تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
آموزش پرورش عشایر خوزستان حیات خلوت عبدالله ایزدپناه

دو داماد در یک قاب

کرسی‌های مدیریتی آموزش و پرورش استان خوزستان تبدیل به حیاط خلوت نمایندگان این استان شده است و هر روز خبری از انتصاب داماد یا قوم و رفیق یک نماینده خوزستانی در این حوزه به گوش می‌رسد.

کد خبر: ۱۳۴۷۰۳
۱۷:۲۴ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۱

دو داماد در یک قاب

دیدارنیوز_خوزستان: بر اساس گزارش‌هایی که به دیدار خوزستان رسیده، دخالت نمایندگان خوزستانی مجلس شورای اسلامی در انتصابات آموزش پرورش، وضعیت این سازمان را با بحران مواجه کرده است.

 آموزش و پرورش استان خوزستان در برخی شاخص‌ها در  رتبه ۳۰ کشور قرار دارد و مدیران ارشد آموزش و پرورش استان به جای پرداختن به ارتقا وضعیت آموزشی و شاخص‌های توسعه در این سازمان مهم و حیاتی، با دخالت‌های نمایندگان  در انتصابات، قطار توسعه آموزشی را از ریل طبیعی خارج کرده‌اند.

مدیرکل جدید آموزش پرورش استان خوزستان که با شعار عدالت محوری و ارتقا شاخص‌های آموزش پرورش و نجات آن از وضعیت فعلی کار را شروع کرد، ولی نشان داد توانی برای پیاده سازی برنامه‌های خود ندارد، به گونه‌ای که ریش و قیچی در دست نمایندگان قرار گرفته است و بدون مقاومتی از سوی مدیر کل، هر روز یک انتصاب پر شائبه اتفاق می‌افتد. 

علاوه بر شائبه‌های مختلف حول عبدالله ایزدپناه نماینده ایذه و باغملک که دیدارنیوز پیش‌تر به آن پرداخته بود، شنیده شده او آموزش پرورش عشایر خوزستان را به حیاط خلوت خود تبدیل کرده است. بر اساس اخبار و اطلاعاتی که به دیدار رسیده است، ایزدپناه اخیرا داماد و نزدیکان خود را در جایگاه‌های معاونت پرورشی  و پشتبانی، به مدیر کل آموزش و پرورش تحمیل کرده است. 

 لازم به تاکید است، دیدارنیوز به همه افراد و اطراف مرتبط با این موضوع فرصت بیان نظر و توضیح داده و پاسخ مرتبطین با آن استقبال می‌کند. از همه مسئولانی که در این گزارش از آنها نام برده شده، درخواست دارد نسبت به تایید، رد و منطقی که پشت این گمانه‌ها و گزاره‌ها وجود دارد، توضیح دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی