازیکن در روز‌های آینده به تیم آبی ملحق خواهد شد.

محمد محبی دو فصل دیگر با سانتاکلارا قرارداد دارد و به نظر می‌رسد حضور او در تیم آبی به مدت یک فصل و به عنوان بازیکن قرضی است. یکی از انگیزه‌های بازگشت این بازیکن جوان و البته سختکوش به تیم استقلال قرار گرفتن دوباره در لیست تیم ملی در ماه‌های منتهی به جام جهانی است. در این صورت او می‌تواند درفصل آینده بازگشت قوی‌تری به ترکیب تیم سانتاکلارا و لیگ برتر پرتغال داشته باشد. محمد محبی فصل گذشته در لیگ برتر پرتغال نمایش خوبی در برابر بنفیکا داشت و دروازه این تیم را باز کرد و در بازی با پورتو البته در چارچوب بازی‌های لیگ برتر که با نتیجه ۳-۱ به سود سانتاکلارا پایان یافت، نمایش خوبی داشت. ساپینتو شناخت خوبی از این بازیکن دارد و از روز ابتدایی حضور در راس کادر فنی تیم استقلال روی جذب این بازیکن اصرار زیادی داشته است. حالا به نظر می‌رسد، او به خواسته خود نزدیک شده و ممکن است در روز‌های پایانی هفته جاری استقلال این خرید بزرگ را معرفی کند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی