تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

نماینده صداوسیما در نیویورک مشخص شد

مدیر دفتر نمایندگی صدا و سیما در نیویورک منصوب شد.

کد خبر: ۱۳۴۱۶۶
۱۵:۲۱ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۱

نماینده صداوسیما در نیویورک مشخص شد

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط عمومی صداوسیما، در متن حکم پیمان جبلی، رییس صداوسیما خطاب به علی رجبی، مدیر دفتر نمایندگی صدا و سیما در نیویورک آمده است:

«باسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای علی رجبی.

نظر به مراتب تعهد و تجارب مفید جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان "مدیر دفتر نمایندگی سازمان در نیویورک "منصوب می‌شوید. رصد وقایع و رویداد‌های سازمان ملل متحد و کشور محل مأموریت در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، مذهبی و فرهنگی، جمع آوری و ارسال اخبار با توجه به اولویت‌ها و ارزش‌های خبری و بهره برداری بهینه از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری موجود در جهت تولید برنامه از وظایف شما می‌باشد.

از زحمات و تلاش‌های مستمر جناب آقای کامران نجف زاده در مدت تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی می‌کنم. توفیق جنابعالی را از خداوند متعال، در ایفای مطلوب وظایف محوله و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواستارم.»

علی رجبی خبرنگار ارشد سازمان صداوسیما، دارای تحصیلات کارشناسی ارشد در رشته علوم سیاسی و نیز رشته علوم ارتباطات گرایش ژورنالیسم تلویزیونی است. وی دارای ۲۲ سال سابقه خبرنگاری داخلی در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی است.

در کارنامه وی، عناوینی، چون خبرنگار و مدیر خبر صداوسیما در افغانستان، خبرنگار و مدیر خبر صداوسیما در عراق، خبرنگار و مدیر نمایندگی سازمان صداوسیما در منطقه امریکای لاتین (ونزوئلا) ثبت شده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: صدا و سیما
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی