تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سومین کارت زرد مجلس به دولت «رئیسی»؛ وزیر ورزش نمایندگان را قانع نکرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز از پاسخ‌های حمید سجادی وزیر ورزش قانع نشدند. این سومین کارت زرد مجلس یازدهم به دولت سیزدهم است.

کد خبر: ۱۳۴۷۳۷
۰۹:۳۰ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

سومین کارت زرد مجلس به دولت «رئیسی»؛ وزیر ورزش نمایندگان را قانع نکرد

دیدارنیوز: در جلسه صحن علنی امروز (۱۱ مرداد) مجلس شورای اسلامی نمایندگان در نخستین دستور به بررسی سوال احمد راستینه هفشجانی نماینده محترم شهرکرد، بن و سامان و تعدادی دیگر از نمایندگان از سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان پرداختند.

در پایان وقت طرح سوال و پاسخ‌های وزیر ورزش، راستینه از پاسخ‌های سجادی قانع نشده و سوال خود را در صحن علنی به رأی گذاشت.

پس از عدم اقناع نماینده سوال کننده از وزیر ورزش و جوانان و با اعلام قالیباف رئیس مجلس این سوال در صحن علنی و با حضور ۲۴۳ نماینده به رأی گذاشته شد که نمایندگان از پاسخ‌های وزیر ورزش و جوانان قانع نشدند.

این سومین کارت زرد مجلس یازدهم به دولت سید ابراهیم رئیسی است، پیش از این سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت و سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی دو وزیری بودند که از مجلس کارت زرد دریافت کردند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی