تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

رونالدو - اتلتیکومادرید؛ چرا امکان‌پذیر نیست؟

وضعیت کریستیانو رونالدو از زمانی که ساز جدایی از منچستریونایتد کوک کرده هنوز مشخص نیست و تیم‌های مطرح جهان تمایلی به خرید این فوق ستاره گلزن و البته گران قیمت ندارند. مسئولان اتلتیکومادرید که با پیشنهاد مدیربرنامه‌های رونالدو مواجه شده‌اند، از لحظه اول پاسخ مشخصی داشته‌اند؛ «چنین انتقالی از لحاظ اقتصادی در شرایط کنونی برای ما امکان پذیر نیست».

کد خبر: ۱۳۳۸۷۲
۱۱:۵۴ - ۲۸ تير ۱۴۰۱

رونالدو - اتلتیکومادرید؛ پاسخ سفید و قرمز‌ها منفی است!

دیدارنیوز: خورخه مندس مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو این فوق‌ستاره را به اتلتیکومادرید پیشنهاد داده است.

روزنامه مارکا چاپ مادرید، بعدازظهر دوشنبه در گزارشی نوشت خورخه مندس، مدیر برنامه معروف کریستیانو رونالدو که همین جایگاه را در رابطه با دیگر ستاره تیم ملی پرتغالی و باشگاه اتلتیکومادرید ژوائو فلیکس دارد، فوق‌ستاره سرگردان این روز‌های فوتبال دنیا را به باشگاه دوم شهر مادرید پیشنهاد داده است.

صمیمیت زیاد با مدیران اتلتیکو دلیل تلاش مندس
خورخه مندس با سران باشگاه اتلتیکومادرید و شخص «خیل مارین» که بزرگ‌ترین سهامدار و شخص اول باشگاه به حساب می‌آید دوستی دیرینه دارد. این موضوع باعث خواهد شد به احتمال فراوان طی روز‌های آینده نام کریستیانو رونالدو که سودای حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد را در سر می‌پروراند کنار نام اتلتیکومادرید که بلیط حضور در این رقابت‌ها را برای خود کنار گذاشته است، دیده شود. البته به گزارش روزنامه مارکا این موضوع تاثیر چندانی در سرنوشت کریستیانو رونالدو و این باشگاه مادریدی نخواهد داشت. مسئولان اتلتیکو از لحظه اول شنیدن این شایعه پاسخ مشخصی داشته‌اند؛ «چنین انتقالی از لحاظ اقتصادی در شرایط کنونی برای ما امکان پذیر نیست».

این موضوع در حالی است که برخی رسانه‌ها از علاقه زیاد دیگو سیمئونه به داشتن یک گلزن تمام عیار در نوک خط حمله تیمش خبر داده و تاکید کرده‌اند این مربی آرژانتینی به پیشنهاد به خدمت گرفتن رونالدو پاسخ مثبت داده است.

مشکلات اقتصادی و ترافیک مهاجم موانع اصلی
ناهوئل مولینا مدافع و بال راست ۲۴ ساله تیم ملی آرژانتین و باشگاه اودینزه از ابتدای فصل نقل و انتقالات یکی از مهمترین درخواست‌های دیگو سیمئونه برای تقویت اتلتیکو در فصل آینده بوده؛ درخواستی که به دلیل مشکلات مالی تاکنون انجام آن از سوی سران اتلتیکو محقق نشده است. در چنین شرایطی طبیعی است که خیل مارین و انریکه سِرسو در صورت داشتن توان مالی، بودجه خود را برای کریستیانو رونالدو ۳۷ ساله خرج نکنند.

از سوی دیگر حضور آلوارو موراتا، ژوائو فلیکس، آنخل کوریا، ماتئوس کونیا و آنتوان گریژمان در ترکیب اتلتیکو که همگی به عنوان مهاجم توپ می‌زنند ترافیک زیادی را در این پست ایجاد کرده و خرید احتمالی کریستیانو رونالدو که هنوز با منچستریونایند قرارداد دارد، باید پس از فروش حداقل یکی از این ۵ بازیکن صورت بگیرد و سران اتلتیکو چنین تلاشی را نیز در مقطع کنونی لازم نمی‌دانند. اگرچه نام کریستیانو رونالدو طی روز‌های آینده در کنار نام باشگاه دوم شهر مادرید دیده شود، به نظر می‌رسد چنین انتقالی تنها در حد شایعه باقی مانده و هرگز محقق نشود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی