تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
در 4 ماهه نخست سال جاری صورت گرفت

 تولید حدود ۳ میلیون مگاوات ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه رامین اهواز

کد خبر: ۱۳۴۱۷۷
۱۶:۴۷ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۱

 تولید حدود ۳ میلیون مگاوات ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه رامین اهواز

 

دیدارنیوز: به نقل از روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ، در 4 ماهه نخست امسال بیش از 2 ميليون و 950 هزار مگاوات ساعت انرژی الکتریکی در این نیروگاه تولید شده است.

خلیل محمدی مدیر عامل نیروگاه رامین با اعلام این خبر گفت: این نیروگاه توانسته است در 4 ماهه نخست سال جاری مقدار 2 ميليون و 956 هزار و 987 مگاوات ساعت انرژی الکتریکی در این نیروگاه تولید و به شبکه سراسری برق کشور تحويل دهد.

وی ضمن تقدیر از تلاش خستگي ناپذير كاركنان نيروگاه بمنظور تولید این انرژی حیاتی در دماي بالای به 50 درجه و رطوبت بالاي ۹۰درصدي، خواستار همكاري مردم در مديريت مصرف برق شد.

شایان ذکر است نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی تأمین کننده حدود 35 درصد برق استان خوزستان است و نقش مهمی را در تقویت ، تثبیت و پایداری شبکه سراسری برق کشور ایفاء می کند.

برچسب ها: نیروگاه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی