تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

نظر عبدی درباره بازداشت پسر میرسلیم؛ تبعیض ویرانگر و لاپوشانی در میان «اصولگرایان» حاکم

روز گذشته (دوشنبه) یک رسانه داخلی خبر بازداشت پسر میرسلیم، نماینده مجلس به اتهام همکاری با منافقین را منتشر کرد؛ این در حالی است که مدت زیادی از بازداشت پسر میرسلیم گذشته بود اما رسانه‌ای نشد! عباس عبدی در این باره نوشت: این یکی از ویرانگرترین تبعیض‌هایی است که در ساختار سیاسی ایران و نزد اصولگرایان حاکم وجود دارد. نه تنها در این باره سکوت کردند بلکه سعی کردند آن را لاپوشانی کنند.

کد خبر: ۱۳۳۸۷۷
۱۲:۲۲ - ۲۸ تير ۱۴۰۱

نظر عبدی درباره بازداشت پسر میرسلیم؛

دیدارنیوز: فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: این یکی از ویرانگرترین تبعیض‌هایی است که در ساختار سیاسی ایران و نزد اصولگرایان حاکم وجود دارد.

عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طللب در وانکش به خبر دستگیری پسر میرسلیم نوشت:

این یکی از ویرانگرترین تبعیض‌هایی است که در ساختار سیاسی ایران و نزد اصولگرایان حاکم وجود دارد. نه تنها در این باره سکوت کردند بلکه سعی کردند آن را لاپوشانی کنند. ولی وای اگر کوچکتر از این، نزد منتقدانشان رخ داده بود.

نظر عبدی درباره بازداشت پسر میرسلیم؛

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی