تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

پایان یک داستان طولانی؛ «وریا» در تیم پرستاره فولاد

وریا غفوری، کاپیتان سال‌های گذشته استقلال، سرانجام پس از مدتی حرف و حدیث و عدم تمدید شدن قراردادش با آبی‌های پایتخت، به تیم پرستاره فولاد خوزستان در فصل پیش‌رو پیوست.

کد خبر: ۱۳۴۴۸۷
۰۹:۳۱ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۱

پایان یک داستان طولانی؛ «وریا» در تیم پرستاره فولاد

دیدارنیوز: وریا غفوری سرانجام، تیم آینده خود را مشخص کرد و رسما با فولاد قرارداد بست.

انتقال وریا غفوری به فولاد، پس از کش و قوس‌های فراوان رسمی شد. زمزمه جدایی غفوری از استقلال، مدت‌ها قبل مطرح شده بود و به نظر می‌رسید بالا بردن جام قهرمانی لیگ، آخرین فریم از کاپیتان آبی‌پوشان باشد. طرفداران استقلال، هشتگ‌های زیادی برای نگه داشتن غفوری زدند و پیشکسوتان تیم هم از او حمایت کردند. در نهایت اما، پست خداحافظی باشگاه با وریا، پرونده او را بست. باشگاه بعدی وریا، تا امروز نامشخص بود و سرانجام، فولاد موفق شد او را به خدمت بگیرد.

راه طولانی اهواز
همزمان با زمزمه‌های جدایی وریا از استقلال، نام فولاد به عنوان مشتری اصلی او مطرح شد. جواد نکونام علاقه زیادی به جذب کاپیتان استقلال داشت و غفوری، حتی در تمرینات فولاد شرکت کرد. سپاهان، دیگر مشتری وریا بود. پروسه بستن قرارداد فولاد و وریا اما، طولانی شد. حتی شایعاتی، درباره اینکه فولاد از جذب غفوری منع شده به وجود آمد. حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل فولاد این شایعات را تکذیب کرد و مشکلات فولاد و غفوری را به مسائل مالی مرتبط دانست. امروز توافق نهایی و امضای قرارداد، نکونام را به هدفش رساند و او فصل آینده، گوش راست مورد نظرش را در اختیار خواهد داشت.

دومین بمب
فولاد همزمان با جذب وریا غفوری، خبر تمدید قرارداد آیاندا پاتوسی را هم اعلام کرد. هافبک آفریقایی فولاد، هفته پیش با انتشار پستی، از این باشگاه خداحافظی کرده بود. جواد نکونام هم گفت در صورت ماندن پاتوسی و موسی کولیبالی دیگر خارجی تیمش، آن‌ها را بخاطر شرکت نکردن در بدنسازی و تمرینات پیش فصل جریمه و تنبیه می‌کند. به نظر می‌رسید با این شرایط، پرونده پاتوسی و فولاد بسته شده باشد، اما او با چرخشی ناگهانی، در این باشگاه ماند و قراردادش را تمدید کرد.

فولاد پرستاره
ماندن پاتوسی و خرید غفوری، فولاد فصل آینده را پرستاره‌تر از همیشه کرده است. فولادی‌ها توانستند اول فصل، نکونام را روی نیمکت تیم‌شان نگه دارند و سپس، سراغ اهداف او در نقل و انتقالات رفتند. اشکان دژاگه، احسان پهلوان، علی قربانی، سعید آقایی، فرشید اسماعیلی، کریستوفر کنت، مجید علیاری و وریا غفوری جذب شدند و بیشتر ستاره‌های تیم هم قراردادشان را تمدید کردند. با توجه به حضور همزمان مهدی شیری و وریا غفوری، احتمالا وریا در پست وینگر راست برای فولاد بازی می‌کند. پستی که زمان وینفرد شفر در استقلال داشت و عملکرد بسیار خوبی هم از خود به نمایش گذاشت. فولاد لیگ بیست و دوم با خرید‌های جدیدش، حالا بیشتر از همیشه به یک مدعی قهرمانی شبیه است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی