تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

هواشناسی ایران؛ از بارش باران تا خیزش گرد و خاک

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ازب ارش باران در نقاط مختلف کشور و خیزش گرد و خاک در شرق و شمال شرق ایران خبر داد.

کد خبر: ۱۳۴۳۸۴
۱۱:۴۹ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۱

هواشناسی ایران؛ از بارش باران تا خیزش گرد و خاک

دیدارنیوز: صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده در اردبیل، گیلان، مازندران، مناطقی از دامنه‌های جنوبی البرز واقع در زنجان، قزوین، البرز و تهران بارش پراکنده گاهی وزش باد شدید و رعدوبرق رخ می‌دهد و همچنین بارش در استان‌های کرمان، فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: پنجشنبه (۶ مردادماه) بارش علاوه بر اردبیل، سواحل دریای خزر، جنوب شرق و جنوب به برخی مناطق مرکزی کشور و دامنه‌های زاگرس مرکزی نیز گسترش می‌یابد. جمعه (۷ مردادماه) ابرناکی و بارش در اغلب مناطق کشور به‌جز مناطقی از غرب و شرق کشور ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: شنبه (۸ مردادماه) رگبار پراکنده در نوار شمالی به‌ویژه در ارتفاعات البرز مرکزی رخ می‌دهد همچنین در جنوب سیستان وبلوچستان، کرمان، شمال هرمزگان، فارس، بوشهر، کهگیلویه وبویراحمد، چهارمحال و بختیاری، جنوب خوزستان بارش با شدت کمتری نسبت به روز‌های قبل ادامه خواهد داشت.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا یکشنبه (۹ مردادماه) رگبار پراکنده در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی، هرمزگان، فارس، کهگیلویه وبویراحمد و چهارمحال و بختیاری رخ خواهد داد.

ضیاییان در ادامه اظهارکرد: طی سه روز آینده در شمال شرق و شرق کشور و برخی نقاط استان‌های سمنان، تهران، البرز، قم، قزوین، مرکزی و شمال اصفهان وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود که موجب کاهش کیفیت هوا و دید افقی در این مناطق خواهد شد. از روز جمعه وزش باد در شمال شرق و شرق کشور افزایش می‌یابد.

وی افزود:دریای عمان تنگه هرمز و خلیج فارس تا جمعه و پنجشنبه و جمعه دریای خزر مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۶ مردادماه) غبارصبحگاهی و از بعد از ظهر نیمه‌ابری و گاهی رگبار باران و وزش باد با احتمال رعد و برق با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۷ مردادماه) نیمه‌ابری و به‌تدریج ابری و رگبار و رعد و برق و وزش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۵و ۶ مرداد ماه) اهواز با دمای ۴۷ و۴۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱۳ و ۱۲ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی