تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
ژاوی و درخواست جالب از آقای رئیس

پروژه جذاب بازگشت «مسی»!

یک سال پس از خروج ناگهانی و شوک‌آور لیونل مسی از بارسلونا که دلیل آن مسائل مالی باشگاه کاتالانی عنوان شد، یک روزنامه اسپانیایی مدعی شد که ژاوی قصد دارد هم‌تیمی سابقش را به نوکمپ بازگرداند.

کد خبر: ۱۳۴۲۲۹
۱۲:۰۳ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۱

پروژه جذاب بازگشت «مسی»!

دیدارنیوز: باشگاه بارسلونا به نظر می‌رسد قصد دارد برنده هفت توپ طلا را به نوکمپ بازگرداند.

لیونل مسی ۳۴ ساله که یک فصل دیگر با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد، ممکن است تابستان آینده به بارسلونا بازگردد. این فوق‌ستاره آرژانتینی تابستان گذشته به دلیل ناتوانی باشگاه بارسلونا برای تمدید قراردادش و به خاطر قوانین وضع شده از سوی لالیگا بابت سقف دستمزدها، پس از ۲۱ سال از جمع آبی‌واناری‌ها جدا شد و به پاری‌سن‌ژرمن پیوست.

نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا با انتشار گزارشی مدعی شد؛ ژاوی هرناندس سرمربی ۴۲ ساله بارسلونا از خوان لاپورتا رئیس این باشگاه خواسته تا در تابستان ۲۰۲۳ لیونل مسی را به بارسلونا بازگرداند، زمانی که او بازیکن آزاد خواهد شد. طبق این گزارش؛ ژاوی معتقد است که بازگرداندن مسی به نوکمپ می‌تواند فاکتوری کلیدی در احیای این تیم باشد و باشگاه بارسلونا نیز در حال بررسی این گزینه است.

«اسپورت» در ادامه گزارش داد؛ ژاوی از زمانی که مسی بارسلونا را ترک کرد، با او به طور مداوم در ارتباط بوده و قصد دارد این فرصت را به این مهاجم آرژانتینی بدهد تا دوران حرفه‌ای‌اش را با پیراهن بازسلونا به پایان برساند. ژاوی بر این باور است که مسی هنوز می‌تواند چند سال دیگر در بالاترین سطح بازی کند و بازگشت او می‌تواند در داخل و خارج از زمین به تقویت باشگاه بارسلونا کمک کند و این شامل موارد اقتصادی هم می‌شود.

جرارد رومرو خبرنگار سرشناس اسپانیایی نیز از این ادعای «اسپورت» ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت: چیزی که من می‌دانم این است که ژاوی و مسی در تمام طول فصل اخیر به طور مرتب با هم در ارتباط بوده‌اند و پس از اظهارنظر اخیر خوان لاپورتا باید ببینیم چه خواهد شد.

لاپورتا روز گذشته در حاشیه تور پیش‌فصل بارسلونا در آمریکا، در گفتگو با شبکه تلویزیونی «ESPN» گفته بود: من فکر می‌کنم و البته امیدوارم که داستان مسی و بارسلونا هنوز تمام نشده باشد. این احتمال (بازگشت لئو) هنوز وجود دارد. این وظیفه ماست که مطمئن شویم این داستان پایانی زیباتر از آنچه رخ داد، داشته باشد. به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا، احساس می‌کنم مدیون او هستم.

لیونل مسی فصل اخیر در ۳۴ بازی برای پاریسی‌ها به میدان رفت و آمار ۱۱ گل‌زده و ۱۵ پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی