تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کمیته بدوی مانع حضور ۳ کاندیدا در انتخابات فدراسیون فوتبال شد!

کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال بعد از بررسی مدارک نامزد‌های ریاست فدراسیون فوتبال، مجوز شرکت در انتخابات را به امیررضا واعظ آشتیانی، علیرضا اسدی و محمد آخوندی نداد.

کد خبر: ۱۳۴۴۱۴
۱۷:۳۵ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۱

کمیته بدوی مانع حضور ۳ کاندیدا در انتخابات فدراسیون فوتبال شد!

دیدارنیوز: کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال به‌صورت رسمی به سه نامزد ریاست این فدراسیون اعلام کرد که نمی‌توانند در انتخابات حضور پیدا کنند.

کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال بعد از بررسی مدارک نامزد‌های ریاست فدراسیون فوتبال، مجوز شرکت در انتخابات را به امیررضا واعظ آشتیانی، علیرضا اسدی و محمد آخوندی نداد، دلیل این موضوع نداشتن پنج امضای اعضای مجمع برای شرکت در انتخابات است.

امیررضا واعظ آشتیانی با تأیید این خبر گفت: از فدراسیون تماس گرفتند و بعد از مراجعه به ساختمان فدراسیون نامه‌ای به من دادند که در آن اشاره شده است به‌دلیل نداشتن پنج امضا نمی‌توانم در انتخابات شرکت کنم.

وی ادامه داد: من از طریق سایت ثبت‌نام کردم و پیش از ساعت ۱۶ که مهلت پایانی ثبت‌نام بود، در فدراسیون حاضر شدم. ساعت ۱۷:۳۰ نیز برگه‌ای به‌عنوان تأیید ثبت‌نام به من دادند.

نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: این ایراد از سمت فدراسیون بوده که سایت بسته شده و اجازه ثبت امضا‌ها داده نشده است، آن هم در حالی که ساعت ۱۷:۳۰ کار‌های مربوط به ثبت‌نام بنده به پایان رسید.

واعظ آشتیانی در پایان گفت که به کمیته استیناف شکایت و تا پایان این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

امیررضا واعظ آشتیانی پیش از این از علی فلاحتی رئیس کمیته بدوی انتخابات به‌دلیل اظهارنظرش در یک برنامه تلویزیونی به کمیته اخلاق شکایت کرده بود و گفته می‌شود این کمیته به‌زودی به این شکایت رسیدگی خواهد کرد.

انتخابات فدراسیون فوتبال هشتم شهریور برگزار می‌شود. عزیز محمدی، میرشاد ماجدی و مهدی تاج سه نامزد تأییدشده از سوی کمیته بدوی هستند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی