تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
در راستای حفاظت از محیط زیست و پایداری تولید توسط نفت و گاز مارون انجام شد

ایمن سازی خط لوله 12 اینچ خروجی كارخانه گاز مایع 400 به 500

خط لوله 12 اینچ خروجی کارخانه گاز مایع 400 به 500 حد فاصل مجتمع صنعتی شماره 3 شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تا غرب رودخانه رامشیر ایمن سازی شد.

کد خبر: ۱۳۴۱۱۹
۲۱:۳۵ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۱

ایمن سازی خط لوله 12 اینچ خروجی كارخانه گاز مایع 400 به 500

 

 دیدارنیوز: به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون مدیر عامل این شرکت از تلاش های کارکنان در شرایط سخت آب و هوایی خوزستان و همکاری بخش خصوصی داخلی به خاطر اتمام موفقیت آمیز و بهینه این پروژه تقدیر کرد و گفت: اهدافی چون افزایش ضریب ایمنی و حفاظت از زیست بوم پیرامونی، پیشگیری از ریسک نشت خط لوله و پایداری تولید را در برنامه ریزی ایمن سازی خط مذکور مد نظر داشتیم.

 

مهندس حمید کاویان افزود: تامین کالا(عمدتا لوله)، احداث جاده دسترسی، حدود 10.5 کیلومتر لوله گذاری و 18 کیلومتر تست هیدرواستاتیک علاوه بر ساخت و نصب 400 تکیه گاه، مهمترین بخش های اجرایی این پروژه بودند که توسط نگهداری و تعمیرات خطوط لوله شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون راهبری شد.

وی با بیان اینکه ایمن سازی خطوط لوله مستقیما با ایمنی روستاهای همجوار و سلامت همجواران در ارتباط است، خاطرنشان کرد: همه تلاش ها روی آرامش مردم و به صفر رساندن ریسک های مرتبط با نشت خطوط لوله متمرکز شده است و از هیچگونه اقدامی در این راستا کوتاهی نخواهیم کرد؛ اقدامات پیشگیرانه همواره مهم تر و موثر تر بوده اند.


برچسب ها: نفت وگاز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی