تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

استخدام ۱۴ نفر بدون ضابطه وقانون دربیمارستان میلاد اهواز

لیست سفارشی سید کریم حسینی و شبیب جویجری نمایندگان خوزستانی مجلس شورای اسلامي بدون ضابطه جذب بیمارستان میلاد اهواز شدند.

کد خبر: ۱۳۴۶۳۴
۱۷:۵۰ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۱

استخدام  ۱۴ نفر بدون ضابطه وقانون دربیمارستان میلاد اهواز

دیدارنیوز_خوزستان: بر اساس گزارش‌های واصله نمایندگان اهواز قانون را دور زده و تعداد ۱۴ نفر از افراد و قربای خود را در بیمارستان میلاد اهواز جذب کردند که به‌ نظر سازمان بازرسی کل کشور لازم است در این خصوص ورود کند.

به گزارش دیدارنیوز؛ براساس اسناد رسیده به این رسانه ۱۴ نفر از نزدیکان سیدکریم حسینی وشبیب جویجری ۱۰ روز پیش، بدون ضابطه در بیمارستان میلاد اهواز استخدام شدنده‌اند.

دکتر اباریان ریاست بیمارستان میلاد اهواز تا کنون نسبت به این استخدام‌ها هیچگونه اظهار نظری نکرده است. رسانه‌ها انتظار دارند رئیس بیمارستان میلاد توضیح دهد که استخدام این ۱۴ نفر بر چه اساس و معیاری بوده است‌.

این در حالی است که بیکاری معظل اول شهر اهواز و کشور است و جوانانی با مدارک عالی به دنبال استخدام هستند. لذا این پرسش ایجاد می‌شود که چرا نماینده‌ای که خود باید ناظر بر امور اجرایی باشد و مانع تخلف شود، خود عامل رانت و پارتی بازی شده و نزدیکان خود را به صورت لیستی استخدام کند؟

 بیمارستان میلاد متعلق به هلدینگ میلاد سلامت تهران است .

اسامی ۱۴ نفر استخدام شده مورد ذکر نزد دیدار خوزستان محفوظ است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی