تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

برنامه جشن و نمایش موزیكال ویژه كاركنان شركت نفت و گاز اروندان برگزار شد

کد خبر: ۱۳۴۰۴۰
۲۰:۱۱ - ۳۱ تير ۱۴۰۱

برنامه جشن و نمایش موزیكال ویژه كاركنان شركت نفت و گاز اروندان برگزار شد

 

 دیدارنیوز: به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، پنجشنبه 30تیرماه 1401، به مناسبت عید سعید غدیرخم و میلاد با سعادت امام موسی کاظم(ع)، برنامه جشنی ویژه فرزندان و خانواده کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان در تالار آفتاب اهواز برگزار شد.

این مراسم که با استقبال پر شور کارکنان و خانواده شرکت نفت و گاز اروندان همراه بود با محوریت نمایش شاد و موزیکال آرش کمانگیر و جادوگر مجازی ویژه کودکان و نوجوانان اجرا شد، که دارای مضامین مثبت تربیتی بر مدار جایگزین کردن اوقات فراغت کودکان در دوران کرونا و پس از کرونا ، از فضای مجازی به فرهنگ کتابخوانی و استفاده درست از تلفن همراه و آشنایی با استوره های ایرانی بود.

این برنامه شاد با هنرنمایی خواننده محبوب استانی حامد نیسی و خواننده محلی امیر ممبینی همراه بود.

گفتنیست در هفته گذشته به همین مناسبت و گرامیداشت عید سعید غدیرخم جشن بزرگ کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان، در خرمشهر با اجرای هنرمندان برجسته از جمله خواننده مطرح کشوری فرزاد فرخ برگزار شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی