تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

حادثه ریزش معدن کرمان؛ تلاش برای یافتن دومین جسد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: عملیات جستجو و آواربرداری در سومین روز از حادثه معدن کروم چیل آباد در ارزوئیه با تلاش شبانه روزی تیم‌های امدادی مستقر در منطقه همچنان ادامه دارد.

کد خبر: ۱۳۴۰۶۶
۱۱:۲۱ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۱

حادثه ریزش معدن کرمان؛ تلاش برای جستجوی دومین جسد

دیدارنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از سومین روز عملیات امدادرسانی حادثه ریزش معدن کروم چیل آباد در ارزوئیه خبر داد.

رضا فلاح در تشریح آخرین وضعیت عملیات آواربرداری بیان کرد: عملیات جستجو و آواربرداری در سومین روز از حادثه معدن کروم چیل آباد در ارزوئیه با تلاش شبانه روزی تیم‌های امدادی مستقر در منطقه همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به شرایط جوی ناپایدار، بارندگی‌های شدید فصلی، گرمای طاقت‌فرسای ۴۷ درجه سانتیگراد افزود: ریزش‌های مکرر دیواره‌های معدن متاسفانه عملیات جستجو را دشوار کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه نیرو‌های امدادی همچنان با استفاده از امکانات تخصصی در جستجوی دومین جسد محبوس شده هستند، تصریح کرد: در عملیات امروز ۴ تیم امدادی شامل تیم‌های جستجو در آوار، آنست و واکنش سریع در منطقه حضور دارند.

روز گذشته اولین جسد حادثه معدن ارزوئیه توسط نیرو‌های هلال احمر پیدا شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی