تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

سفرهای استانی ادامه دارد؛ «رئیسی» آخر هفته در همدان

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در ادامه سفرهای استانی خود در یک سال اخیر، قرار است پنجشنبه این هفته (۶ مردادماه) راهی استان همدان شود.

کد خبر: ۱۳۴۲۱۲
۰۹:۴۲ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۱

سفرهای «رئیسی» ادامه دارد؛ آخر هفته در همدان

دیدارنیوز: استاندار همدان گفت: آیت الله رییسی رییس جمهور در سی امین سفر استانی دولت روز پنج شنبه ۶ مردادماه جاری به دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان سفر می‌کند.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: با توجه به سیاست‌های مردمی دولتِ سیزدهم و همچنین پیروی از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مردمی بودن و در بین مردم بودن، رییس جمهور تاکنون به ۲۹ استان کشور سفر کرده است که تمامی این سفر‌ها در راستای دیدار با مردم و همچنین رفع مشکلات و مسائل آن‌ها بوده است.

وی با اشاره به اینکه مردم دیار هگمتانه پنج شنبه این هفته میزبان رییس جمهور و جمعی از اعضای هیات دولت خواهند بود، اظهار داشت: همه باید دست به دست هم داده و از این فرصت بهترین استفاده را برای بیان ظرفیت‌ها و دغدغه‌های استان همدان و زمینه سازی برای رشد و توسعه همه جانبه و پایدار استان فراهم کنیم.

استاندار همدان افزود: ۲۳۰ طرح و پروژه عمرانی، تولیدی و اقتصادیِ اشتغالزا در راستای زمینه‌سازی پیشرفت و توسعه استان، برای ارائه و پیشنهاد در سفر رییس جمهور و هیات دولت به این استان تهیه شده است.

به گفته قاسمی فرزاد، طرح‌های صنعتی بزرگ، صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی، حوزه زیرساخت شهرک‌ها و نواحی صنعتی، طرح‌های گلخانه‌ای، طرح‌های حوزه مصرف بهینه آب و ارائه طرح‌هایی متناسب با ظرفیت استان شامل تکمیل زنجیره تولید و ایجاد ارزش‌افزوده در استان به ویژه طرح‌های معدنی از جمله این طرح‌ها است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در این سفر جمعی از معاونین رییس جمهور، وزرا و روسای سازمان‌های مستقل، آیت الله رییسی را همراهی می‌کنند، تصریح کرد: همزمان با حضور رییس دولت مردمی سیزدهم در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین و با برنامه‌ریزی انجام شده، جمعی از وزرا و مسئولان عالیِ دولت به شهرستان‌های تابعه استان سفر خواهند کرد و ضمن دیدار چهره به چهره با مردم و شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان‌ها، مسائل مربوطه را مورد بررسی و تبادل نظر قرار می‌دهند.

نماینده عالی دولت در استان همدان تاکید کرد: تمامی این مسایل و نتایج سفر وزرا (نمایندگان دولت در شهرستان ها) در جلسه شورای اداری استان همدان که با حضور رییس جمهور برگزار می‌شود، گزارش و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

قاسمی فرزاد گفت: همزمان با حضور وزرا و روسای سازمان‌های مستقل و جمعی از معاونین رییس جمهور، تعداد قابل توجهی از معاونان وزارتخانه‌های دولت نیز در استان همدان حضور خواهد داشت (اطلاعات سفر به اطلاع مردم خواهد رسید) تا چنانچه موضوع و مشکلی دارند به صورت مستقل با معاونان وزارتخانه‌ها در میان بگذارند.

نماینده عالی دولت در استان همدان با تشکر از مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، افزود: با همراهی همکاری نمایندگان استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی، پروژه‌های بسیار خوبی برای سفر رییس جمهور به استان همدان در نظر گرفته شده است.

استاندار همدان تاکید کرد: مصوبات این سفر را تا حصول نتیجه و به ثمر نشستن پیگیری خواهیم کرد به این معنا که پس از سفر، تیم‌های عملیاتی در استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان همدان تشکیل و مصوبات را تا حصول نتیجه و اجرای کامل پیگیری و رصد خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در استان همدان افزود: مجموعه مدیریتی استان به پیروی از سیاست‌های مردمی دولت سیزدهم و در راستای برقراری ارتباط پویا میان مردم و دولت و همچنین افزایش سطح دسترسی به مسئولان و کارگزاران دولت با رویکرد حل مشکلات، پیگیری درخواست‌های مردم و در نهایت زمینه مشارکت تمامی اقشار جامعه «سامانه ارتباطات مردم و دولت» (سامد) راه‌اندازی کرده است.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: این سامانه یک روز قبل از سفر رییس جمهور به استان همدان (ساعت هشت صبح روز چهارشنبه پنج مرداد) افتتاح و تا ساعت ۲۱ روز پنج‌شنبه ۶ مرداد نیز فعال خواهد بود.

رییس جمهور در چندماهه اخیر و از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم به ترتیب به استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، اردبیل، سمنان، زنجان، لرستان، یزد، قم، هرمزگان، گیلان، گلستان، مازندران، خراسان رضوی، البرز، قزوین، آذربایجان غربی، خوزستان (سفر سرزده به آبادان / ‏‬ متروپل)، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، کردستان، کرمانشاه و مرکزی سفر کرده است.

استان همدان سی امین مقصد سفر‌های استانی رییس جمهور و هیات دولت است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی