تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

انتقاد کوهساری از دولت؛ در اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان قانون‌گریزی می‌کنید

غلامعلی کوهساری، نماینده مجلس با انتقاد از عملکرد مسئولان در خصوص اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان گفت: دولت در اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان قانون گریزی می‌کند. چرا این مصوبه مجلس که در اسفند ماه به تصویب رسیده هنوز اجرایی نشده است؟

کد خبر: ۱۳۴۶۲۲
۱۳:۴۳ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۱

انتقاد کوهساری از دولت؛ در اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان قانون‌گریزی می‌کنیدانتقاد کوهساری از دولت؛ در اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان قانون‌گریزی می‌کنید

دیدارنیوز: نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس با انتقاد از عملکرد مسئولان در خصوص اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان تأکید کرد که دولت در اجرای این مصوبه قانون‌گریزی می‌کند.

غلامعلی کوهساری در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۹ مردادماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) گفت: پرداخت پول گندم به کشاورزان زحمتکش هنوز کامل نشده است، همچنین پول دانه‌های روغنی به ویژه کلزا و دانه روغنی کاملیا علیرغم گذشت بیش از ۷۰ روز انجام نشده است.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دولت در اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان قانون گریزی می‌کند. چرا این مصوبه مجلس که در اسفند ماه به تصویب رسیده هنوز اجرایی نشده است.

وی افزود: بارندگی‌های اخیر یک بار دیگر ثابت کرد در حوزه مدیریت بحران چقدر آسیب‌پذیر بوده و در این زمینه با بحران مواجه هستیم. دولت در حل این مشکل باید چاره‌اندیشی کند.

کوهساری در ادامه خواستار تبدیل وضعیت نیرو‌های وزارت بهداشت به ویژه نیرو‌های طرحی و شرکتی، معلمان حق‌التدریس، خرید خدمات، غیرانتفاعی، نهضتی و حل مشکل مربوط به بازنشستگان شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تأکید کرد: دولت در بحث ترمیم کابینه خود به ویژه در حوزه اقتصادی جدی عمل کند تا مشکلات اقتصادی مردم حل شود.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی