تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

معاون رئیسی: رفتارهای سلیقه‌ای درخصوص «حجاب» مورد تائید دستگاه‌های متولی نیست

صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس‌جمهور درباره تنش‌ها و جنجال‌های اخیر پیرامون مساله حجاب در جامعه که با درگیری بین زنان و برخوردهای ناخوشایند همراه بوده، گفت: در هر حوزه اجرایی امکان دارد یکسری رفتار‌های سلیقه‌ای هم وجود داشته باشد این رفتار‌های سلیقه‌ای اساسا مورد تائید دستگاه‌های متولی نیست.

کد خبر: ۱۳۴۲۱۰
۰۹:۲۵ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۱

معاون رئیسی: رفتارهای سلیقه‌ای در مورد حجاب مورد تائید دستگاه‌های متولی نیست

دیدارنیوز: معاون اجرایی رئیس‌جمهور بیان کرد: در هر حوزه اجرایی امکان دارد یکسری رفتار‌های سلیقه‌ای هم وجود داشته باشد این رفتار‌های سلیقه‌ای اساسا مورد تائید دستگاه‌های متولی نیست.

صولت مرتضوی، درباره نظر دولت در خصوص مسئله حجاب که این روز‌ها بیش از هر زمانی دیگری در کشور مورد بحث قرار گرفته است، گفت: مسئله حجاب یکی از ضروریات دین مبین اسلام است و خوشبختانه بانوان ایرانی و اسلامی ما ملتزم و علاقمند به مسئله حجاب هستند و آن حجابی که در چارچوب اسلامی است را جمع کثیری از این قشر جامعه یعنی اکثریت بانوان اجرا می‌کنند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه نگاه دولت به مسئله حجاب در چارچوب قانون است، عنوان کرد: قانون در تمام زمینه‌ها برای همه باید اجرا شود، در مسئله حجاب هم دولت معتقد است اگر چیزی قانون است باید در چارچوب‌های قانونی به آن پرداخته شود.

وی درخصوص این‌که این روز‌ها تصاویری از برخورد با زنان درباره مسئله حجاب منتشر می‌شود که خوشایند نیست، موضع دولت در قبال این رفتار‌ها چیست، اظهار داشت: در هر حوزه اجرایی امکان دارد یکسری رفتار‌های سلیقه‌ای هم وجود داشته باشد این رفتار‌های سلیقه‌ای اساسا مورد تائید دستگاه‌های متولی نیست.

مرتضوی تاکید کرد: امکان دارد مثلا انسان‌ها با یک موضوعی مواجه شوند و در مقام اجرا سلیقه را اعمال کنند، سلیقه ملاک نیست اصل اجرای قانون است.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی