تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

محور «هراز» باز شد؛ چالوس مسدود است

محور هراز که پیش از این درپی بارش‌های شدید باران مسدود شده بود، با تلاش عوامل پلیس راهور و راهداری بازگشایی شد و در حال حاضر تردد در این محور بدون مشکلی در حال انجام است. محور چالوس و آزادراه تهران - شمال در هر دو مسیر رفت و برگشت همچنان و تا اطلاع بعدی مسدود است.

کد خبر: ۱۳۴۴۸۲
۰۸:۵۹ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۱

محور «هراز» باز شد؛ چالوس مسدود است

دیدارنیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بازگشایی محور هزار و بارش باران در محور‌های ۱۳ استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی، درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: درحال حاضر و برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور شاهد بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های اصفهان، سیستان و بلوچستان، فارس، مازندران، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان شمالی، اصفهان، تهران، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کرمان، گلستان و یزد هستیم. در همین راستا نیز با توجه به لغزندگی معابر لازم است که رانندگان مقررات مربوط به رانندگی در شرایط بارندگی را رعایت کرد و با فاصله طولی مناسب و سرعت مطمئته رانندگی کنند.

وی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های نیز گفت: محور هراز که پیش از این درپی بارش‌های شدید باران مسدود شده بود، با تلاش عوامل پلیس راهور و راهداری بازگشایی شد و در حال حاضر تردد در این محور بدون مشکلی در حال انجام است. محور چالوس و آزادراه تهران - شمال در هر دو مسیر رفت و برگشت همچنان و تا اطلاع بعدی مسدود است و در این مدت دو محور هزار و فیروزکوه به عنوان مسیر جایگزین قابل تردد است.

شیرانی با بیان اینکه ترافیک پرحجم و سنگین در آزادراه قزوین - کرج در محدوده گلشهر حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک گزارش شده است، گفت: وضعیتی مشابه در محور شهریار - تهران حدفاصل شهریار تا شهرقدس وجود دارد، اما در دیگر محور‌های مواصلاتی مشکل و گره ترافیکی خاصی گزارش نشده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره محور‌های مسدود شده نیز گفت: محور‌های ریگان – ایرانشهر، رفسنجان – انار، شهربابک – انار، انار – مهریز، انار – یزد، زهکلوت – ایرانشهر، دلگان – زهکلوت و دلگان – ایرانشهر هشت محور مواصلاتی و اصلی دارای انسداد در کشور هستند. همچنین در محور بندر خمیر - بندرلنگه محدوده روستای کنخ نیز محدودیت تردد با تغییر مسیر گزارش شده است و تا اطلاع بعدی تردد از مسیر جایگزین بندرخمیر - دژگان - بندرلنگه انجام می‌شود.

محور امام‌زاده داوود همچنان مسدود است
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با بیان اینکه دو محور هشتگرد - طالقان و لاسم - ارجمند نیز دو محور دارای انسداد فصلی هستند، گفت: محور‌های رودبار - برجک، تهران - امامزاده داوود، اردکان - خرانق، میبد – ندوشن، سی سخت – پادنا، هیدوج – مهرستان، سوران – هیدوج، جالق – کله گان، جالق – سراوان، ایرانشهر – مهرستان، ایرانشهر – خیرآباد، سراوان – اسلام آباد و قلعه گنج - رمشک نیز ۱۳ محور مسدود غیرشریانی به حساب می‌آیند.

وی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که قبل از شروع حرکت از طریق تماس با این شماره از وضعیت جوی و ترافیکی معابر باخبر شوند و با توجه به آن مناسب‌ترین زمان و مسیر برای انجام سفر را انتخاب کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی