تیتر امروز

آسوشیتدپرس تصاویر ماهواره‌ای آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی را منتشر کرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

آسوشیتدپرس تصاویر ماهواره‌ای آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی را منتشر کرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

جزییات سانحه هواپیمای آتا در مشهد؛ لاستیک چرخ ترکید

سازمان هواپیمایی کشوری درباره حادثه برای هواپیمای آتا اعلام کرد که این هواپیما در زمان برخاستن دچار ترکیدگی لاستیک چرخ شد اما ۱۶۸ مسافر و خدمه پرواز همگی سالم هواپیما را ترک کردند.

کد خبر: ۱۳۴۴۷۹
۰۸:۱۴ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۱

جزییات سانحه هواپیمای آتا در فرودگاه مشهد

دیدارنیوز: سازمان هواپیمایی کشوری از بروز حادثه برای هواپیمای آتا خبر داد و اعلام کرد: این هواپیما در زمان برخاستن دچار ترکیدگی لاستیک چرخ شد.

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: ساعت ۶ صبح امروز پرواز شماره ۶۶۴۳ شرکت هواپیمایی آتا از مبدأ مشهد مقدس به‌مقصد نجف پس از برخاستن از فرودگاه دچار ترکیدگی لاستیک چرخ گردید و به‌دلیل رعایت مسائل ایمنی، خلبان پس از کاهش سوخت با ادامه پرواز در فضای تقرب مشهد و رسیدن به وزن مجاز در باند فرودگاه مشهد هواپیما را فرود آورد.

در ادامه خلبان درخواست تخلیه مسافران از طریق سرسره نجات را صادر کرد و ۱۶۸ مسافر و خدمه پرواز همگی سالم هواپیما را ترک کردند.

هم‌اکنون یک تیم متشکل از کارشناسان حوادث سازمان هواپیمایی کشوری و بخش ایمنی شرکت مربوطه به محل اعزام شدند تا موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

لازم به ذکر است موضوع حوادث اخیر ترکیدگی لاستیک هواپیما‌ها مورد پایش سازمان هواپیمایی کشوری قرار گرفته و اقداماتی نیز انجام شده است.

با توجه به یافته‌های متفاوت از این رویدادها، مقرر است بخشنامه ایمنی مضاعفی در سه حوزه فرودگاهی، شرکت‌های هواپیمایی و مؤسسات تعمیر و نگهداری چرخ‌ها صادر شود تا زمینه ارتقای ایمنی پرواز‌ها فراهم شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی