تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

نگه داشتن مدارک ملی‌پوشان تیم امید برای تسویه هتل!

فدراسیون فوتبالی که کمتر از یک ماه دیگر انتخابات پرحاشیه و جنجالی پست ریاست را در پیش دارد و تا جام جهانی قطر هم زمان زیادی باقی نمانده، اول باید هزینه هتل محل اقامت بازیکنان تیم امید را پرداخت کند و بعد مدارک بازیکنانش تحویل داده شود.

کد خبر: ۱۳۴۷۱۱
۱۸:۰۸ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۱

نگه داشتن مدارک بازیکنان تیم امید برای تسویه هتل!

دیدارنیوز: مدارک بازیکنان تیم فوتبال امید کشورمان برای تسویه حساب هتل محل اقامت این تیم، در گروی هتل است تا هزینه اقامت آن‌ها پرداخت شود.

اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال کشورمان برای اعزام به قونیه و حضور در بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی در هتل استقلال تهران آغاز شده بود. با این حال تکمیل نشدن بازیکنان و انصراف امید‌ها از حضور در بازی‌های قونیه، پایان زودهنگام این اردو را به دنبال داشت.

مسئله جالب اینکه اردوی تیم زیر ۲۳ سال در تهران قرار بود دو روز دیگر، یعنی ۱۲ مرداد به پایان برسد و تیم سپس راهی ترکیه شود، اما عدم اعزام به این مسابقات و پایان ناگهانی اردو، دردسری جدیدی ایجاد کرد. فدراسیون فوتبال هنوز هزینه حضور تیم در هتل استقلال را پرداخت نکرده و پایان ناگهانی اردو تخلیه اتاق‌ها باعث شد که تأمین اعتبار برای تسویه آن با مشکل مواجه شود.

با توجه به عدم تسویه هتل ملی‌پوشان امید، مسئولان هتل مدارک بازیکنان را گرو نگه داشته‌اند تا پس از تسویه کامل این مدارک را برای خروج از هتل بازگردانند. مسئولان فدراسیون فوتبال در تلاش هستند تا هرچه زودتر این مشکل را حل کنند تا بازیکنان با گرفتن مدارک خود، هتل را ترک کنند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی