تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

نمایش آثار عکاسان ایرانی در قونیه

نمایشگاه عکس فوکوس با آثاری از ۲۹ عکاس کشورمان به شهر قونیه در ترکیه رسید.

کد خبر: ۱۳۴۲۴۵
۱۴:۱۳ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۱

نمایش آثار عکاسان ایرانی در قونیه

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط عمومی فیاپ در ایران، نمایشگاه عکس فوکوس با آثاری از ۲۹ عکاس ایرانی در شهر قونیه ترکیه آغاز به کار کرد و تا ۹ مرداد نیز ادامه دارد.

آثار این نمایشگاه شامل ۴۱ عکس با موضوعات طبیعت، چشم انداز، فاین آرت، مفهومی و اجتماعی است که در گالری Sille Sanat Sarayi به عنوان مرکز نمایشگاهی فیاپ (فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی) در شهر قونیه ترکیه به نمایش گذاشته شد.

در این نمایشگاه آثاری از عکاسان ایرانی شامل مازیار امینی آلاشتی، هوتن باباپور، یعقوب بایرامی فرجود، ابراهیم بهرامی، امید پورنبی، سیامک جعفری، محمدرضا چایفروش، زهرا حیدری، احمد خطیری، فریدون دلیری، امین دهقان، احمد سامعی، علی سامعی، مسعود سلیمانی، علیرضا شاه حمزه، اصغر صامتی، علیرضا عباسی، سعید عرب زاده، حسن غفاری، محسن فرجامی پور، المیرا فروزانی، ثنا کمالی، سید احسان مرتضوی، ارشاد مظلومی، راحیل موسوی، امیر نظری، ویدا هنرور، امیرحسین هنرور، بهرام یزدان پناه به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه توسط کلوپ عکس فوکوس به عنوان نمایندگی فدراسیون بین المللی هنرعکاسی (فیاپ) در ایران با همکاری موسسه خانه هنر خیام، گالری Sille Sanat Sarayi، مرکز نمایشگاهی فیاپ در قونیه، موسسه تحقیقات و مطالعات عکاسی آبگینه و آژانس ارتباطات برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هنرمندان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی