تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین وضعیت وحدت هنانوف، مهدی ترابی، حامد پاکدل و کمال کامیابی‌نیا را تشریح کرد.

کد خبر: ۱۳۴۱۷۲
۱۶:۱۶ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۱

آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس

دیدارنیوز ـ به نقل از باشگاه پرسپولیس، دکتر علیرضا حقیقت، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیت وحدت هنانوف اظهار کرد: این بازیکن در بازی دوستانه برابر نساجی مازندران از ناحیه زانو دچار کشیدگی رباط داخلی MCL شد و طی بررسی‌های به عمل آمده، حدود سه تا چهار هفته از تمرینات تیمی دور خواهد بود و کادر پزشکی تلاش می‌کند این بازیکن هر چه سریع‌تر به تمرینات گروهی باز گرداند.

او در مورد مصدومیت مهدی ترابی افزود: مهدی دچار کشیدگی عضله چهار سر شده بود که با اقدامات پزشکی و تمرینات اختصاصی، وی در هفته پیش رو به تمرینات گروهی باز خواهد گشت.

پزشک پرسپولیس درباره مصدومیت حامد پاکدل هم گفت: این بازیکن دچار کشیدگی عضله کشاله ران شده بود و تحت نظر کادر پزشکی تیم قرار گرفت و سعی می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به تمرینات تیمی باز گردد.

وی درباره مصدومیت کمال کامیابی‌نیا نیز عنوان کرد: خوشبختانه با تلاش و فعالیت کادر پزشکی، کمال دیروز به تمرینات گروهی بازگشت و در اکثر برنامه‌های تیمی شرکت داشت و از هفته آینده به طور کامل در اختیار کادر فنی قرار خواهد گرفت.

او درباره مصدومیت مهدی عبدی نیز توضیح داد: عبدی نیز بعد از مصدومیتی که در تمرین به آن دچار شد به ام. آر. آی اعزام شد که مشخص شد از ناحیه عضله چهارسر ران دچار کشیدگی شده و باید دو تا سه هفته زیر نظر کادر پزشکی باشد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی