تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ گانتس: خودمان زمان و شیوه پاسخ را تعیین می‌کنیم
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ گانتس: خودمان زمان و شیوه پاسخ را تعیین می‌کنیم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

آرامش در ساحلِ نفت‌مسجدسلیمان!

تیم فوتبال نفت مسجدسلمان بر خلاف سال‌های گذشته که در بلاتکلیفی برای حضور در لیگ برتر به سر می‌برد، برای لیگ بیست و دوم با یک مدیریت صحیح، روند خوبی را در پیش گرفته است.

کد خبر: ۱۳۴۳۲۷
۱۴:۴۲ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۱

آرامش در ساحلِ نفت‌مسجدسلیمان!

دیدارنیوز_خوزستان: نفتی‌ها هر فصل سال با کوله‌باری از مشکلات، مدیریت ناصحیح و در نهایت دقیقه نودی آماده حضور در لیگ برتر می‌شدند، موضوعی که دود آن به چشم مردم مسجدسلیمان می‌رفت و لیگ را با استرس فراوان آغاز می‌کردند. لیگی توام با اعتصاب از سوی بازیکنان به دلیل وضعیت نامناسب مالی و عدم دریافتی تا نتایج ضعیف و ماندن‌های با اما و اگر در لیگ برتر!
به گزارش ایسنا، اما لیگ بیست و دوم برای نفت طور دیگری رقم خورده است؛ اگرچه بعد از پایان لیگ فصل گذشته هدایت یزدی از مدیرعاملی این باشگاه استعفا کرد و جدایی او نگرانی مردم این شهر را که اعتقاد بسیاری به مدیریت درست او دارند، بیشتر کرد ولی مسئولان نفتی دست روی دست نگذاشتند تا فصول سخت و توام با نابه سامانی گذشته برای این تیم پرطرفدار تکرار شود؛ آن‌ها در اولین گام برای شکل‌گیری تیم، با مهاجری تمدید کردند و بعت نیز یزدی را به راس باشگاه برگرداندند.
باشگاه نفت نیز با یک کار تیمی خود، موفق شد خیلی زود نیز وارد بازار نقل و انتقالات شده و به اردو برود؛ موضوعی که فصل‌های گذشته برای نفت معنا و مفهمومی نداشت و این تیم تنها بازیکن از دست می‌داد و در امر جذب بازیکن آن هم به موقع حرکتی بسیار آهسته داشت، آنقدر آهسته که به ته‌مانده‌های بازار می‌رسید و از روی اجبار اقدام به خرید بازیکنان دسته چندمی داشت.
امسال نفتی‌ها با تیمی منسجم که متشکل از بازیکنان با تجربه و جوان است پا به لیگ بیست و دوم می‌گذارد، هرچند هنوز مشکلات سابق مثل نبود بودجه لازم و امکانات مناسب اعم از زمین تمرین در شهر مسجدسلیمان پا برجا است اما همت مدیریت باشگاه و انگیزه‌ای که در این تیم برای شروع فصلی خوب وجود دارد، به نظر می‌سد این تیم در حال حاضر در ساحل امن و آرامی قرار گرفته است و نگاه ویژه مدیران نفتی برای مهیا کردن شرایط بهتر برای تیم نفت که در شرایط فعلی شهر مسجدسلیمان که از خیلی از نبودن‌ها و نداشتن‌ها رنج می‌بردند، می‌تواند مرحمی بر دردهایشان باشد.
تیم نفت امسال بر خلاف دیگر تیم‌های لیگ برتری خوزستان، بازیکنان و استعدادهای خوزستانی را ویژه دیده است؛ این باشگاه در حال حاضر مسلم مجدمی، مجتبی مقتدایی، علیرضا دغاغله، عقیل کعبی، حسین شنانی، علی کیانی‌فر، سینا بختیاری‌نسب، حسین فیض، حسین گودرزی و علیرضا منظمی از بازیکنان خوزستانی را در اختیار دارد و حتی قرار است تعدادی از بازیکنان جوانان، امید و زیر۲۳ سال مسجدسلیمانی نیز به این جمع اضافه شوند. این یعنی باشگاه نفت برای احیا و پرورش بازیکنان و استعدادهای خوزستانی نیز برخلاف فصل های گذشته برنامه دارد.
روند خوبی که نفت مسجدسلیمان پیش از حضور در لیگ برتر در پیش گرفته، می‌تواند نوید بخش روزهای توام با موفقیت این تیم در لیگ بیست و دوم باشد؛ البته به شرطی که مدیران نفتی‌ و مسئولان ورزش خوستان هم بیش از پیش پای کار بیایند و مسئولان باشگاه را همراهی کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی