تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

ثبت‌نام انتخابات کمیته ملی المپیک؛ از ساعی و علی‌نژاد تا شعبانی‌بهار

غلامرضا شعبانی بهار، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان با حضور در کمیته ملی المپیک، برای حضور در پست هیئت اجرایی این کمیته ثبت‌نام کرد تا تعداد نامزد‌های انتخابات کمیته ملی المپیک به عدد ۶ برسد.

کد خبر: ۱۳۴۳۹۷
۱۳:۳۶ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۱

ثبت‌نام انتخابات کمیته ملی المپیک؛ از ساعی و علی‌نژاد تا شعبانی‌بهار

دیدارنیوز: رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان برای حضور در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک ثبت‌نام کرد.

غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان با حضور در کمیته ملی المپیک، برای حضور در پست هیئت اجرایی این کمیته ثبت‌نام کرد.

غلامرضا شعبانی‌بهار پس از ثبت نام برای عضویت در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انگیزه شرکت من در انتخابات مثل همه همکارانم، این است که به ظرفیتی برای کمیته ملی المپیک و ورزش اضافه کنیم. تجارب من در حوزه معاونت همگانی وزارت ورزش و هم تجارب ملی و بین المللی که دارم و حضور چهار ساله در تیراندازی با کمان حس می‌کنم می‌توانم در هیئت اجرایی به ظرفیت ورزش بیفزاییم. برنامه ریزی مدون و راهبردی برای المپیک ۲۰۲۸ می‌توانیم داشته باشیم. این همفکری باید با مشارکت برنامه‌ریزان و اندیشمندان ورزش باشد. برای اجرای آن‌ها نیازمند بسیج امکانات مالی داریم.

ثبت‌نام انتخابات کمیته ملی المپیک؛ از ساعی و علی‌نژاد تا شعبانی‌بهار

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان افزود: متاسفانه گا‌ها با این مشکل مواجه بودیم که گفتمان خوبی با مجلس نداشتیم. با تعامل و تجربه خوبی که با این قوه داریم، می‌توانیم به فرایند حرفه‌ای، قهرمانی و کمیته ملی المپیک کمک کنیم.

وی در خصوص اعتراض برخی از ورزشکاران این رشته نسبت به حقوق و بیمه گفت: کدام فدراسیون الان بیمه و حقوق دارد؟ اصلا چنین چیز‌هایی وجود ندارد. هر کسی در چارچوب خودش باید انتظار داشته باشد. ورزشکار جایگاه رفیعی دارد و باید در آن جایگاه صحبت کند. مربی نقش راهبری دارد و رئیس هم نقش مشخصی دارد. فراتر از آن چارچوب‌ها عمل کردن، مطلوب هیچ کسی نیست. برخی خواسته‌ها در چارچوب نیست. با تعاملی که با ورزشکاران داشته و داریم این مرحله عبور می‌کنیم.

ثبت‌نام انتخابات کمیته ملی المپیک؛ از ساعی و علی‌نژاد تا شعبانی‌بهار

شعبانی‌بهار تاکید کرد: فرض آن‌ها این بود که یک نفر را خودمان برای حضور در قونیه حذف کردیم، ولی چارچوب و سیستم برگزاری کشور میزبان حضور سه نفر بود، ولی ورزشکاران فکر کردند ما نمی‌خواهیم آن‌ها را ببریم. هزینه اعزام با ما نبود که بخواهیم کسی را حذف کنیم. ورزشکاران متوجه شدند که ما مقصر نیستیم. ما هم علاقه داشتیم ۴ نفر بروند، ولی برگزار کننده در این مورد مشکل داشتند. ما یک نفر در بخش مردان و دو نفر در بخش زنان جایگزین کردیم.

وی در خصوص اینکه معترضین به اردو دعوت نمی‌شوند، گفت: در حال بررسی هستیم. هر احتمالی وجود دارد.

اسامی نفراتی که تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند، به شرح زیر است:

۱- هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو (پست‌های ریاست و هیئت اجرایی)
۲- محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون (پست هیئت اجرایی)
۳- آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو (پست‌های ریاست و هیئت اجرایی)
۴- مهدی علی‌نژاد عضو هیئت رئیسه فدراسیون ووشو (پست ریاست)
۵- محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک (پست ریاست)
۶- غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان (پست هیئت اجرایی).

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی