تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

متقاضیان سینما حقیقت بخوانند

علاقه‌مندان و مستندسازان برای شرکت در شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» تا نیمه شهریورماه فرصت دارند.

کد خبر: ۱۳۴۷۷۴
۱۵:۲۲ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

متقاضیان سینما حقیقت بخوانند

دیدارنیوز ـ به نقل از واحد ارتباطات واطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، با توجه به انتشار فراخوان شانزدهمین جشنواره بین المللی مستند ایران «سینماحقیقت» در ۲۶ تیرماه، علاقه‌مندان تا ۱۵ شهریور امسال برای ثبت درخواست و ارسال لینک برای حضور در این دوره زمان دارند.

علاقه‌مندان، فیلمسازان و متقاضیان ارسال اثر برای حضور در شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه جشنواره در تهران، خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، طبقه اول (کدپستی: ۱۵۵۶۹۱۶۶۱۳) مراجعه کرده یا با تلفن ۸۸۵۲۸۳۱۴ تماس بگیرند.

شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» با دبیری محمد حمیدی مقدم آذرماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: سینما حقیقت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی