تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

الهامی دوباره خبرساز شد؛ کتک کاری مربیان ایرانی در ترکیه!

ساکت الهامی، مربی‌ای که بیشتر به دلیل حواشی و درگیری‌های فیزیکی با کادرفنی تیم‌ها و اعتراض‌های شدید به داوری شناخته می‌شود، بار دیگر خبرساز شده؛ این بار درگیری با سرمربی نساجی (تیم سابقش) در ترکیه!

کد خبر: ۱۳۴۴۶۰
۰۹:۲۵ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۱

الهامی دوباره خبرساز شد؛ کتک کاری مربیان ایرانی در ترکیه!

دیدارنیوز: کتک کاری حمید مطهری و ساکت الهامی، دستاورد دو باشگاه ایرانی از اردوی ترکیه بود.

نساجی مازندران و هوادار، دو تیم ایرانی هستند که این روز‌ها در ترکیه و کمپ گرین پارک کارتپه استانبول اردو زده‌اند. همزمانی که چندان خوشایند نبود و منجر به درگیری فیزیکی، بین مربیان دو تیم شد. موضوع این درگیری، پزشک تیم هوادار بود. کسی که فصل پیش، در نساجی فعالیت می‌کرد و همزمان با ساکت الهامی، از این باشگاه جدا شد تا به هوادار برود.

مسئولان نساجی، خواستار بازگشت پزشک سابق تیم‌شان هستند. آن‌ها اعتقاد دارند پزشک فصل پیش نساجی، همچنان تحت قرارداد آن‌هاست و نمی‌تواند به هوادار برود. خبرگزاری فارس نوشته صبح پنجشنبه و پس از صحبت‌های مطهری با این پزشک، الهامی و دستیارش به سرمربی نساجی حمله ور شده و در ادامه برخی اعضای تیم مازندرانی هم وارد این درگیری شدند. ساکت الهامی و عادل باباپور دستیارش، در متن این درگیری با مطهری حضور داشتند. ظاهرا یکی از این دو سرمربی، به طرف مقابل گفته دیگر اجازه فعالیتش در فوتبال ایران را نمی‌دهد.

این درگیری فیزیکی، قرار است پس از بازگشت دو تیم به ایران به یک درگیری حقوقی تبدیل شود. مسئولان نساجی قصد دارند بعد بازگشت، از الهامی و دستیارانش هم به کمیته انضباطی و هم به دادسرای عمومی شکایت کنند. کاری که احتمالا، هوادار و الهامی هم به صورت متقابل انجام می‌دهند. الهامی در باشگاه جدیدش، زودتر از همیشه وارد حاشیه شده و مطهری، اولین اردوی پیش فصل به عنوان سرمربی را با یک پرونده عجیب آغاز کرده است.

ساکت الهامی، فصل پیش سرمربی نساجی بود و همراه با این تیم، به قهرمانی جام حذفی رسید. مدت کوتاهی پس از قهرمانی، او از این باشگاه کنار گذاشته شد. دلیل جدایی الهامی، اختلافاتش با مدیران باشگاه بود، اما باشگاه نساجی روایت عجیبی از این موضوع اعلام کرد و همین روایت‌های متناقض هم، به اختلافات دو طرف دامن زد. خیلی طول نکشید تا این اختلافات، در فصل جدید خودش را به شکل تازه‌ای نشان بدهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی