تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

تجاوز نظامی روسیه؛ توجیه «مسکو» برای حمله به بندر اودسا

تجاوز و وحشیگری ارتش روسیه به رهبری ولادیمیر پوتین، حد و مرزی در اوکراین نمی‌شناسد و برای هر حمله و تجاوزی یک توجیه دارند؛ از جمله حمله به بندر اودسا.

کد خبر: ۱۳۴۱۹۲
۲۰:۰۲ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۱

تجاوز نظامی روسیه؛ توجیه «مسکو» برای حمله به بندر اودسا

دیدارنیوز: روسیه درباره حمله روز گذشته خود به بندر کلیدی اودسا که وضعیت آن برای صادرات غلات اوکراین مهم است گفت در این حملات یک ناو اوکراینی و موشک‌های تحویلی از سوی ایالات متحده را هدف قرار داده و منهدم کرده است.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: «موشک‌های دور برد با دقت بالا که از دریا شلیک شدند یک کشتی نظامی اوکراینی و انباری از موشک‌های ضد کشتی هارپون را که از سوی ایالات متحده به کی‌یف تحویل داده شده بود منهدم کردند.»

این وزارتخانه در بیانیه‌ای که در اکانت تلگرام خود منتشر کرد، افزود: «یک کارخانه تعمیر و نوسازی کشتی ارتش اوکراین نیز از کار افتاده است.»

ماریا زاخارووا، سخنگوی دستگاه دیپلماسی روسیه در تلگرام در واکنش به اظهارات ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین مبنی بر اینکه این حملات امکان گفتگو یا توافق با مسکو را از بین برده است، گفت: «موشک‌های کالیبر، زیرساخت‌های نظامی بندر اودسا را با یک حمله با دقت بالا نابود کردند.»

نه ارتش روسیه و نه ماریا زاخارووا هیچ مدرکی برای اثبات اظهارات خود ارائه نکردند.

پس از حملات روز گذشته به بندر اودسا، اوکراین، ولادیمیر پوتین را متهم کرد که «به صورت سازمان ملل و ترکیه تف انداخته» و اجرای توافق‌نامه امضا شده برای از سرگیری صادرات غلات را به خطر انداخته است.

به گفته سخنگوی نیروی هوایی اوکراین، دو موشک به بندر اودسا اصابت کرد و دو موشک دیگر قبل از برخورد به هدف از سوی پدافند‌های ضدهوایی ساقط شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی