تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

نشست هماهنگی پروژه‌های زیرساختی ستاد اربعین حسینی منطقه آزاد اروند برگزار شد

صبح امروز نشست هماهنگی پروژه‌های زیرساختی ستاد اربعین حسینی منطقه آزاد اروند با حضور اعضاء این ستاد و با هدف هماهنگی‌های نهایی تکمیل عملیات اجرایی پروژه‌های زیرساختی برگزار شد.

کد خبر: ۱۳۴۰۹۰
۱۴:۲۱ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۱

نشست هماهنگی پروژه‌های زیرساختی ستاد اربعین حسینی منطقه آزاد اروند برگزار شد

 

دیدارنیوز: به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، صبح امروز نشست هماهنگی پروژه‌های زیرساختی ستاد اربعین حسینی منطقه آزاد اروند با حضور اعضاء این ستاد برگزار شد.

 

در این نشست پروژه‌های زیرساختی و عمرانی ویژه تسهیل خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی در مرز بین‌المللی شلمچه با هدف هماهنگی‌های نهایی برای تکمیل عملیات اجرایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آسفالت محدوده ۲ هکتاری واقع در ورودی پایانه مرزی، تکمیل جاده تدارکاتی پشت مواکب، بهسازی و ساماندهی وضعیت آسفالت جاده حراستی همچنین دو محدوده دیگر ورودی پایانه مرزی از جمله این پروژه‌های زیرساختی مطرح شده در این نشست بود.

فالح صفایی‌دربندی معاون امور فنی و زیربنایی، حجت‌الاسلام و المسلمین عادل فریحی دبیر ستاد اربعین حسینی، ابوذر سلیمان‌فر جانشین ستاد اربعین حسینی، قدرت‌الله طمیمیان رئیس قرارگاه زیرساخت و پشتیبانی ستاد اربعین حسینی، صادق شفیدل مدیر توسعه مرز شلمچه، اسماعیل بیگی مدیر پشتیبانی، عارف معلاوی رئیس اداره پشتیبانی، حمید بحرینی رئیس قرارگاه فرهنگی، رسانه‌‌ای و مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین حسینی از جمله حاضرین در این نشست بودند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی