تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

محور امام‌زاده داوود همچنان مسدود است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرد محور‌های تهران-امامزاده داوود، سی‌سخت-پادنا، سوران-هیدوج و جالق-کله گان مسدود هستند.

کد خبر: ۱۳۴۶۰۲
۱۱:۰۲ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۱

محور امام‌زاده داوود همچنان مسدود است

دیدارنیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از انسداد ۱۱ محور مواصلاتی خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی، درباره آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محور‌های مواصلاتی کشور گفت: بر اساس آخرین بررسی‌های صورت گرفته درحال حاضر تردد در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و محور شهریار-تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس پرحجم، اما در حال حرکت و روان گزارش شده است. وضعیت تردد در سایر محور‌های کشور نیز روان گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به انسداد برخی محور‌های مواصلاتی اظهارکرد: با توجه به آخرین گزارش‌ها محور‌های شریانی ریگان-ایرانشهر، شهربابک-انار و بافت-سیرجان هستند. همچنین محور بندر خمیر-بندرلنگه در محدوده روستای کنخ تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین بندرخمیر - دژگان - بندرلنگه می‌شود. محور انار - مهریز تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد جایگزین آن از مسیر جایگزین مهریز - هرات - شهربابک انجام خواهد شد. محور اهرم - فراشبند نیز تا اطلاع بعدی مسدود بوده و هموطنان باید تردد از مسیر جایگزین اهرم - برازجان - کلمه - بوشکان - فراشبند تردد کنند. محور لاسم-ارجمند نیز دارای انسداد فصلی است.

شیرانی درباره انسداد برخی محور‌های مواصلاتی غیر شریانی نیز گفت: محور‌های تهران-امامزاده داوود، سی‌سخت-پادنا، سوران-هیدوج و جالق-کله گان نیز مسدود هستند.

وی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که قبل از شروع حرکت از طریق تماس با این شماره از وضعیت جوی و ترافیکی معابر باخبر شوند و با توجه به آن مناسب‌ترین زمان و مسیر برای انجام سفر را انتخاب کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی