تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

قطعی برق، اینترنت کشور را دچار اختلال کرد

از ساعت ۸:۱۵ امروز صبح (دوشنبه) اینترنت کشور با اختلال مواجه شده؛ موضوعی که عده‌ای از کاربران را به دردسر انداخته و شبکه پرداخت کشور را نیز با مشکل مواجه کرده است. طی یک سال اخیر کندی سرعت اینترنت کشور با نارضایتی‌های بسیاری همراه بوده و این اختلال‌های موقتی نیز بیش از پیش موجبات ناراحتی مردم را فراهم می‌کند.

کد خبر: ۱۳۴۲۲۳
۱۱:۰۰ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۱

قطعی برق، اینترنت کشور را دچار اختلال کرد

دیدارنیوز: صبح امروز شبکه اینترنت کشور با اختلال دچار شده که گفته می‌شود این اختلال به علت قطعی برق در ساختمان LCT زیرساخت به وجود آمده است.

از ساعت ۸:۱۵ امروز صبح اینترنت کشور با اختلال مواجه شده است. موضوعی که عده‌ای از کاربران را به دردسر انداخته و شبکه پرداخت کشور را نیز با مشکل مواجه کرده است، به طور مثال دستگاه کارت‌خوان برخی فروشگاه‌ها قطع شده و مشتریان آن‌ها برای انجام خرید خود سرگردان شده‌اند، همچنین یک سری مراکز دولتی از ارائه خدمات به ارباب رجوع، موقتا باز مانده‌اند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد این اختلال موقتی اینترنت در پی قطعی برق شرکت زیرساخت روی داده است که البته ساعت نزدیک به ۹ صبح رفع شده است. با این وجود همچنان برخی مشترکین اینترنت اپراتور‌های مختلف مثل مخابرات از ادامه دار بودن اختلال خبر می‌دهند. دیگر شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت نیز به طور پراکنده دچار مشکل در ارائه سرویس هستند.

گفتنی است توزیع اینترنت ورودی کشور در این مرکز صورت می‌گیرد و اختلال در اینترنت بسیاری از شرکت‌ها به همین خاطر است.

این قبیل مشکلات در ساختمان‌های زیرساخت برای چندمین بار طی ماه‌های گذشته رخ داده و تمام شبکه کشور را تحت تاثیر خود قرار داده است؛ چرا که عموم تجهیزات اصلی اکثر دیتاسنتر‌ها و شرکت‌های ارایه دهنده اینترنت در این مکان قرار دارد.

اسفندماه سال گذشته ساختمان LCT در خیابان شیخ بهایی تهران که مرکز توزیع اینترنت میان شرکت‌های مختلف است دچار حریق و این موضوع باعث اختلال سراسری در اینترنت کشور شد. با وجود مهار آتش‌سوزی این اختلال اینترنت چند ساعتی در روز جمعه ادامه داشت و مردم را به دردسر انداخت.

طی یک سال اخیر کندی سرعت اینترنت کشور با نارضایتی‌های بسیاری همراه بوده و این اختلال‌های موقتی نیز بیش از پیش موجبات ناراحتی مردم را فراهم می‌کند؛ در حالی که وجود اینترنت طی این سال‌ها به یک نیاز اساسی برای گذران زندگی مردم تبدیل شده است.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی