تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

باران و رگبار در بیشتر نقاط کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ازوقوع رگبار و رعد وبرق، وزش باد شدید موقت در بیشتر استان‌ها و در برخی نقاط گرد و خاک خبر داد.

کد خبر: ۱۳۴۷۷۵
۱۵:۲۸ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

باران و رگبار در بیشتر نقاط کشور

دیدارنیوز ـ صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور گفت: امروز (۱۱مردادماه) در برخی نقاط استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، بخش‌های شمالی استان تهران، جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر، شمال و شرق خوزستان و غرب فارس و چهارشنبه (۱۲مردادماه) در برخی نقاط گیلان، مازندران، اردبیل، ارتفاعات تهران، جنوب سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان، شرق خوزستان، غرب چهارمحال و بختیاری، شمال شرق کهگیلویه و بویراحمد وقوع رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: این شرایط جوی پنجشنبه (۱۳مردادماه) برای بخش‌هایی از استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، ارتفاعات استان‌های تهران و سمنان، برخی نقاط چهارمحال و بختیاری، جمعه (۱۴مردادماه) در شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی و شنبه (۱۵مردادماه) در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور و دامنه‌های زاگرس مرکزی دور از انتظار نیست.

ضیاییان در پایان گفت: در پنج روز آینده در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۱۲ مردادماه) صاف و در بعد از ظهر نیمه‌ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و پنجشنبه (۱۳ مردادماه) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱۱ و ۱۲ مردادماه) اهواز با دمای ۴۶ و۴۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱۵ و ۱۴ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی