تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
در 4 ماهه نخست امسال تحقق یافت :

ساخت و بازسازی بيش از 1700 قطعه تخصصی در نیروگاه رامین اهواز

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز، از ساخت و بازسازی تعداد 1791 قطعه نیروگاهی توسط متخصصان بومی این مجموعه بزرگ صنعتی از ابتداي سال جاري تاكنون خبر داد.

کد خبر: ۱۳۴۲۶۰
۱۶:۴۶ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۱

ساخت و بازسازی بيش از 1700 قطعه تخصصی در نیروگاه رامین اهواز

دیدارنیوز_خوزستان: به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز، "خلیل محمدی" مدیر عامل نیروگاه رامین با اعلام این خبر گفت: متخصصين نیروگاه رامین در شرایط طاقت فرسای تابستان و براي آسايش هموطنان سختی ها را به جان خریدند و ضمن تولید انرژی حیاتی برق توانستند  با ساخت و بازسازی قطعات نیروگاهی گامهای مؤثری در جهت رفع نیاز تامین قطعات مورد نیاز واحدهای نیروگاه رامین بردارند تا پایداری این واحد‌های تولیدی را تقویت کنند.
محمدی مجموع تعداد قطعات مورد ساخت و بازسازی 4 ماهه نخست امسال در نیروگاه رامین را 1791 قطعه ذکر نمود كه تعداد 1033 قطعه آن در بخش ساخت و تعداد 758 قطعه در بخش بازسازی بوده است.
وی تنوع قطعات ساخته شده طی ۴ ماهه سال جاری ۱۵۹ قطعه و تنوع قطعات بازسازی شده را ۲۴۹ قطعه عنوان نمود.

گفتنی است نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی و با مجموع ظرفیت یک هزار و ۸۵۰ مگاوات ساعت بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و ضمن تولید پایدار انرژی حیاتی برق و پشتیبانی از شبکه سراسری، بخشی از قطعات مورد نیاز خود را با تکیه بر دانش، تجربه و تخصص کارکنان خود طراحی و مورد ساخت و بازسازی قرار می‌دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی