تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

برق ۹۹ درصد از مشترکان برق خوزستان به حالت عادی برگشت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: فعال شدن پدیده مونسون در عصر شنبه در خوزستان که بارش شدید، توفان و بروز گرد و غبار را در پی داشت، خساراتی به شبکه برق شهرستان‌های استان به ویژه روستاها وارد شد که تا ساعات اولیه بامداد امروز برق حدود ۹۹ درصد شبکه به حالت عادی برگشت.

کد خبر: ۱۳۴۶۴۴
۲۰:۳۶ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۱

برق ۹۹ درصد از مشترکان برق خوزستان به حالت عادی برگشت

 

دیدارنیوز: علی خدری بیان کرد: براثر بارندگی و تندباد تعدادی فیدر در خوزستان از مدار خارج شد و چندین پایه برق سقوط کرد که با تلاش تیم‌های عملیاتی برق روستاهای ایذه، باغملک، رامشیر، هفتگل، بهبهان، آغاجاری، رامهرمز، بندر امام (ره)، شادگان، زیدون، دارخوین، چمران و گتوند به حالت عادی برگشت و وارد مدار شد.

 

وی افزود: هم اکنون برق تعدادی از روستاهای بندر امام خمینی (ره) منصوره شادگان، رامشیر و رامهرمز به دلیل سقوط دکل‌ها و سرقت نبشی دکل‌ها قطع است که ماموران عملیاتی شرکت در حال تلاش برای رفع مشکل هستند. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان ادامه داد: پیش از وقوع پدیده مونسون، اطلاع رسانی به مشترکان از طریق سامانه شرکت و رسانه ها در خصوص قطعی احتمالی و خارج شدن فیدرها از مدار انجام شد، تا هم استانی ها برای جلوگیری از آسیب رسیدن به وسایل برقی خود اقدام کنند. 

وی بیان کرد: در زمان وقوع سامانه بارشی، به سوالات و درخواست هشت هزار و ۸۹۳ تماس دریافتی از مشترکان برق پاسخ داده شد. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: هم اکنون چندین گروه عملیاتی شامل سیمبانان، کارکنان بهره برداری، کارشناسان ستادی شهرستان‌ها و حوزه‌های اتفاقات برق در خوزستان به تعداد ۹۴۶ نفر و ۲۷۴ خودرو به صورت آماده باش کامل هستند .

 اداره کل مدیریت بحران خوزستان، پیش از این نسبت به نفوذ توده موسمی مونسون هند هشدار سطح قرمز صادر کرد.

از عصر شنبه برخی مناطق خوزستان از جمله ایذه، باغملک و بهبهان شاهد سیلاب، رعد و برق، توفان و گردو غبار بود. سه نفر در هفتکل و باغملک و رامشیر نیز بر اثر صاعقه جان خود را از دست دادند.

مونسون‌ها نسیم‌های دریایی شدید هستند که به ویژه در آسیای جنوبی و بخش‌هایی از آفریقا دیده می‌شوند و تقریبا ۶ ماه از سال را از جانب شمال شرقی و ۶ ماه دیگر را از جنوب غربی می‌وزند.


منبع: ایرنا
برچسب ها: خوزستان برق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی