تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

بودجه مجلس به فدراسیون‌ها؛ ورزش «طلاب» به اندازه والیبال و بسکتبال!

در شرایطی که ورزش کشورمان با بحران‌های زیادی از جمله بودجه، نحوه خروج تیم‌ها از کشور، پاداش‌های کم ملی‌پوشان و تبعیض بین رشته‌های مختلف ورزشی رنج می‌برد، بودجه مجلس به فدراسیون‌ها با سوال‌های زیادی مواجه شده است؛ از جمله بودجه ورزش طلاب که به اندازه مجموع دو رشته‌ المپیکی والیبال و بسکتبال است!

کد خبر: ۱۳۴۳۸۹
۱۲:۴۱ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۱

بودجه مجلس به فدراسیون‌ها؛ ورزش «طلاب» بیشتر از والیبال و بسکتبال!

دیدارنیوز: ۱۴۰ میلیارد تومان از ۳۱۵ میلیارد تومان بودجه مصوب مجلس برای فدراسیون‌ها به وزارت ورزش پرداخت شده و ظرف یکی دو روز آینده این پول به ۲۸ فدراسیون واریز می‌شود.

مجلس امسال برای ۲۸ فدراسیون، بودجه ویژه ۳۱۵ میلیارد تومانی را در نظر گرفته است. این بودجه که در قالب تبصره ۱۴ است، با اعتراض برخی از رؤسای فدراسیون‌هایی که در این لیست مجلس نبودند مواجه شد.

حالا بعد از گذشت ۵ ماه، سازمان برنامه و بودجه ۱۴۰ میلیارد از ۳۱۵ میلیارد تومان مورد نظر را این هفته به حساب وزارت ورزش واریز کرده و قرار است ظرف یکی دو روز آینده این پول بین ۲۸ فدراسیون پخش شود.

بودجه مجلس به فدراسیون‌ها؛ ورزش «طلاب» بیشتر از والیبال و بسکتبال!

نکته جالب در این تخصیص این است که در نامه سازمان برنامه و بودجه میزان واریزی ۴ فدراسیون ذکر شده است. کشتی ۵۰ میلیارد تومان، فوتبال ۴۰ میلیارد تومان، فدراسیون زورخانه‌ای ۵ میلیارد تومان، فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی ۵ میلیارد تومان در این نامه برای آن‌ها تخصیص داده شده است. ۴۰ میلیارد باقی‌مانده نیز باید بین سایر فدراسیون‌ها تخصیص داده شود.

۵۰ میلیارد از ۷۰ میلیارد بودجه مصوب کشتی در مجلس قرار است در این چند روزه به این فدراسیون پرداخت شود. فوتبال نیز از ۵۵ میلیارد بودجه مصوبش، ۴۰ میلیارد تومان می‌گیرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی