تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

رسالت: قیمت ملک در تهران در دولت رئیسی «۱۰ برابر» شده!

روزنامه رسالت در مطلبی درباره قیمت سرسام‌آور ملک در تهران در دوران ریاست جمهوری سید ابراهیم رئیسی، نوشت: طی ۸ ماه اخیر در تهران قیمت ملک ۱۰ برابر شده است!

کد خبر: ۱۳۴۱۲۵
۰۸:۳۸ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۱

روزنامه رسالت: قیمت ملک در تهران در دولت رئیسی «۱۰ برابر» شده!

دیدارنیوز: یک روزنامه داخلی در مطلبی با عنوان «درآمد اتفاقی چیست مالیات اتفاقی کدام است؟» از ۱۰ برابر شدن قیمت ملک در تهران در هشت ماه اخیر و در زمان دولت سید ابراهیم رئیسی خبر داد.

روزنامه رسالت نوشت: «طی ۸ ماه اخیر در تهران قیمت ملک ۱۰ برابر شده است. قیمت زمین و ملک هر ساله یک رشد نسبتا معقول نسبت به تورم داشته، اما رشد ۱۰ برابری آن خبر از یک توطئه می‌دهد که از حوصله تحلیل اقتصادی بیرون است.

باید علل آن‌را در حوزه امنیت ملی با داده‌هایی از معاملات بزرگی که ابتدا در مناطق ۱ و ۲ و ۳ و تسری آن به مناطق دیگر تهران و حتی سراسر کشور می‌رسد، جستجو کرد. این توطئه از پیش طراحی شده، رکود و گرانی مسکن را دامن زده است. کاری به این نداریم که توطئه بوده یا نبوده، این به نهاد‌های نظارتی و امنیتی مربوط است. اما صاحبان درآمد اتفاقی نجومی که چندین نسل آینده خود را با این درآمد‌ها می‌توانند تأمین کنند، آیا نباید مشمول مالیات اتفاقی شوند؟»

به گزارش دیدارنیوز، رشد بی‌سابقه و نجومی قیمت مسکن در تهران و سایر شهرها، مشکلات زیادی برای مردم کشورمان ایجاد کرده و باعث شده تا مستاجران به حاشیه‌نشینی کشیده شوند. باوجود وعده‌های دولت و اقداماتش، رقم‌ مسکن و اجاره‌بها تغییری نکرده و روز به روز افزایش می‌یابد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی