تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

هواشناسی فارس «اخطار قرمز» صادر کرد

اداره کل هواشناسی استان فارس، برای روز‌های سه‌شنبه چهارم مرداد تا پایان هفته، هفتم مردادماه به واسطه احتمال وقوع تغییرات شدید جوی، بارندگی، رعد و برق و ... اخطار قرمز صادر کرد.

کد خبر: ۱۳۴۱۸۲
۱۷:۲۷ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۱

هواشناسی فارس اخطار قرمز صادر کرد

دیدارنیوز: اداره کل هواشناسی استان فارس طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که از روز سه‌شنبه ۴ مرداد تا جمعه ۷ مرداد، وضعیت جوی در نقاط شرقی، جنوبی و مرکزی این استان، ناپایدار و انجام اقدامات مرتبط با مدیریت بحران لازم است.

در اطلاعیه هواشناسی فارس تذکر داده شده است که از ساعات پایانی بعدازظهر و شامگاه سه‌شنبه ۴ مرداد برای نیمه جنوبی و بخش‌هایی از مرکز فارس، احتمال وقوع رگبار، رعد و برق و در بعضی مناطق بارش تگرگ وجود دارد.

این اطلاعیه همچنین از احتمال وقوع رگبار و رعد برق و تندباد و خیزش گرد و خاک و تگرگ در سراسر فارس به ویژه نیمه جنوبی و بخش‌هایی از مرکز این استان خبر داده است.

هواشناسی فارس با اشاره به تداوم این پدیده در روز‌های پنجشنبه و جمعه در جنوب و بخش‌هایی از مرکز استان، نسبت به وقوع سیلاب، صاعقه، طغیان رودخانه، آب‌گرفتگی گسترده و حتی آبگرفتگی منازل در مناطق مستعد و محتمل بودن تخریب پل و مسدود شدن جاده‌ها و وارد شدن خسارت به مزارع و باغ‌ها و ... به عنوان مخاطرات احتمالی این رخداد‌های طبیعی، هشدار داده است.

در این اطلاعیه لزوم آمادگی دستگاه‌های ذیربط برای مقابله با خسارات احتمالی را مورد تاکید قرار داده و از شهروندان نیز خواسته است که در این هفته از حضور و تجمع در نقاط مخاطره آمیز نظیر بستر و حاشیه رودخانه، ارتفاعات و غیره، پرهیز کنند.

ممانعت از جابه‌جایی عشایر، پاکسازی مسیل‌ها و آبراه‌ها و کانال‌ها و ... از موارد مورد تاکید اداره کل هواشناسی در این اطلاعیه است.

هواشناسی فارس اخطار قرمز صادر کرد

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی