تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
آغاز هیجان در فوتبال اروپا

لیورپول و بایرن مونیخ جشن قهرمانی گرفتند

تیم‌های لیورپول و بایرن مونیخ با برتری مقابل رقبای خود فاتح سوپرجام‌های انگلیس و آلمان شدند. لیورپول در دیداری جذاب و دیدنی از سد منچسترسیتی گذشت و بایرن غول ژرمن‌ها در بازی هشت گله لایپزیگ را شکست داد.

کد خبر: ۱۳۴۵۸۲
۰۸:۰۷ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۱

لیورپول و بایرن مونیخ جشن قهرمانی گرفتند

دیدارنیوز: فصل جدید فوتبال باشگاهی انگلیس با پیروزی لیورپول برابر منچسترسیتی در جام خیریه آغاز شد.

بازی جام خیریه انگلیس شب گذشته (شنبه) میان تیم‌های فوتبال منچسترسیتی به‌عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و لیورپول قهرمان جام حذفی در ورزشگاه کینگ‌پاور شهر لستر برگزار شد که این بازی با برتری ۳ بر یک قرمزپوشان مرسی‌ساید خاتمه یافت تا اولین جام فصل نصیب شاگردان یورگن کلوپ شود.

در این بازی لیورپولی‌ها با گلزنی الکساندر ترنت آرنولد در دقیقه ۲۱ پیش افتادند. خولیان آلوارس بازیکن جدید منچسترسیتی در دقیقه ۷۰ کار را برای این تیم به تساوی کشاند، اما لیورپولی‌ها با گلزنی محمد صلاح از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۸۳ دوباره از قهرمان فصل گذشته لیگ برتر پیش افتادند و در نهایت با گلزنی مهاجم جدید‌شان داروین نونیز در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده، حریف را از بازگشت به بازی مأیوس کردند.

به این ترتیب لیورپول برای شانزدهمین بار قهرمان جام خیریه انگلیس شد و به طور مشترک با آرسنال در رده دوم پرافتخارترین تیم‌های این جام که معادل سوپرجام در سایر لیگ‌های اروپایی است، قرار گرفت. پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها منچستریونایتد با ۲۱ قهرمانی است. سیتی، اما فرصت کسب هفتمین قهرمانی‌اش و تبدیل شدن به پنجمین تیم پرافتخار این تورنمنت را از دست داد.

لیورپول و بایرن مونیخ جشن قهرمانی گرفتند

بایرن مونیخ در فستیوال گلزنی، قهرمانی‌هایش را دو رقمی کرد

باواریایی‌ها در یک بازی پرگل برابر قهرمان فصل گذشته جام حذفی آلمان که در آن هشت بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد، برای دهمین بار فاتح سوپرجام فوتبال این کشور شدند.

بازی سوپرجام فوتبال آلمان در سال ۲۰۲۲، شب گذشته (شنبه) در ورزشگاه ردبول آره‌نا میان تیم‌های بایرن مونیخ و لایپزیگ برگزار شد که این بازی را باواریایی‌ها با نتیجه ۵ بر ۳ به سود خود به پایان رساندند تا برای دهمین بار فاتح سوپرجام فوتبال آلمان شوند و از عنوان قهرمانی‌شان در این رقابت‌ها دفاع کنند.

در این بازی که اولین مسابقه رسمی بایرن مونیخ پس از جدایی روبرت لواندوفسکی بود، قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا با گلزنی جمال موسیالا پیش افتاد و پس از او سادیو مانه مهاجم سنگالی جدید باواریایی‌ها در دقیقه ۳۱ دومین گل را برای تیم تحت هدایت یولیان ناگلسمان به ثمر رساند تا اولین بازی رسمی‌اش برای بایرن را به یادماندنی‌تر کند. بنیامین پاوار مدافع فرانسوی بایرن هم در دقیقه آخر نیمه اول سومین گل را برای این تیم به ثمر رساند تا سرخپوشان با بردی قاطع به رختکن بروند. در نیمه دوم لایپزیگ با گلزنی مارسل هالستنبرگ در دقیقه ۵۹ به بازگشت به بازی امیدوار شد، اما سرژ گنابری با زدن گل چهارم برای بایرن مونیخ دوباره فاصله را به سه گل افزایش داد.

با این حال تیم میزبان تسلیم نشد و دو بار دیگر در دقایق ۷۷ توسط کریستوفر انکونکو از روی نقطه پنالتی و ۸۹ توسط دنی اولمو دروازه بایرن مونیخ را باز کرد تا دقایق پایانی مسابقه با حداکثر هیجان همراه شود. در دقایق پایانی یک بار دیگر توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد، اما نه برای لایپزیگ بلکه برای بایرن مونیخ. این بار این لروی سانه بود که در دقیقه هشتم وقت‌های تلف شده گل پنجم را برای میهمان زد تا این تیم در شانزدهمین حضورش در بازی سوپرجام آلمان، تعداد قهرمانی‌هایش را دو رقمی کند.

بایرن مونیخ پیش از این هم پرافتخارترین تیم سوپرجام آلمان بود، اما حالا فاصله‌اش را با تیم دوم بوروسیا دورتموند که شش قهرمانی دارد، افزایش داده است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی