تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان عنوان کرد؛

تداوم بارش باران، تگرگ و طوفان در خوزستان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: بر اساس پیش بینی‌ها، باران، تگرگ و طوفان در خوزستان ادامه می‌یابد و مردم به هشدارها در زمینه تقویت مانسون توجه کنند.

کد خبر: ۱۳۴۵۸۱
۲۲:۳۲ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۱

تداوم بارش باران، تگرگ و طوفان در خوزستان

 

دیدارنیوز: شهاب صدیقی شامگاه شنبه در جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان با اشاره به تقویت سامانه مانسون در اهواز اظهار کرد: مردم به هشدارها توجه کنند.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: پس از اخطاریه‌ها و هشدارهای سازمان هواشناسی در سطوح مختلف و هماهنگی‌های لازم میان دستگاه‌های اجرایی، امدادی و… انجام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی خوزستان، در استان شاهد بارش باران، تگرگ، وزش باد، توفان گرد و خاک و… خواهیم بود و باید تاب آوری منطقه و شرایط عادی زندگی را در نقاط مختلف برقرار و حفظ کنیم.

صدیقی عنوان کرد: به دلیل قرار داشتن در فصل تابستان، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و شهروندان باید در خصوص خطرهای این سامانه هوشیار باشند.

وی یادآور شد: تصمیم‌های نهایی در خصوص تعطیلی فردا با فعالیت سامانه منظوم در جلسه دیگری انجام خواهد شد.


منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی