تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

اقدامات وزارت کشور جهت برگزاری مراسم اربعین

وزیر کشور درباره اقدامات این وزارتخانه جهت برگزاری مراسم اربعین، گفت: موضوعات ساماندهی پایانه‌ها و جاده‌ها و همچنین پیش بینی‌های لازم در مسائل مربوط به آب و برق و سرویس‌های خدماتی در مرز‌ها با حضور استانداران استان‌های مرزی مورد پیگیری قرار گرفت.

کد خبر: ۱۳۴۳۰۳
۱۱:۱۳ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۱

اقدامات وزارت کشور جهت برگزاری مراسم اربعین

دیدارنیوز: وزیر کشور آخرین اقدامات این وزارتخانه و هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری مراسم اربعین را تشریح کرد.

احمد وحیدی پس از برگزاری نود و سومین جلسه ستاد مرکزی اربعین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز جلسه ستاد مرکزی اربعین با حضور وزارت خانه‌های مختلف، نهاد‌های انقلاب اسلامی و نیرو‌های مسلح و... برگزار و موضوعات مربوط به سفر اربعین در این جلسه پی گیری شد.

وی تصریح کرد: موضوعات ساماندهی پایانه‌ها و جاده‌ها و همچنین پیش بینی‌های لازم در مسائل مربوط به آب و برق و سرویس‌های خدماتی در مرز‌ها با حضور استانداران استان‌های مرزی مورد پی گیری قرار گرفت. احیانا اگر امکاناتی از سال‌های قبل بوده باید توسعه یافته و تکمیل شود.

وحیدی ادامه داد: موضوعات حمل و نقل جاده‌ای نیز مورد بررسی قرار گرفت تا زائرین با کیفیت مناسب به مرز‌ها رسانده شود، همچنین رعایت مسائل بهداشتی و رساندن کالا‌های اساسی در مرز‌ها نیز از دیگر موضوعات مورد توجه در این جلسه بود.

وزیر کشور همچنین بیان کرد: سایر فعالیت‌هایی که برای آسایش و رفاه زائران در حوزه‌های مختلف اعم از حمل و نقل و اسکان موقت در مرز‌ها و داخل مرز‌ها باید فراهم باشد در این جلسه بحث شد، ضمن این که آمادگی‌های لازم در داخل عراق هم از دیگر موضوعات این جلسه بود که مورد گفتگو واقع شد.

وی اظهار داشت: در مجموع کار‌های خوبی توسط همه دستگاه‌ها و استانداران صورت گرفته است و موضوعاتی دیگری نیز وجود دارد که باید در دستور کار باشد تا خدمت رسانی مناسب به زائرین انجام شود.

وحیدی درباره جلسه با استاندار کربلا نیز گفت: یکی از کار‌ها جلسه با استانداران مرزی و همچنین استانداران نجف و کربلا است، چون بیشتر زائرین آنجا حضور دارند، البته درسفری که معاون امنیتی وزیر کشور داشته مذاکراتی با استانداران انجام شده تا این مساله و جلسات تداوم داشته باشد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی