تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
نگاهی به پدیده دکتر سایان، از همه چیز دانی تا ادعای منجی بودن

شیاد، بیمار یا نابغه؟

محمد حسین‌پور معروف به دکتر سایان پدیده این روزهای فضای رسانه‌ای است. او با طرح مسائل مختلف و چاپ چند کتاب و ادعای تاسیس سبک رزمی جدید با آداب و مناسک خاص و نوشتن دایره‌المعارف هنر خود را مطرح کرده و پایش به رسانه ملی نیز باز شده است. اما کار به اینجا ختم نشد و چند وقتی است که فیلم‌های خاصی از او در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌چرخد و او ادعای منجی بودن می‌کند. این مطلب به صفر تا صد دکتر سایان پرداخته است.

کد خبر: ۱۳۳۸۶
۲۱:۳۵ - ۰۶ آبان ۱۳۹۷
دکتر سایان شیاد بیمار یا نابغه

دیدارنیوز – رسول شکوهی - ماجرای انسان‌هایی که ادعای آن را دارند که به منبع حقیقت رسیده و می‌توانند آدم‌های دیگر را با خود همراه کنند، چیز تازه ای نیست. در روزگاری که بحران هویت و معنویت در بسیاری از نقاط جهان قابل انکار نیست افرادی پیدا می‌شوند که در این مسیر به سراغ ذهن و قلب آدم‌ها رفته و با طرح ادعاهایی به ظاهر علمی و درست، از عدم آگاهی برخی آدم‌ها سوءاستفاده کرده و آن‌ها را به مسیر اهداف خود هدایت می‌کنند. یک روز با اسم مذهب، این کار را می‌کنند و روز دیگر با طرح عرفان‌های دروغین. امروز اما با پدیده ای روبرو هستیم که با ترکیبی از علم و دانش و مذهب و ورزش و هنر، خود را به شبکه خبر و یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های کشور در شبکه سه می‌رساند.

محمد حسین‌پور معروف به دکتر سایان پدیده این روزهای فضای رسانه‌ای است. او با طرح مسائل مختلف و چاپ چند کتاب و ادعای تاسیس سبک رزمی جدید با آداب و مناسک خاص و نوشتن دایره‌المعارف هنر، خود را مطرح کرده و پایش به رسانه ملی نیز باز شده است. اما کار به اینجا ختم نشد و چند وقتی است که فیلم‌های خاصی از او در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌چرخد و او ادعای منجی بودن می‌کند.


دکتر سایان کیست؟

محمد حسین‌پور متولد سال ۶۷ در سراب استان آذربایجان شرقی است. سایت شخصی او یا از دسترس خارج شده یا دچار مشکلاتی است، ولی می‌توان اطلاعات پراکنده‌ای از او پیدا کرد. در بسیاری از سایت‌ها او را دارای مدرک دکترای استاتیک با گرایش پاتوبیولوژی از یک دانشگاه نامشخص در ترکیه معرفی می‌کنند. اینکه این رشته چیست و آن دانشگاه کجاست به هیچ وجه مشخص نیست.

به سراغ حرف‌ها و اندیشه‌هایش که می‌رویم پر است از ادعاهای علمی. تاسیس سبکی رزمی به نام سایان که پیروان آن را ساکاری‌یو نامگذاری کرده‌اند. اگر هشتگ ساکاریو را در اینستاگرام سرچ کنید با تعداد زیادی از کاربران با این نام روبرو خواهید شد. میل به ایجاد یک کاریزما نیز در بسیاری از صحبت‌های او و اطلاعاتی که درباره‌اش وجود دارد، دیده می‌شود.

در یکی از سایت‌ها درباره او اینگونه نوشته شده: «دکتر محمد حسین‌پور سایان جوانترین فلسفه‌دان و فلسفه‌ساز، برترین نابغه عصر معاصر، قهرمان المپیک مبارزات آزاد قفس ۲۰۱۶ روسیه، زیباترین و جوانترین فیلسوف با اندیشه‌های آسمانی، دکتر سایان جوان خوش‌سیرت و خوش‌سیما، ولی بی‌ادعا، برترین استاد رزمی دنیا، جوانترین عالم، خالق هشت سایمن، خالق حس ششم و هفتم و هشتم».

اینکه حس هفتم و هشتم چیست سوالی است که در برنامه «حالا خورشید» نیز از او پرسیده می‌شود اما به جز حرف‌های کلی هیچ منطق درستی درباره ادعاهای خود ارائه نمی‌کند.

معروف ترین کتابی که از او منتشر شده «دایره المعارف هنر در جامعه و رسانه‌های جهانی» است. اینکه خود این کتاب به چه معناست سوال مهمی است اما درباره موضوعات این کتاب نیز باید دقیق شد. عناوینی نظیر ملل و نژاد، رنگ مو، سولاریوم، ماساژ، طراحی لباس، روانشناسی، کاربرد شیمی و ... کنار هم قرار گرفته‌اند. در جستجوهای من، متن اصلی کتاب پیدا نشد و بسیار مشتاق هستم که متن اصلی این کتاب را مطالعه کنم. کتابی که باعث شد شبکه خبر درباره آن خبری منتشر کند.

 
شیاد، بیمار یا نابغه؟


درباره سایان در فضای مجازی مطالب مختلفی دست به دست می‌چرخد که در بسیاری از آنها تعریف و تمجیدهای اغراق شده زیادی وجود دارد. شخصیتی عجیب و همه فن حریف در این متن‌ها دیده می‌شود که هم فلسفه می‌داند هم عرفان، هم ورزشکار است هم قهرمان. هم دست‌گیر آدم‌هاست و هم از مال دنیا دوری می‌کند.

شاید نام «اشو» را شنیده باشید. کتاب‌هایش در دستفروش‌های میدان انقلاب پیدا می‌شود. همان فردی که در هند با طرح نگاهی جدید به دنبال ایجاد آرامش نهایی در آدم‌ها بود و توانسته بود مریدان زیادی دور خود جمع کند و در نهایت با مشکلات فراوان مالی و اخلاقی که در هند و آمریکا ایجاد کرد، مطرود شد تا مرد. یا حتی ناپلئون هیل که به عنوان پدر روانشناسی موفقیت از او یاد می‌کنند با حقه‌بازی تمام توانست بسیاری از آثار خودش را به فروش رسانده و بسیاری از آدم‌ها را به امید ثروتمند شدن درگیر مباحث خود کند. کتاب «بیاندیشید و ثروتمند شوید» هنوز بعد از چند دهه جزو کتاب‌های پرفروش حوزه موفقیت است و بعید می‌دانم به جز خود او فرد دیگری با آن کتاب ثروتمند شده باشد.

محمد حسین‌پور یا دکتر سایان در این بین معلوم نیست که در کدام دسته قرار می‌گیرد. آیا به دنبال شیادی بوده؟ آیا ترکیب علم و فلسفه و ورزش و عرفان با هم و در نهایت ادعا منجی بودن از بیماری روانی خبر می‌دهد؟ آیا او یک نابغه است که توانسته همه این‌ها را با هم ترکیب کند و بسیاری از آدم‌ها را دور خود جمع و توجه رسانه‌ها را نیز به خود جلب کند؟

 

دکتر سایان در رسانه ملی!

 
قطعا فردی که توانسته خود را به سطح رسانه ملی برساند و در یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های حال حاضر تلویزیون یعنی «حالا خورشید» حضور پیدا کند، قطعا نابغه است. ولی حالا خورشید اولین برنامه‌ای نبود که پای سایان به آن باز شد. پیش از این شبکه خبر، جام جم، شبکه یک و سلامت در قالب برنامه‌های مختلف و سخنرانی و ... او را به رسانه ملی آورده بودند. همچنین خبرگزاری‌هایی نظیر ایرنا نیز اخبار مدال طلای او در مسابقات مبارزه آزاد در روسیه را نیز مخابره کرده بودند.
 

اما بیش از هر چیز او در برنامه حالا خورشید دیده شد. سایان در این برنامه هیچ صحبتی از ادعاهای جدیدش مبنی بر منجی بودن نمی‌زند اما در همین برنامه به سراغ طرح مباحث حس هفتم و هشتم و همچنین سبک خاص رزمی‌ ابداع شده و ایده‌های مختلفش می‌رود که باعث تعجب رضا رشیدپور مجری برنامه می‌شود. در نهایت با طرح ادعاهای جدید او و رسانه‌ای شدن این مساله، رشیدپور تهیه کننده و مجری این برنامه در توئیتر خود به خاطر عدم دقت کافی در دعوت از این مهمان عذرخواهی می‌کند.

شیاد، بیمار یا نابغه؟


برای روشن تر شدن مساله به سراغ مهرنوش مقدسی از تیم روابط عمومی حالا خورشید و کسی که با محمد حسین‌پور یا همان دکتر سایان ارتباط برقرار کرده و او را به این برنامه دعوت کرده، رفتیم. مقدسی بر این نکته تاکید می‌کند که تا قبل از برنامه حالا خورشید اکثر رسانه‌های رسمی کشور از این چهره دعوت کرده بودند و شبکه خبر به عنوان مرجع خبری کشور نیز خبری درباره او پخش کرده بود. همچنین رسانه‌های دیگری نیز یا با او گفتگویی داشتند یا اخباری درباره او منتشر کرده بودند.

مقدسی در پاسخ به سوال ما که آیا رفتار یا امر غیرعادی از سایان دیده بود یا نه گفت که به هیچ وجه رفتار غیرعادی از او تا قبل از برنامه دیده نشد و اگر چیزی دیده می‌شد قطعا اجازه رفتن جلوی دوربین حالا خورشید به او داده نمی‌شد.

 

پرداختن به پدیده دکتر سایان؛ هوش رسانه‌ای کجا رفته است؟

به بهانه نوشتن این گزارش به سراغ این فرد و دیدگاه‌های او رفتم. جستجوی ساده‌ای در فضای مجازی من را به انبوهی از فیلم‌ها و عکس‌ها و متون مختلف درباره این فرد رساند. نمی‌دانم رسانه‌هایی که با این فرد گفتگو داشتند تا قبل از گفتگو این جستجو را کرده‌اند یا نه ولی بیش از هر چیز غیرعادی بودن او برای من برجسته شد؛ فردی که مدعی است از بسیاری از مسائل آگاه است و می‌تواند با ترکیبی از عرفان و ورزش و هنر و فلسفه شما را به حقیقت برساند.

این پدیده در گذشته نیز سابقه زیادی دارد. افرادی که از بحران معنویت استفاده کرده و برای خود دکانی ایجاد کردند و به کسب درآمد پرداختند. گروهی که با ترکیبی از گزاره‌های مذهبی و علم روز به دنبال معنابخشی به افراد بوده‌اند. وقتی فردی با هزاران سوال پیچیده درباره خود و جهان روبرو است، افرادی به سراغ آنها می‌روند که از این مساله به سود منافع خود استفاده می‌کنند.

اما روی صحبت من با همکاران رسانه‌ای است. آیا قبل از پرداختن به این فرد این فیلم‌ها را ندیده بودند؟



مگر می‌شود فردی ادعاهایی به این بزرگی داشته باشد ولی مشخص نباشد که در چه رشته‌ای و در کدام دانشگاه درس خوانده است؟ مگر می‌شود بدون بررسی علمی توسط صاحب‌نظران درباره ادعاهای حس هفتم و هشتم، او را به سطح اول رسانه‌های کشور آورد؟

برای من محمد حسین‌پور یک فردی است که از نبوغ بالایی برخوردار بوده ولی این نبوغ به سمت و سوی درستی هدایت نشده و در نهایت به بیماری ختم شده است. نمی‌توان بدون نبوغ خود را به رسانه ملی رساند. نمی‌توان ترکیبی از حرف‌های مختلف را در قالب شبه‌علم ارائه و بسیاری را قانع کرد و فرد عادی بود. قطعا او یک نابغه است. نابغه‌ای که شاید بتوان گفت به یک بیماری سخت دچار شده است. بیماری روانی که به او می‌گوید حال که توانسته‌ای به این درجه برسی و مریدانی برای خود پیدا کنی، زمان آن است که ادعای جدیدی طرح کنی. ادعای منجی بودن. او دیده شد و از این فرآیند لذت برد. آیا جلب احترام و توجه و دیده شدن در یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون او را به اینجا کشاند؟ 

 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۴۹
در انتظار بررسی : ۱۳
غیر قابل انتشار : ۷۰
رضا میرزایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
34
73
حیف و صد حیف که نبوغی که در مسیر درست هدایت نشود هم برای خود شخص و هم برای جامعه و در راس همه به مذهب و دین و باور چندین میلیون انسان آسیب رسانیده و معمولا هزینه درمانش از هزینه های پیشگیری بسیار بالاتر است
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
همونجایی ک گفت اگر اینجوری مشت بزنیم رگمون پاره میشه، کاملا معلوم بود ایشون در زمینه فیزیولوژی و آناتومی ورزشی و اندام شناسی، هیچ تخصصی ندارن. بنطر من ایشون نابغه نیس. این ماییم که هر حرف قلمبه و مغلق و بظاهر پیچیده ای رو که نفهمیدیمش، فکر میکنیم حرف جدیدیه... واقعا حضور این فرد در حالا خورشید نشانگر اوج نگاه غیر علمی در رسانه هاست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
دوستان عزیزی که دل به ایشان بسته اند فقط یک لحظه فکر کنید که منجی ما چرا نمیتونه یک دقیقه و نیم صحبت کنه ؟در واقع نمیتونه یک مطلب یک دقه ونیمی رو حفظ کنه بعد نطق کنه. لطفا این زمان در شروع اعلام رسالت ایشان رو بار دیگر نگاه کنید و به خط سایه افتاب توجه کنید !!!کم کم این یک دقه و نیم نطق ایشان دوساعت طول کشیده !!!
فقط از ته دل دلم براش میسوزه اگه پیامبر و امامان اسب و شمشیر داشتن چون سلاحهای به روز زمان خودشون بوده. اسب سفید و شمشیر که نشانه رسالت نیست خاک بر سر . میدونم کل این مطالب رو میخونی و دنبال میکنی . حداقل سلاح تو باید سفینه و قدرت اتش اتمی باشه که جهان رو زیر بیرق خودت بیاری.مسلمانها با معجزه امپراطوری تشکیل ندادند با سلاح و قدرت نظامی این کار رو کردن تازه پشتوانشون پیامبری بود نه کمتر.
زورو جان ، شنل فلسفه داشته فکرکردی شنل با اسب و شمشیر ست کنی تمامه؟؟ فکر مادر و پدرت و خانواده ات باش فکر اونا که دوستت دارند. برو با همون کتاب سر خودت رو گرم کن . تو که هنوز نمیدونی جزیره برمودا توهمی بیش نبود و کشف شد جریان چی بوده و حتی کل گم شده ها در عماق پیدا شدند، اومدی راز برمودا فاش کردی؟؟؟
شاید بابو باشیم ولی دیگه نه تا این حد گلابی
یا حضرت زهرا سلام الله علیها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
نبووووغ؟؟؟!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
دوست عزیزی که مطلب بالا نابغه ..بیمار...شیاد... رو نوشتی.
حالا یکی حرفی زد و شما هم براش کلی نوشتید . حداقل یه خبری ازش برام بنویس .مرده یا زندس؟ گرفتنش یا در رفته؟ اصلا دنبالش هستند یا نه؟ گزارشی از شاگرداش تهیه کن. پیگیرش باش. یک وقت بچه مردم رو نگیرند بکشنش. ولش کنن بهترین مجازاته براش. خودش گفت اگه چیزی نشد مرا کذاب و ...بدانید. این بنده خدا انگشت نما شده تا هفت پشتش بسشه.
ممنون از شما
ناشناس
|
Kuwait
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۸
این بنده خدا به درمان نیاز داره. این یه مرضی روانیه و در همه دنیا هست که طرف متوحم می شه و ادعای پیامبری می کنه. لطفا این جواب به عنوان یه بیمار در نظر بگیرید نه ادم عقیدتی یا امنیتی و بعد از درمان اجازه بدید به اغوش خانواده اش برگرده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
به نظر شما رسانه ملی مشکوکه یا این آقا
چه قدر خبر و برنامه از این آقا رفت روی آنتن!!! این مدل آدما کم نیستند ، دکترا داره و ورزشکاره و... چرا این آدم باید این قدر بزرگنمایی بشه
ناشناس
|
Germany
|
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
51
64
این شخص قطعا یک سری کتاب های فلسفی و عرفانی، دینی و مخصوصا روانشناسی خونده که تونسته با حقه بازی یه سری مرید برای خودش جذب کنه و با حرف هاش و صدای نسبتا عرفانی هم که داره مریدان متعصبی رو پرورش بده و از سادگی و بی سوادی شون سوء استفاده کنه
یکی از حیله های این شخص برای جذب مرید این هست که میگه کلاس های رزمی من رایگان هست
و تو یکی از فیلمهاش که والدین یه سری نوجوان توی یه همایش هستند میگه من رایگان کار میکنم و قصد دارم چندین نفر رو با خودم به خارج از کشور ببرم
قطعا چنین شخصی از یک گروه ضد انقلاب داره ساپورت مالی هم میشه
اکثر مریدای این شخص دختر و پسر نوجوان هستند
بدتر از همه مدیر شبکه سه سیما و اون رشید پور ... هست که با خنده دست پیش میگیرن که پس نیفتند و انقدر مسئله رو عادی جلوه میدن و با خنده این مسئله رو مضحک نشون میدن که اشتباه شون رو ماست مالی کنند.
با توجه به فیلم هایی که توی یوتیوب من از این شخص دیدم به نظر میرسه این فرد از قبل هم قصدی شیطانی داشته و با حرف های فریبنده خواسته اعتماد دیگران رو به سمت خودش جلب کنه.
درباره ی شخصی به نام عباس منش هم که وعده ی میلیاردر شدن در یک ماه میده هم مطلب بذارین تا مردم گول این شیادهای از خدا بی خبر رو نخورند.
این شیاد یک سایت داره و یک فیلم آموزشی داره که حدود 9 میلیون تومان میفروشه و متاسفانه سایتش خیلی پربازدید هست.
سعید
|
France
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
آقا عباس منش شاید نیستند. لطفا کمی اطلاعاتتون رو افزایش بدید. همون فایلهای رایگانشون رو گوش بدید به کلی نتیجه در زندگیتون می رسید. نیازی نیست چیزی بخرید عزیز
علی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
با سلام و احترام
بنده تمام فیلها و فایلهای صوتی عباس منش رو دیده و شنیده ام و تعدادی از افراد رو هم که فیلمهاش رو هم خریدند میشناسم. متاسفانه هیچ پیشرفتی که نداشتند هیچ پس رفت هم داشتند.
دوست عزیز سعید خان! لطفا کمی تفکر داشته باشید. در تمامی فیلمهای رایگان بخشی از صحبتهاش رو که تحریک آمیز هست منتشر کرده و ادامه رو ارجاع داده به اصل فیلمها و خرید آن. آیا شما مجموعه عباس منش رو خریده اید و آیا پیشرفتی در زندگی داشته اید. اگر داشته اید لطفا مستند و با مدرک منتشر بفرمائید تا بقیه هم بدونند.
ممنون
ناشناس
|
France
|
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
36
78
من کاری به این ادم و ادعاش ندارم گرچه از خیلی نزدیک میشناسمش و بارها باهاش دیدار داشتم و اصلا اونو نابغه نمی دونم .بلکه بیشتر یه ادم حراف میدونم که از طریق چسبیدن به سلبریتی های دست چندم کم کم خودشو تا سطح رسانه ها بالا کشید .
نکته من اینجاست که ادعای وجود منجی و امام زمان اونقدر مضحکه که نه این ادم و نه الان بلکه هر کس و در هر زمان مطرحش کنه قطعا شیاد حساب میشه .
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
پس منتظر ظهور امام زمان هم نباش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
از نظر من ادم جالبیه .
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
شما هایی که می گید ادعای منجی دروغه! من کاری به این شیاد نابغه یا هر چیزی ندارم. من اولین بار فیلم اینو پدرم نشان داد گفت این راسته؟ من تا آخر نگاه کردم. گفتم خودت چی فکر می کنی؟ گفت نه فکر نکنم. گفتم آمدن منجی الکی نیست. نشانه داره. کار خدا و دینشم با شعبده بازی فرق داره. حقیقت محضه.
اما شما مستضعفان فکری و بیچاره ها و یتیم هایی که میگید تفکر منجی دروغه. شما همونایی هستید که موسی عیسی و رسول خدا و کلا انبیاء و اولیا رو نفی کردید. شما حتی تاریخ رو هم درس نمی گیرید. واقعا دلم براتون میسوزه.
منتظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
15
64
آیا سوار ابر هم میشود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
یعنی شما نمی دانید؟
البته که می شود.
خوب هم می شود.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
خیر دکتر با بی آر تی تردد میکنن.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
سوار خیلی چیزهای دیگر هم میشود عزیز ، ابر که چیزی فیزیکی و قابل رویت است ، اگر به فیلم ظهور ایشون نگاه کنید عده بسیاری ، انسان ، میبینید که ایشان همزمان به ذهن همه آنها سوار شده است و ذهن ، دیدنی نیست... ولی به نظر من با اینهمه قابلیت ادعای خدایی میکرد بهتر بودا... میتونست پیامبرم بفرسته. الان فقط خودش میتونه باشه خخخ
MMS
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
شنیدی میگن خدا خر را میشناخت بهش شاخ نداد ...
اینا همون خرایی هستن که خدا بهشون شاخ داده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
42
96
احمدی نژاد هم میگفت می توانددنیا را رهبری کند خودش را منجی دنیا میدانست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
روحانی هم می گفت صد روزه کشور و اباد می کنه. ولی خوب ان حرفا کجا و این حرفا کجا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
38
48
احمدی نژاد هم میگفت می توانددنیا را رهبری کند خودش را منجی دنیا میدانست
محمد
|
United States of America
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
حرف مفت به احمدی نژاد چه ربطی داره شما بچسبید به روحانی با احمدی نژاد کاری نداشته باشید
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
25
20
خاک بر سر بی سواد!

مراجع را دعوت کرد خخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
18
36
چرا اینایی که صاحب سبکهای رزمی هستند بعد از یه مدت حالت مراد پیدا میکنند واسه شاگرداشون؟
شریف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
باهوش نابعه که اصلا نیست حتی حرف زدنش رو بلد نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
59
48
شما حق ندارید خودتونو امام زمان معرفی کنید با چند تا بچه وزن کاراته باز راه افتادین آبروی امام زمان را دارید می برید. شما حق ندارید تفرقه میان مردم ایجاد کنید. یک جوری می گویید امام زمان هستین که آدم خنده اش میگیره. تو رو خدا اسلام و به مسخره نکشید.
نوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
چشم بهش میگم دیگه خدا و اسلام را مسخره نکنند
مرتضی
|
United States of America
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
31
149
آقای دکترقلابی ! حال من هم یک پیشگویی میکنم ببینیم مال من درست ازآب درمیاید یا پیشگویی شما؟ اما اگر پیشگویی من صحیح بود باید به من ایمان بیاورید و در تواناییهای من شک نکنید!
پیشگویی من :
درآینده ای نزدیک تو را به صدا وسیما آورده و اعترافاتت را پخش میکنند. البته قبل از آن سربازان امام زمان تو را دستگیر و گوشمالی داده و سر عقل خواهند آورد. آنوقت است که در تلویزیون خواهی گفت از کرده ات پشیمانی و می خواستی مردم را فریب بدهی و از سازمانهای مختلف پشتیبانی می گرفتی! ببین کی گفتم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
آفرین.خوب جوابشو دادی
گیج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
درود بر مرتضی عزیز
آقا من اولین کسی هستم که بهت ایمان اوردم
خدایی پیشگوییت حرف نداشت
من اولین مریدیت
دمت گرم مرادجان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
نه بابا طرف اعدام میشه
کارنشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
94
67
معلومه حسابی سوزش داری از نابغه و مطرح بودن دیگران!
شما بیمارید که همه را با عینک خود برتر بین خودتان به خوب و بد تقسیم میکنید !
من این فرد (سایان) را نمیشناسم اما مطمئنم از شما با استعدادتر ,هنر شناستر و مردم دوست تر است و بخل و کینه را در قضاوتهایش کمتر دخیل میکند!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
در جواب کارنشناس هرکسی با استعداد و هنر شناس ومردم دوست باشد باید هر ادعای حتی امام زمانی بکند؟ اگر جلو ایشان را نگیرند آدم های ساده لوح مانند تو ودشمنان ایران ایشان را مانند ابوبکر بغدادی داعش دیگر بر علیه شیعیان درست میکنند از کجا معلوم تا حال زیر بنای آنرا درست نکرده باشند.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
تا امثال شما باشه جرا ایشون ادعای امام زمانی نکنه اصلا باید ادعای خدایی بکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
ادعای امام زمان بودن میکنه بعد شما ها ازش طرفداری میکنید اول که اومدم این متنو خوندم گفتم یه دیوونه ای یه ادعایی کرده مردم که نفهم نیستن باور کنن همون چهارتا مریدشم به خاطر این ادعاش ولش میکنن میرن حالا واقعا با نظرات اینچنینی غافلگیر شدم خدا هداییتون کنه
منتظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
24
113
ان شاءالله خداوند با تعجیل در ظهور امام زمان بساط این مدعیان دروغین مهدویت رو از روی زمین برداره
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
شما بدون تحقیق،و شنیدن حرف هاش دارید منکرش می شید از کجا معلوم با امام زمان واقعی هم همین برخورد را نداشته باشیم.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
تا امثال شماها باشه چر ایشون ادعای امام زمانی نکنه اصلا باید ادعای خدایی بکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
عزیزان این رو بدونید که هر که ادعا امام زمانی کنه باید گرفت چهار تا سیلی زد تو گوشش و ولش کرد . هر که ادعا کنه باید گرفت و نمیگم اعدام ولی حالشو باید گرفت . تا کی؟ تا زمانی که کسی امد و نتونستیم سر بلند کنیم تو صورتش چه رسد به سیلی . اون امام زمان واقعی. پس نگید اگه اصلیشم بیاد میگیرن ومیبندند و میزنندش چون باید این کار رو کرد تا وقتی خودش امد و هیچ قدرتی نتونست بگیر و ببنده و بزنش معلوم بشه این امام زمان واقعیه.
ناشناس
|
Spain
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
بالاخره امام زمان اصلی هم که بیاد میگه من امام زمانم اونم مثل بقیه آدمهاست
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
در جواب شما دوست منتظر چند نفر مطالبی گذاشتند که در صدد پاسخ به آنها برآمدم...
دوستی میگه چرا بدون تحقیق و نشنیدن حرفهاش داریم ردش میکنیم.
در پاسخ به این دوستمون اولا ایشون در همین ۶ دقیقه حرفهاشو زد و از آنجائی که میگن آنکس که سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد، با همین ۶ دقیقه عیوب خودش رو نشون داد. شما هم برای درک بیشتر عیوب سخن این فرد به روایات معصومین مراجعه کنید...
دوستان ناشناس دیگری هم اظهار نظر کردند یکی مبنی بر اینکه هر مدعی را باید سیلی در گوشش زد، خیر، امام زمان عج برای منتظران واقعی آنچنان آشکار و صریح سخن خواهند گفت تا به دل هیچ منتظر مؤمنی شک راه نخواهد داد مگر اینکه پایه های ایمان در دل مردم ضعیف باشد که با شک و تردید این سخنان رو قبول کنند. هرچند حضرت برای ایشان و یقین قلبی بقیهء منتظران نشانه های الهی آشکار خواهند کرد.
و اما دوست ناشناس بعدی که فرمودند هر کسی بیاد همین ادعاها رو میکنه، باید گفت که خیر، اگر منتظر واقعی هستید، ایمانتان را به خدا و ۱۴ معصوم علیهم السلام تقویت کنید و روایات مربوط به ظهور و نشانه های ایشان را مطالعه کنید تا هنگام ظهور به چه کنم چه کنم نیفتید.
ان شاءالله خداوند ایمانمان را راسختر گرداندن و به همهء ما قدرت درک حضرت و پیوستن به ایشان را بدهد.
عادل فردوسی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
46
14
سلام به طرفداران و دوستان و حماسی سازان عرصه نقد و همچنین مخالفانم. من عادل فردوسی پور اعترافات خود را با زانو زدن به پیشگاه مردم ایران ابراز میدارم. مدتی است که از برنامه نود سوء استفاده کرده و بیشتر زمان برنامه که مربوط به ورزش فوتبال و هیجانات و شور فوتبالی میشه و باید پرداخته بشه، صرف امور خیریه و گلریزان و مسائل زندان ها و دردهای اجتماعی و اقتصادی و مسائلی که باید در برنامه ای مستقل از این برنامه باشه رو تدوین و تهیه کردم . البته جا داره بگم بی شک به شخصیت سازی بهتر من و محبوبیت ام افزوده . من اشتباه کردم که حد و مرزی برای نود قائل نبودم و اشتباه کردم اگه باعث بی حوصله گی و عدم جذب صحیح مخاطب خود نسبت به اصل برنامه شدم. من هم مثل خیلی از افراد جامعه در حال توسعه ظرفیت لازم برای مسئولیت پذیری و تدوین درست برنامه رو نداشته و کاملا در حال این بودم که شاید بهتره فقط زمان برنامه حفظ بشه و مردم ایران هم چه اهمیتی دارند که برنامه نود ببینن یا فقط منو و برنامه های قتل و جنایت و گلریزان و مستندهای بی ربط ورزشی. بهتر بود اگه هم ازنگاه مثبت دیده بشم تمام این مسائل انسان دوستانه رو در زمانی دیگه و فضایی دیگه و یا برنامه ای دیگه تجربه کنم و حداقل احترام مخاطب خود رو حفظ کنم . حیف که برای رسیدن به آرمان خودم حق خیلی ها رو ضایع کردم و ننگم باد. ولی پول تمام کارهایی رو که کردم گرفتم هم مستند اجتماعی هم مستند سیاسی هم مستند فرهنگی و حواشی قتل و دزدی و پرونده های خفن و ..... هر روز هم به محبوبیتم اضافه شد . اینجا ایرانه و بهترین جا برای پیشرفت من
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
شما که معلم اخلاق شدین از همه بی اخلاقترین بخاطر اینکه خودتان رو جای اقای فردوسی پور معرفی میکنید،پس شما صلاحیت نقد کردن ندارید.
خودشکن،اینه شکستن خطاست
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
فردوسی پور یکی از معدود مجریانی هست،که واقعا معلومه برای برنامش وقت میگذره ونود واقعا یک برنامه حرفه ای است، این مبحث هم به فردوسی پور ربط نداشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
جناب آقای عادل فردوسی پور من هم درد دلی زیادی دارم اگر بگویم به حالم گریه میکنی انقدر حقم را پایمال کردند که داستانم رااگر بنویسم یک فصل کتاب میشود. پس بگیر بخواب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
17
47
والا این آدم که ادعای امام زمانی کرده اگه این قدر باعث ترس و حکم اعدام در موردش بشه اگه خود امام زمان واقعی بیاد چقدر ترس تو دل بعضی ها خواهد انداخت و چه حکمی براش خواهند برید!!!!
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
جناب ید الله فوق ایدیهم معنیش میشه دست خدا بالای همه دست هاست و خداوند به فکر فرستاده خودش هست
نشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
اول نگاه کن کسی که ترسیده جبهه حقه یا باطل. اگر باطل نبود؟ وقتی باطل باشه در دار و دسته دجال وسفیانی قرار داره که همگی کشته میشن. پس چطوری میتونه حکم ببره اون هم وقتی که محکوم به مرگه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
8
127
گفتید نمیتوان بدون نبوغ خود را به رسانه ملی رساند
والا تا اونجا که ما میدونیم تنها شرطش عقب مونده بودنه
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
دمت گرم . درست گفتی
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
راست گفتی یکی مثل امیرعباس کچلیک کجاش نابغه اس که اومد تو رسانه ملی؟ تازه ماهی خدا تومن هم درآمدشه. این یعنی اوج بی نظمی و عقب ماندگی جامعه و در راس همه اونا مسئولین.
کرامت
|
Germany
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
46
19
به نظر میرسد شبکه های جاسوسی مختلف از سالیان سال روی ایشون کار کرده اند . اگر بر مبنای چهارچوبهای وظیفه ای مسئولین امنیتی کشور بررسی های لازم را انجام دهند و به اصل منبع جاسوسخانه ساز پی ببرند . بدون شک از وهابیت غافل نشوید .
مجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
بابا هر چیزی که میشه سیاست خارجی یا شبکه خارجی یا ساپورت مالی خارجی رو بهش نچسبونین. من نمیگم این واقعیه یا دروغیه. حداقل برای اثبات خودش بهش فرصت بدید. این همه دزد و هرزه تو جامعه است حداقل بذارید یکی حرفشو بزنه هرچند به دروغ.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
برای اثبات چه چیزی بهش مهلت بدیم؟تا الان ما هر چی حدیث و روایت دیدیم امام زمان از مکه ظهور میکنه از خونه ی کعبه و البته اونم نشانه هایی داره که کاملا قابل تشخیصشون میکنه برای همه مگر اینکه از روی عناد بخوای قبول نکنی بعد چی شده که یهو امام زمان تصمیم گرفته از ایران ظهور کنه رو نمیدونم خودتون خندتون نمیگیره از اینقدر ساده لوحی؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
من مطمئن نیستم این آدم پشت داشته باشه علی الخصوص بیگانه . ما هم یه ... نامی داشتیم تو دانشگاه که علی رغم اینکه شدیدا مشکلات روانی داشت ولی گروه تشکیل داده بود و کلی دختر و پسر دورش بودن و کلی از اساتید حتی . اتفاقا شباهت ظاهری کمی با اینم داشت . اون آقا هم بعد یه مدتی ادعای دکتر بودن و تالیف کتاب و... همینطور داشت میرفت بالا که گرفتن بردنش خدمت سربازی و دمش از دانشگاه کوتاه شد. میخام بگم اگه اونم میموند احتمالا حدود 10 سال پیش ادعای امامت میکرد حتما.
این طور آدما خودشون هم زندگی سختی دارن و فشارهای عصبی زیادی رو تحمل میکنن . این سایان هم همینه ، از یه بیماری روانی رنج میبره ، با ادعاهای کذب و چاپ دری وری خودشو مطرح کرده . صد البته با استفاده از حماقت صداو سیما به جایی رسیده که ادعای امام زمانی کنه و شک نکنید الان خودش نمیدونه شیاده و واقعا فک میکنه امامه... اینا همش از ضعف جامعه هست که همچین بیمارایی راحت توش رفت و آمد میکنن و حتی بزرگ میشن تا حد رسانه ملی
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
11
17
سلام و درود فراوان

پاسخی به دکتر سایان(محمد حسین پور) که بلاخره در مسیر ارتقاء بینش دعوی ظهور و مهدویت کرده است!:

تاریخ بشری به روشنی نشان داده، هر متوهم پیامبری و رهبری و امامت مادی یا معنوی وقتی با وسوسه، تحریک و هیجان آفرینی، مردم ظاهر بین و احساساتی را در آغوش گرفت، بلاخره سالها، هم خود و هم نسل مقلد و عادت زده ی ایشان را سخت به هلاکت نام خود افکند.

عزیز متوهم، خواهی نخواهی دوره ی بازی احساساتی با کالبد روان انسان های ظاهر بین به پایان رسیده و لذا چنین نمایش های تکراری و بازی های برنامه ریزی شده در اسرارخانه های شبکه ی قدرت(مادی و معنوی)، برای فریب بشریت دیگر اثری ندارد.

از منظری دیگر
بطور یقین این نوع الهامات ذهنی وسوسه انگیز از طریق هوشمندی فراکل نگر، فقط و فقط آزمون راستی سنجی هر مدعی ارتقاء بینش و کمال است؛ تا بلاخره مغرور و متعصب و طمعکار قدرت فقط خود، خود را بشناسد. همین

شکر بیکران
ناناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
با اینکه از حرفات چیزی سر در نیاوردم ولی لایک
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
32
33
قلبم شکست، وافعا انسان مهربونی هست و این حرف هارو از سادگی میزنه. ذهن خیلی حساس و آسیب پذیره، بهتره به جای اعمال قانون درمان بشه. از همچین افراد نابغه ایی باید استفاده بشه
اشنا
|
France
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
15
39
ولی این جملش که امام زمان اگه وجود داشت که نداره و اگه باشه که بیاد مستقیم تو زندانه
اصغر بی دندون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
از کجا میدونی زندان نیست؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
5
43
هر کی اومده رسانه نابغه است! مجریاتون مخصوصا خیلی نابغه ان !
پروین
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
35
53
ادم نمیره چه چیزا که نمی بینه .امام زمان ترک
مهدی
|
United States of America
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
دمت گرم
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
ادمین عزیز واقعا برات متاسفم
توهین به ترکا رو تایید میکنی ولی حرف حساب منو نه ، از طرف خودم و بقیه ترک ها حلالت نمیکنم
نشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
لطفا ادای یهودی ها و بنی اسرائیل رو در نیارید که به خاطر عرب بودن پیامبر(ص) تحقیرشون می کنن. واقعا بهت برخورده که به تو گفتن امام زمان(عج) عربه نه ترک؟ انصافا زشته یکی قومیت پیامبر خدا رو کنار بزاره فقط قومیت خودشو تحویل بگیره. خودشو تحویل بگیره و قربون صدقش بره. وای به اینکه به خاطر همون کار اشتباه کسی رو حلال نکنه.
مستفیض
|
United States of America
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
5
15
این بنده خدا آیا از افرادی که قبلا ادعای پیامبری و حتی خدائی کردن اجازه ظهور اخذ کرده یا نه؟ حتما جواب نه هست بنا بر این بهتره اول سری به تیمارستانها و محل نکهداری از بیماران روانی که خیلی هاشون ادعای پیامبری و حتی خدایی دارند بزنه و اجازه لازم رو از اون مقامات اخذ کنه بعد بیاد خودشو معرفی و مطرح کنه.
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
همه چی یه طرف اینکه طرف متولد سال شصته یه طرف دیگه تو رو خدا هرکی فهمید گافشو بگه من یه گاف بیست ازش گرفتم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
البته خیلیهاشون جانباز دوران جنگ هستن .نمونه اش داماد خود ما یه روز خداست یه روز امام زمان . مسخره جانبازان کار درستی نیست
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
8
21
نمادین داره پیامشو میرسونه که اینا همه ...
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
افرین درست گفتی
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
زنده باد یاسر عزیز...
رضا
|
United States of America
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
زنده باد یاسر عزیز. عالی گفتید
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
زنده باد یاسر عزیز. عالی گفتید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
بی سوادا! تو فیلمش میگه به خاطر تشابه اسمی با امام زمان تحت تعقیبه. در ضمن من از خیلیا شنیدم کتابشو خوندن خودش با صاحب الزمان درد دل میکنه. منظورش از امام زمان، امام«پیشوا،رهبر» این زمان هستش. بهتره کتابشو مطالعه کنید و زود قضاوت نکنید.
صادق
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
11
16
باسلام
کم نیستن کسانی که با موفقیت در زمینه ای و جلب توجه تعداد از عوام ادعای امام زمان بودن کردن .در همین چند ده گذشته مردی که واقعا رزمی کار و صاحب سبک بود خودرا پرفسور وبعد امام زمان معرفی کرد.تمام دوستان که چند سالی رزمی کار کرده باشن وقتی ضربات و حرکات این اقا رو ببینن میفهمن که حتی یک رزمی کار خوب هم نیست.منو یاد پرفسور میرزایی انداخت
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
22
54
من به عنوان خالق آسمان و زمین و پروردگار جهانیان اعلام میکنم، هرگز به دکتر سایان اجازه ظهور ندادم، پس ای مردم از او اطاعت نکنید که از رحمت من خارج شده.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
داداش امین آباد آشنا دارم.معرفی میکنم لای مریض بستریت کنن
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
ای خالق جهان هستی معجزه ای کن تا به خواسته ای که خودت هم می دونی حقه برسم
شاهرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
نه خیر حمیدخان من خداوند هستم وتورا دروغگو ودکترسایان فرستاده من نیست ای مردم به من گوش کنید روایت داریم ان چنان افراد میان وخود رو امام زمان معرفی می کنن که وقتی خود اقامیاد باورش ندارن
نقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
ای خالق آسمان و زمین لطفا هر چه سریعتر تنبیهش کن. ممنون
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
عاااااالی بود. مگه ما چیمون از اون کمتره...
ولی جدی از لحاظ علمی شاید بالا باشه، باسواد باشه، هرچی... ولی حرفاش خیلی خامه و بوی ناپختگی میده... انگار یکی زیادی هندوانه گذاشته زیر بالش...خودش نیست... اگه عمقی ازش سوال بپرسی میمونه. جواب دقیقی برای خیلی چیزایی که ادعا میکنه نداره...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
4
10
تو نویسنده این متن با چه دانش و دلیل و برهانی می گوید که ناپلئون هیل شیاد بوده؟ اطمینان دارم که فرد بسیار کوتاه بین و مغرضی هستی. اگه ذره ای به آخرت اعتقاد داشتی راجع به بزرگان یاوه گویی نمی کردی.
ناپلئون هیل کیه،؟؟؟
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
ناپلئون هیل کیه؟؟؟
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
کاملا درست گفته. ناپلئون هیل یک شیاد بزرگ بوده. اگر انگلیسی میدانید این تحقیق محققانه و مستند را بخوانید. البته بسیار طولانی هست https://paleofuture.gizmodo.com/the-untold-story-of-napoleon-hill-the-greatest-self-he-1789385645
طرفدار ناپلئون هیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
منم کاملا با نویسنده متن مخالفم..چرا نویسنده کتاب رو شیاد میدونی؟ خود دکتر آزمندیان با خوندن کتاب ناپلئون هیل الان یکی از ثروتمندان ایرانه..و هزاران نفر دیگه... واقعا متاسفم.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
2
11
حالا تا ده ابان ببینیم چه میشه
محدثه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
4
14
خدا همه رو به راه راست هدایت کنه
اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
5
4
والله خیلی جالبه. ایشون بخدا مریضه. من میگم فردا شاگردانش را میاره میگه این یعقوب ابن یوسف پیامبره تا برسد به ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
نه بابا از اونجایی که مسیح همراه امام زمان میاد یکیشونو میاره میگه مسیحه یه عده جاهلم ازش حمایت میکنن
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
5
17
عوارض صنعتی و سنتی باهم این میشه دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
خوشم میاد واردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
11
7
ابن که دیپلم هم نداره چه برسه به دکتری
نازی معصونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
4
4
الان این آدم کجاست اصلن ؟امام زمان که فرار نمیکنه
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
2
16
فقط آخر کلیپش. اگه روز موعود نیومدم حتما جلومو گرفتن. وگرنه دروغ نگفتما
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
3
10
تو ایران اگه یه خانم دچار نوعی اختلال شخصیتی بشه خودش را حضرت فاطمه میدونه و اگه شخص مرد باشه میشه امام زمان. تو همه جا از این مریض ها هست تو اروپا هم تند تند حضرت مسیح میاد بیرون چون در ایران اولین بار بود که مدعی قبل از ظهور تو کانال دولتی تبلیغ شد صدا راه انداخت. نگران نباشید.
نورمحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
5
8
مطرح شدن امثال حسین پور آنهم به این شکل و عناوین، ضمن اینکه مایه تاسف و تاثر است، نشان از جهل و بی بصیرتی بخش زیادی از جامعه ما دارد ، جامعه ای که حتی در تشخیص سود و زیان مادی خود بصیرت لازم را ندارد و تصمیم گیری درست و قاطع ندارد چه رسد به مسائل دینی و علوم انسانی و ذهنی که عرصه پر تلاطم امواج شک و تردید و وسوسه و هیجان و قبض و بسط است . چند نکته در مورد این شخص قابل توجه است؛ اول اینکه بدون حمایت یا برخورداری از منابع مالی محکم و مستمر به هیچ وجه نمیتواند حتی در عرصه هنرهای رزمی و تشکیل کلاس و جمع کردن شاگرد قدم بگذارد دوم اینکه هرکس به کلمات و صحبتهای او و حتی نامهای بی معنی که روی آثارش گذاشته دقت کند آن را مملو از تناقض و بیهوده گویی و سخنان بی ریشه و اثبات نشده و پراکنده خواهد دید علی الخصوص اگر مخاطب بهره متوسطی از سواد دارا باشد. در نهایت اینکه این فرد با این طرز بیان و فکر یا بیمار روحی و روانی است که در این صورت بعید است از جانب دشمنان و بدخواهان اسلام و شیعه و ایران حمایت شده باشد یا اینکه واقعا با حمایت دشمن در صدد ضربه زدن به این نظام و مذهب است و اهداف مختلفی با درجه اهمیت متفاوت را دنبال می کند که ممکن است اولین و کمترین دستاوردش همین تجمع افراد به دور او و غفلت از حقیقت دین و مذهب و به دنبال آن زیر سوال بردن اصل مهدویت و انتظار و ... باشد که متاسفانه ظاهرا در جمع اطرافیانش این اتفاق رخ داده است. والله العالم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
13
9
مردم منم حضرت عباس هستم! از ۱۰آبان تا ۱۴ آبان با امام زمان خدمتتون می رسیم!
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
7
10
سلام می خوام چند تا نکته بگم و خواهش کنم روی حرفهام فکر کنید
من با ادعای یک الف بچه کاری ندارم طرف متولد سال شصته چجوری می تونه مهدی موعود باشه با این قضیه کار ندارم
یه گاف بزرگ تو صحبتاش بود نمی دونم گرفتید یا نه نمیگم که خودتون کشف کنید از این هم فعلا بگذریم
امام زمان کسیه که ما شیعیان اعتقاد داریم وجود داره و منتظرشیم خوب؟ حالا اگر واقعا خود خود امام زمان ظهور کنه واکنش چه خواهد بود
من که شخصا فکر می کنم تکفیر میشه توسط همین مردمی که الان ادعای منتظر بودن می کنن
یه نکته دیگه چرا دویست میلیون نفر شیعه در جهان وجود داره ولی امام زمان فقط سیصد و سیزده تا یار داره؟؟

خدا می دونه که من این حرف رو در حمایت خود حضرت ولیعصر زدم نه این شخص اما اگر امام زمان ظهور کنه باور کنید انکار میشه
خودم شخصا ادعایی ندارم که جزء اون سیصد و سیزده نفر باشم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
چرا همه گیر دادن به امام زمان . این یارو که نگفت من امام زمانم... گفت من یک ناجی هستم از طرف خدا که از ملت کمک میخواست با انکه ناجی واقعی که فرستاده باشه خدا رو داشته باشه کافیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
دوست عزیز حرف شما درست ولی ما نمیدونیم منظور از ۳۱۳ یار چیه شاید منظور ۳۱۳ فرمانده باشه که هر کدام بفرسته یه ماموریت با لشکرهای فراوان شایدم ۳۱۳ نفر رو به حکومت نقاطی برسونه زیر نظر خودش . شاید ۳۱۳ نفر بدون معجزه و مدرک بدون حرف و حدیث یارش بشن بعد که مدارکش رو تحویل داد بیشتر میشن . و هزار شاید دیگه. فکر بد نکن . اگه اینجور فکر کنی به جای میرسی که میگی پیامبر چرا با ان همه عظمت و بزرگی گفت جانشین من علیست ولی تا فوت شد همه گفتن ولش حالا چیزی گفت؟!؟یعنی پیامبر نتونسته چند نفر یار تربیت کنه حرفش رو زمین نیفته ؟؟امام خمینی چطور نقل قولی ازش شد جانشینش رهبر کنونی شد؟؟!!ولی پـــــیامــــبر نتونست؟؟!!؟؟ امید وارم به اینجا نرسی چون اینها هم همه جواب قانع کننده و درستی دارند. که فقط کوته فکران به اونا می اندیشند.
البته فکر نکنی اینو میگم که خودمو داخل اون ۳۱۳ نفر جا بدم ها ! نه من رسته ام توپ خانه اس همون توپ چی میمونم هرجا گراه بده از ما شلیک از خدا به هدف زدن .
یا حق
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
عزیز من اون 313 نفر یاران نزدیک امام زمان هستند و اونها کامل شدند یاران و اصحاب معمولی امام زمان هستند که هنوز کامل نشده اند و لطفا قبل کامنت گذاشتن هم مطالعه ای هر جند کوچک بفرمایید
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
عزیزم اولا اینکه امام زمان وقتی میاد که 313 یار داشته باشه و با وجود این 313 یار کل دنیا رو میگیره پس نیازی به حمایت ندارد دوما وقتی که امام زمان ظهور کند حتی اگر دنیا هم روبروی او بایستد کسی نمی تواند به او آسیبی برساند. علت غیبت هم همینه که شرایط مهیا نیست و یاران به تعداد کافی نیست و قدرت کافی نیست ولی در زمان ظهور همه شرایط مهیاست پس شما خیالت تخت.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
دوستان عزیزم منم با نظر دوستمون موافقم
فکر می کنید وقتی آقا بیاد به همین سادگی تشخیص می دیم که راست میگه مگه نشنیدید که تو احادیث داریم بسیاری از علمای دین جزو مخالفان حضرت هستند و اون چیزی که حضرت میگه در حدی با مبانی شناخته شده و موجود از اسلام مغایرت داره که میگن دین جدیدی آورده
اگر به همین راحتی میتونستید تشخیص بدید که امام زمان مجبور نبود این همه جنگ کنه یا خون ریخته بشه
البته اینکه خیلی از مردم جذب افرادی مثل سایان میشن رو نباید از نا آگاهی اونا دونست شاید بیشتر بخاطر این باشه که مردم از بی عدالتی و فقر حاکم بر جامعه هست که بدنبال منجی می گردند
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
11
5
آقا یه درخواستی دارم

سازمان اطلاعات و امنیت کشور!! سربازان گمنام امام زمان

تورو خدا تو رو خدا تو رو خدا شما رو به امام زمان قسم میدم اگر این فرد رو دستگیر کردید قبل از این که بکشیدش من یه کاری باهاش دارم باید به چند تا سوال من جواب بده
ولی من یکی دو تا سوال هم از شما می خوام شما ازش بپرسید ازش بخواید مزار حضرت زهرا رو دقیقا نشون بده اگر امام زمانه باید بدونه و ذولفقار حضرت علی رو باید داشته باشه دو تا سوال شخصی هم من ازش دارم سر جدتون منو باهاش روبرو کنید من آرزو دارم سوالی که تو دلمه رو از همه کسانی که ادعای امام زمانی می کنند بپرسم
هرکس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
خدا شفات بده... تو خودت هم مشکل داری با این سوال‌های مسخره‌ات
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
9
8
باعرض سلام
من هم لازم دانستم ی نظری هم بنده بدم، وای برحال کسانی که طعمه ی چنین آدمایی میشن.منجی عالم بشریت یک نفر هست وآن هم حضرت حجت بن الحسن(ع) هستند،من تا حالا عارفی ندیدم که درکنارش بی حجاب باشه یا مدرکش را از ترکیه گرفته باشه.والسلام
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
1
0
حالا داشته باشید چند وقت ديگه وزارت اطلاعات میگیرش اعترافاتش رو بشنوید میمیرید از خنده آخرشم سرش به بهایی ها میخوره همونطور که تو فیلمش ازبهایی های نجس که با مادرو خواهرو عمه وخاله خودشون سکس دارن و طبق دین نجسشون کاملا حلاله چه تعریف وتمجیدی میکنه. برید اعترافات امام زمان قبلی هارو بشنوید میمیرید از خنده یکیشون که دیگه زده سیم آخر میگه من زن امام زمانم بعد که گرفتنش میبینند سه تا شوهر کرده دچار بیماری روانی وافسردگی حاده. یا آخوند بروجردی رو ببینید اون پدر سوخته کاملا حرفه ای بود ولی بعد دستگیر شدن حرفاش شنیدن داره خودش میگه چیزهایی به عربی میگفتم مردمم که نمیفهمیدن فکر می کردن من چقدر سواد ومعنویات دارم
پرویز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
1
21
عجله نکنید تاریخ و زمان همه چیز را روشن میکند...
سید امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
4
4
من در سایت دانشگاه سابانچی ترکیه سرچ کردم، رشته ای تحت عنوان استاتیک پاتولوژی یا استاتیک پاتوبیولوژی وجود نداشت.
اصغر
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
8
12
مسلما جزو نوابیقه. یعنی بدجور بیقه. البته به نظر من کسی که به این فرد میگه نابغه هم مشکلش کم نیست.
سید امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
8
12
من نمیدانم کسی که انقدر نابغه است، آیا لحظه ای فکر نکرد که امام زمان، از نسل عرب هستند نه از ترکان آذربایجان و قطعا باید به زبان عربی صحبت کنند نه فارسی سلیس؟
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
عزیز من از نسل عرب هستند درست ولی امام به همه زبان ها مسلط اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
بله امام زمان به همه ی زبانها قاعدتا به خاطر علم الهیشون مسلط هستن سوالی که پیش میاد اینه که این امام زمان قلابی چندتا زبان مسلطه؟میتونه با هر مردمی به زبان خودشون حرف بزنه آیا؟یا همین فارسی و ترکی را هم از صدقه سر زادگاهش بلده؟
مبصر
|
United States of America
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
2
10
من فقط هلاک اون تِم سبزشم که از قبل ورداشته بود
neda
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
4
18
اینم سوژه ی جدیده که مردم سرگرم بشن حواسشون به بدبختیاشون و فلاکتی که گرفتارشن نباشه . واقعاً تا کجا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
سخنی از راننده تاکسی
مینا
|
Germany
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
دمت گرم ناشناس عجب جوابی دادی...سخنی از راننده تاکسی
arb
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
8
16
*اگر فردای آن روز موعود نیامدم خلف وعده نکردم،راهم را بسته اند،چاره فریاد روز و شب شماست،دیگر انتظار هیچ منجی نکشید که نخواهد آمد* ظاهرا هدف ضربه زدن به مهدویت و انتظاره.
اینکه حساب شده و با برنامه این کارا رو کرده که مشخصه.
فقط باید کتابهاش رو بازنگری کرد که معلوم بشه چه چیزایی توسط کتابهاش به خورد ملت داده یا می خواد به خورد ملت بده.
همچنین باید بررسی بشه که از کی و توسط چه افرادی اول مطرح شد و حلقه های زنجیر شهرتش رو به هم وصل کرد که معلوم بشه،
از کجا آمده بود،آمدنش بهر چه بود.
البته از این فرقه های به ظاهر معنوی ولی در باطن ضد معنویت و شیطانی کم نبودند،ولی این مشکوک به ارتباط با بهاییت و اسرائیله و بعید نیست از مرز ترکیه فرار کرده باشه.
نوشبن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
2
5
حیف این جوون که مخش ترک خورده.خدا شفا بده
عطا
|
Germany
|
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
5
3
به نظر بنده این ادم نه جایگاه علمی خاصی داشت ونه اینکه ورزشکار خوبی بود وکلی گویی وسفسطه می کرد این سبک جدیدش هم هیچ معنا ومفهومی نداشت واز واژه های تخیلی استفاده می نمود مثلا کسانی که رزمی کار کردن ضربه پا فرانکی یا فیلیپینی یا ضربه مشت تو بکس معنی داره این بدون ایکنه داری سبک خاصی باشه گرفته بود این اصطلاحات عوض کرده بود وهر بچه ای کوچلویی هم میتونه چنین کاری بکنه
فواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
4
2
سرمنشا درست كردن فرقه ويادعاهاي دروغين اكثراازهنداومده ودرطول تاريخ اكثرا ديده شده بوسيله تصوف اومدن ومردم روجذب خودشون كردن ومردم زيادي روجذب خودشون كردن وبه قدرت رسيدن مثلا شيخ صفي الدين اردبيلي ابتدا به حضور يك شخصي دركردستان عراق رفت ومشاهده كرد كه اين شخص به هند رفته وازانجا تصوف را اورده وبه دين اسلام واردكرده وروشهاي مرتازهاي هندي را اموزش داده وبراي خودش يك طريقت تاسيس كرد خب شيخ صفي الدين نيز همين روش را انجام دادولي باهدفي ديگرانهم متحدكردن مردم وتاسيس يك سلطنت بنظرمن اين شخص نيز بامطالعه وتحقيق وازروي برنامه ريزي ونبوغ سرشارش دقيقا داردهمان كارشيخ صفي الدين راانجام ميدهد وهدفي جز به قدرت رسيدن ندارد البته امكان اينكه اختلال رواني هم دروي بوجودامده باشدهست وبخاطر موفقيت هايي كه بدست اورده احساس كندكه انتخاب شده ودر روياهايش چيزهايي راببيند كه اوراتحت تاثيرقرارداده باشد هم زياد است
Emad.bashardoost@gmail.com
|
Germany
|
۰۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
2
5
بنده سالیان زیادی مربی ورزشهای رزمی بودم و در چندین سبک هم تخصص دارم
با توجه حرکات و تکنیکها ای که از ایشون در کلیپ دیدم، ادعای استادی و بهترین استاد رزمی بیشتر شبیه به یک جوک هست تا واقعیت، تکنیکهای ایشون در سطح یک فرد با نهایت چند سال تمرین متوسط یک رزمی کار بسیار متوسط هست حال باقی ادعا های ایشون بماند
پروفسور بالتازار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
2
8
آخر نفهمیدیم از 10 تا 14 آبان قراره آسمان چه کوفتی بشه؟!!!
ولی انصافا بازیش از شهاب حسینی تأثیرگذار تره و اگر ادامه بده حتما اسکار میگیره البته تابحال که بنده خدا کلی هزینه فیلمبرداری کرده
بنظرم بیشتر شبیه (سوپر من) هست تا (اسپایدر من) چون اگر دقّت کنید در عکس پرواز کرده بود.
آخر نگفت کدوم آرایشگاه موهاشو میزنه؟
واقعا که ما ملت اسکولی هستیم ...
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
سلام. دهم تا چهاردهم آبان چه اتفاقی افتاد؟؟؟ اتفاقی نیافتاد یا من خبردار نشدم؟
majid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
3
6
حالا چرا این امام زمان باید از ایران ظهور کنه و بگه رهبرتون (رهبر ایران) به فکر خودش و دوروبریاشه !!!!!
مساله ی مهمتری تو دنیا برای این مهدی موعود وجود نداره؟؟ اگه نابغه بود اینطوری جانبدارانه حرف نمی زد ...و معلومه داره جهتدارانه عمل میکنه ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
3
13
واقعا کاری به این آقا و ادعاش ندارم ولی همه یکم فکر کنید امام زمان واقعی عج چطور بیاد و چی بگه ما میپذیریم که خود موعوده؟ واقعا به هرصورتی بیاد مخصوصا تو این زمونه هیچکس باور نمیکنه و پذیرا نیست مگر همش معجزه رو کنه تا شاید باورمون بشه،واقعا خیلی سخته دلت بخواد بیاد ونتونی وقتی اومد قبولش کنی،از اون روز میترسم
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
این حرفت دغدغه همیشه منه خیلی بهش فکر می کنم هر چی سعی کردم امتیاز مثبت بدم نمی دونم چرا نشد
سید سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
1
10
زحمتی می کشم از مردم نادان که مپرس.
فهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
4
20
جناب منجی حالا کسی بهت ایمان بیاره باید بگه اووسس یا لبیک؟؟ راهنمایی لطفا.خخخخخخ
ساناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
خدا خیرت بده کلی خندیدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
حضرت عباسی خیلی خوبید.
کامنت ها رو که خوندم کلی خندیدم.
این کامنتو خوندم پوکیدم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
2
21
ولی چرا گفت اگر نیامدم ....راهم را سد کرده اند...
اگه منجی هستی و از طرف خدا نباید میگفتی راهم سد بشه دیگه نمیتونم بیام !؟!؟ بازم اگه میگفت (چون خدا با من است راهم برای رسیدن با شما پر خطر اما از جانب خدا برای من امن است)بازم میشد یه جای دلم بزارمش . کسی که همراهی خدا رو داره نه از فرعون میترسه نه از بزرگان کعبه و نه از امپراطوران روم . همه فرستادها و منجیان در خطرناکترین مکان اعلام رسالت کردن چون خدا پشت شون بوده . حالا شما داخل کوهستان تک و تنها اعلام کردی مشکلی نیست ولی چرا میترسی راهت سد بشه و خدا نتونه کاری برا در هم شکستن سد مقابلت بکنه ،جای علامت سوال بزرگیست
التماس دعای خوب رویان جهت شفا منجی عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
درسته موسی در دربار فرعون و رودر رو و پیامبر هم در جمع بزرگان مکه که در یک جا گرد هم اورده بود اعلام رسالت کرد. برای اونها هم با شرایط زمان خطر مرگشون صددرصد بوده ولی چون خدا رو داشتن باکی نبوده.حالا بگذریم از موسی که ترسید تنهایی بره و از خدا خواست برادرش همراهیش کنه ولی بازم رفت با انکه حکم مرگش بخاطر کشتن یک مصری از قبل صادر شده بود.بله خدا که پشن و پناهت باشه خبری از سد و خاکریز و میدان مبن نیست
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
جناب گل گفتی
الهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
8
8
مگر ما اعتقاد نداریم روزی امام زمان ظهور میکنه؟ خب امروز همان روزی است که ظهور کرده..امام زمان چجوری باید ظهور کنه که مردم باورش کنند؟ چجوری ظهور کنه که به شیادی متهم نشه؟ آیا ما تکلیفمون با خودمون روشنه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
اصلش همینه بانوی گرامی . باید باورش نکنیم شیادش بنامیم چون دکتر سایانها دیده ا یم و اون بهمون حق میده و در چشم بهم زدنی دلها صاف او میشن و حقانیتش رو کمتر از ثانیه بر جهان اثبات میکنه. اگه قرار بود هر که گفت مهدیم ما باور میکردیم و شیادش نمیدونستیم الان سایان ۳۱۳ همین امام زمان بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
2
1
روایت داریم انقدر منجی دروغ گو میاد حال در هر دینی مثلا اسلام امام زمان مسیحیت حضرت عیسی وووو که وقتی واقعا همه باهم برای نجات بشریت ازظلم میان که دیگه کسی باور نمی کنه وهمه می خوان اونارو بکشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
مثلا یکیشو بگو ؟؟؟
کدام روایت ؟ این چه حرفیه ؟ این واکنش ما در برابر امام زمانهای دروغینه . اصلیش بیاد لبمون میچسبه به اسفالت شک نکن چون. امدن اصلیش رو ندیدیم فکر میکنیم اصلشم بیاد اینجوریه .؟؟! ما فقط امدن الکیا رو دیدیم و واکنش به حق مردم نسبت به اونها. روایت برره ای از خودتون در و نکنید لطفا
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
4
5
شما وقتی منتظر آمدن کسی هستید با کوچکترین صدا به استقبال میروید انتظار واقعی اینه.. متاسفانه دوگانگی در گفتار و کردار دوستان منتظر ثابت میکند خودشون هم به پندارشون اعتقاد ندارن
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
3
3
چند سال پیش دادستان قم گفت ما چند نفر گرفتیم که همگی ادعای امام زمان میکردند. یکی رو هم گرفته بودیم میگفت من پیغمبر اخر زمان هستم گفتیم یک ادعایی بکن که تو روایات باشه الان چند نفر ادعای امام زمان میکنند گفت اونا همشون دروغ میگن. گفتیم چطور گفت اگه راست بود باید از من اجازه میگرفتند الان چند سال اب خنک میخورند. این اقا هم باید ثابت بکند گفته ۱۰ ابان تا ۱۴ ابان ۹۷ اسمان به حقانیت من معجزه میکند منتظر اون روزیم.
مالک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
8
9
حالا بزارین یه کم صبر کنیم شاید خود امام زمان باشه .
مگه ما اعتقادنون بر این نیست که یه روز اون می یاد خوب شاید همین باشه
یا اصلا نیست یا اگه هست خوب باید یه روز بیاد .
این بیچاره هم گفته دهم تا چهاردهم آبان آسمان گواهی میده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
1
5
حیف.. بازیگر خوبی ازش ساخته میشد
سردار
|
Germany
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
10
1
ایشان مانند شهره حضرتی است کنترلش نکنند برای افراد ضعیف النفس و خرافاتی ایده خوبی میشود. امنیتی ها جمعشون کنند لطفا تا گندی نزده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
1
7
صداوسبما عامل گسترش حقه بازی
فخرالدین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
11
10
از کجا که ادعایش درست نیست؟ ممکنه واقعا امام زمان (ع) باشه!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
3
5
حالا که نمی خواید سایان ظهور کنه منم ترامپ رو می یارم تا ظهور کنه!!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
3
1
سلام متاسفانه نظرات رو بصورت شوخی بیان کردن باعث گم شدن اصل میشه ریشه این تفکر در کونگفوتوا هست که سالیان ساله داره ضرر به این جوونا میزنه تحقیق کنید متوجه میشوید
مهدی
|
Spain
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
2
3
با سلام
با دقت تمام نظرهاو انتقادهارو مطالعه کردم که بعضا ازرو کم سوادی و بعضا از رو تعصب نوشته شده بودن بماند کاری به ادعا یا راست و دروغ این فرد ندارم سوال من از خودم از شما از مسولان اینه که چرا در کشورما مذهب قاطی سیاست شده که نتیجش بشه این سیاستی که پایبند دین باشه اخرش میشه این مردم ما کم کم دارن از دین اسلام زده میشن خودمونو قول نزنیم الان واقعا اسلام در خطره یه نگاه به خونواده خودمون بکنیم چن درصد از اسلام دوریم تا کی باید اسلام چوب ندانم کاری عده ای از مسولین بی عرضه به ظاهر مسلمان نما رو بخوره اسلامو کردن چوب خدا میکوبن سر مردم..چرا الان فلش انتقادها رفته سوی رهبری بازم یک خانواده چن نفرو رو مثال میزنم پدر خانواده چه تقصیری داره وقتی من فرزند ب حرفش گوش نمیدم الان شده وضع مملکت ما کدوم مسئول در راستای اهداف نظام و رهبری پیش میره رهبر تو مملکت چند میلیونی کدومو کنترل کنه پس ریئس جمهوری .مجلس.و.....چیکارن مشکل از خود ماست چون به هم ارزش قایل نیستیم فکر میکنیم این نظام بره بعدی میاد میشه گلستان ن بخدا نمیشه از سوریه . یمن هم بدترمیشیم چون کشور ما کشور قومییت های مختلفه مشکل داریم درسته خیلیم داریم اما قبول کنیم خود ما هم مقصریم متحد نیستیم هوای همو نداریم تمام دغدغه ما ادم بودن شده درامد بالا بخدا ما مردم قرون وسطایی نیستیم ما کشور ارش ها کشور دوران ها هستیم چیشده اون همه عشقو محبت هرکس از خودش شروع کنه همه چی دروس میشه الان زمان جنگ نظامی نیست نیازییم نیس بهش وقتی با تهاجم فرهنگی ی ملتو از ایین هاش از اصولش جدا میکنی این ب مراتب مخربتر از هر جنگ نظامیه.اون مسئولی که میاد سر کار از خارج اومده مال این ملت نیس؟خب هست دیگه اما ریشه تموم مشکلات ما بر میگرده به چدیمان اداری که افراد متخصص سر جای خود عهده دار مسولییت نیستن وقتی به وعده شامو ناهارمیری نماینده مجلس انتخاب میکنی خوب نبایدم انتظار داشته باشی واست معجزه کنن.اصل نظام تا حالا بدور از تعصب واقعا کشورو با این همه مسایل دشمنی ها توانسته تا این وضعییت بروسونه که کارکمی نیس ما مردم پشت رهبری باشیم همه چی درست میشه شاید بگین این حرفا مال یه ادم بسیجیه یا جیره خوار دولت اما خدارا گواهو شاهد میگیرم بعد لیسانس تو یه املاکی مشغولم حتی کارت بسیجیو تو عمرم نگرفتم اما حقیقت همینه
رزيتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
12
7
من در مورد اونا كه منفي نميدن تعجب ميكنم. بودن ادمايي مثل اينا باعث ميشه اين رواني ها مطرح بشوند و ادعاي منجي بودن بكنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
چشم روزیتا خانم من به نوبه خودم دومین منفی رو به شما دادم. ببخش یه بار بیشتر عمل نمیکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
4
6
این صدا و سیما با چه مجوزی کتاب این یارو رو تبلیغ کرده؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
3
5
این ادم یا احقمه یا مردم رو احمق فرض کرده.یا اینکه واقعا مریضه...
خدایا همه مریضارو شفا بده.
ادم خیلی باید ساده لوح باشه که گول همچین ... رو بخوره
اميد لهراسبي
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
3
7
با سلام خدمت دوستان
من كاري به شخصيت و ادعاي ايشان ندارم اما يک جمله اش فكرم رو مشغول خودش كرده:
(( از دهم تا ١٤ايان اسمان ادعاي مرا به شما اثبات ميكند ))
اصلا جمله اش يعني چي؟ يعني از اتفاقي كه قراره بيفته اطلاع داره؟ از طريق ناسا؟ چون حدود اوايل سال ميلادي فكر كنم ناسا اعلام كرده بود از نيمه دوم سال ٢٠١٨ شاهد انفاقات عجيبي در اسمان ها خواهيم بود. شايد اين ادعاي اين اقا كه اسمان گواه من هست از این اتفاقات داره استفاده می كنه؟!
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
این د... همه را احمق فرض کرده. اتفاقات یعنی چی؟ از بارون، رعد و برق و اینا همه میشن اتفاق. چرا کامل نمیگه؟ چون مسخره کرده همه را. تا یک اتفاق کوچیک افتید همه باور کنن.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
2
6
یه طوری شده این که هیچی خود امام زمان واقعی الان بیاد بگه من امام زمانم میگیرن میبرنش پخ پخش میکنن یا مثلا معجزه ای نشون بده میگن جادوگره
Ahmad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
2
7
کارگردانی بودم حتماً نقش اول فیلم هایم بازیش میدادم.
Zohreh
|
France
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
12
9
ایشان،،نه بیمار هستند،نه به فکر پول وشیادی،،فقط کاملا مشخص است،،که تعلیم دیده،،و هدفمند هستند،،،اما به هیچ عنوان خطر افرین،،یا مخرب نیست،،شاید برای روشن شدن افکار عمومی،،،،ویا پایان دادن،،به انتظار،،منتظرین،،ویا ،،با احساس همدردی،،برای،جوانان میهنش، که به ناامیدی،و انتهای خط و پوچی رسیدن ،،این کار و این هدف رو انجام میده،،بیشتر شخصیتش،،به یک همدرد،،و شفیق نزدیکه،،تا یک شیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
8
6
امام زمان به همه زبانها مسلطه
این آقا فقط چهار پنچ زبان پیامش منتشر کنه من ایمان میارم
مسلط نه آ
فقط بره یاد بگیره همون کلیپ شش هفت دقیقه ای ادعای امام زمانیشو حفظ کنه بیاد از حفظ بگه

خدا اینجور آدما رو شَفا بده نه شِفا که ابرو برای امام زمان و شیعه نذاشتن
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
2
12
حالا این سریالیه یا سینمایی؟ قسمت بعدش کی پخش میشه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
3
9
اصلا معلومه تابلو است فیلم یک روز کامل داشته میگرفته از نور خورشید ببیننید رهبری که احتیجاج به میکس داشته باشه خاککککک
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
2
8
اگه باور کنیم که این دعوت به برنامه حالا خورشید رشیدپور فقط یه اشتباه و بی دقتی ساده بود.باید بگیم که واقعا عجب نوابغی تو صدا و سیما مشغول به کارن!!!

یعنی خااااااک تو سر صدا و سیما!!!!با این برنامه سازی هاشون!!!
ستاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
6
7
خدا آخر عاقبت هممون رو به خیر کنه با این حال دلامون
اوضاع فاجعه است التماس تفکر دارم
تاوقتی که جامعه درگیر بیسوادی،بی اعتقادی،بی شعوری و... نباشه ،یه همچین آدمایی هم به خودشون اجازه ادعاهای این چنینی نمیدن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
1
8
حالا از چی باید بترسیم خب چرا نباید بذاریم حرفشو بزنه مگر واقعا"مردم ما اینقدر جاهلند که هر که هر چی گفت بپذیرند البته خودم هم برای حماقت آدمی واصرار بر جهالت جوابی ندارم.
محمد
|
Oman
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
1
0
به نظر من اقای دکتر سایان قلابی هم مدرکش جعلی هست و هم دائرالمعارف کسی براش نوشته است و همش جعلی و از طرف کافران برنامه ریزی شده است و تنها چیزی که بلده رزمی کار هستش والسلام و بقیه همش جعلی و طرح ریزی شده است و احمق ان کسی که باور کنه واقعا احمق ادمهای باور کنن حتی نابغه است در صورتی نابغه هم نیست دقیقا ایمان دارم به گفتهمان که ایشان فقط رزمی کار هستش و بقیه کارهاش ازکسی یا کسانی برنامه ریزی شده و باری مدرک و بقیه کارهاش درست کردن باید سرشو قطع کنید تا چنین ادمهای کثیف از جامعه برداشته بشن وبرای بقیه کافران عبرت بشه به امید بریدن سر کافر که ادعای منجی میکند
حمید
|
United States of America
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
1
7
فیلم ادیت شده هست . مشخصه مونتاژ شده. پرشهایی که تصویر داره معلومه یه سری تصاویر رو که سر و تهشو زدن بهم چسبوندن!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
2
14
سلام
ازهرکی جنس میگره جنسش حرف نداره به خدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
6
7
قبل از ظهور امام زمان علیه السلام ندای آسمانی از طرف جبرئیل می آید به طوری که همه مردم دنیا به زبان خودشون می شنوند و باعث حیرت همگان می شود
پس گول شیطان صفت ها رو نخورید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
1
14
خیلی باحال بود فیلم هم زیاد دیده بود تلفیقی از فیلم های تاریخی ایرانی و کره ای چی میشه
منیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
7
9
خدایا ظهور مولا صاحب الزمان را نزدیکتر بفرما .برای ظهورشون صلوات
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
4
3
در اینکه آدم با استعدادی هستش شکی نیست حداقل تو زمینه رزمی و زیرشاخه هاش، ولی باید از این موضوع تاسف خورد که چرا بستری مهیا نیست که این اشخاص برای خودنمایی، درامد زایی یا هر مسیله ای که باعث شده الان موجب خنده یه عده یا گول خوردن یه عده دیگه بشه، نشه. حالا فردا یا غیبش میزنه میره یه کشور دیگه ازش استفاده میکنن خیلی هم خوب یا میگیرنش همینجا تو سرش میزنن نمیتونن باز جمعش کنن از بین میره و در هر صورت نفعی به جامعه مون نمیرسه و باز همون قضیه ی نخبه کشی یا گریزی....
خارج از ابراز تاسف و این حرفا، ولی خدایی کلیپی که ادعا کرد رو دیدم و یه دل سیر خندیدم
خودمم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
5
6
سلام‌. بذارید اون زمانی ک گفته بگذره و گفته نشانه است .چرا عجله میکنیند و اینهمه قضاوت میکنیند ... مگه امام زمان بیاد خب چه جوریه؟ همونجوری که همه هستیم مگر بصورت ظاهر عرب و قدیمی که نداره!! در ضمن زمانی که اقا بیاد سلاحها از کار می افتند ...پس رزم نیازه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
چی شد پس؟؟
حالا که 16 آبان شده اجازه قضاوت می فرمائین؟؟خخخ
بی طرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
12
5
من نمیشناسمش خیلی ولی اینو خوب میدونم قران هیچ وقت اشتباه نمیگه و خدا همه چیزو دقیق گفته و این فردحتما مریض هست و باید درمان بشه یعنی بخاطر اینکه خیلی دیده شده و فکرشو نمیکرده به اینجا برسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
میشه لطف کنی بگی دقیقا در کدام ایه خداوند فرموده ؟؟ منتظرم . تا یاد بگیری الکی از قران مایه نذاری.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
3
10
واقعا که مسخره ست تو این اوضاع بد فقط همین امام زمان قلابی رو کم داشیم
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
9
8
سلام :
از بین تمام نظر هایی که خوندم . به یک نتیجه رسیدم و متاسف شدم از دیدگاهایی که نوشته شده یکی با کلمات بازی میکنه یکی خودشو خدا میدونه یکی خودشو محقق فرض میکنه . اصلا کاری با این بابا ندارم شما هایی که ادعای فرهنگ میکنی . نظرات همه محترم اما طرف صحبتم با دو نفری که هنوز تو کوچه نؤادی موندنه که طرف ترکه و امام زمان باید عرب باشه و غیره و غیره لطف کنید شما اول از این تفکر قجری تون خارج بشین بعدا بیاین نظر بدین . در ضمن وقتی یه جا نظر میخوان ماشالله همه فکر میکنن که باید یه چیزی بنویسن حالا هر چی که به ذهنشون میرسه . در صورتی که اینطور نست اگه فکر میکنی اطلاعاتی داری که به درد مردم بخوره بنویس عزیز دل برادر . در آخر شما عزیزی که این پست ها را میذارین که همه ببینن لطف کن چک کن نظرات چرت و پرت را نمیذارن این مطالب را دنیا میبینن . فهم و شعور یه عده بی سواد را که ادعای انسان بودن را میکنن به نمایش همگان نذار عزیز دل برادر . و اینکه انسان بودن هیچ ربطی به نژاد رنگ .زبان .یا منطقی ای خاصی نداره .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
نظرات خوب هم وجود داشت. خیلی از نظرات هم شوخی بود. خودتونو ناراحت نکنید
شاگرد مولا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
1
1
این فرد مشکل روانی نداره کاملا سالم و حرفهایش رنگو بوی خاصی دارد و من رفتار و حرف غیر عادی ندیدم از ایشان.حالا که ادعا کرده منجی مردم است خیلی عحیب نیس ما از خودمون میترسیم که هنوز به اون سطح علم نرسیدیم که کیو قبول داشته باشیم کیو رد صلاحیت کنیم زمانی که خضرت محمد(ص) مولا علی رو انتخاب کرد که مولای شماست از این پس جز خودش کسی علی رو واقعا نمیشناخت
من شاگرد مولام و نوکر مولا علیم محمد حسین پور کاملا از لحاظ روانی سالمه و صاحب معرفته.به امید حقو حقانیت
سامان
|
Netherlands
|
۰۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
9
26
من به این جوان زیبا و نابغه فرصت میدم که توانایی های خودش و پیشگویی خودشو ثابت کنه. و به زحمات و دانش و تواناییش احترام میزارم. و شرمسارم از مردمان عام که فقط شب خودشون بدون هدف و دانش می گذرونند و عده ای ابله که فقط همه را بدون داشتن دانش نقد می کنند و هیچ چیز از سیاست، فلسفه. هنر، ورزش و حتی اطلاعات مذهب خودشون و غیره نمی دونند. دکتر سایان میدان براش بازه یا موفق میشه یا نه اون فرصت رو برای خودش بوجود اورده. من نمیدونم ایشان کیه اما هر کی هست از خیلی از مردم نادان که گله ای بدنیا میان و میمیرن و هیچ نامی ازشون چه خوب چه بد باقی نمی ماند، برتر است.
عظیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
اولا ... تویی که توهین میکنی به بقیه .
ثانیا کسی نگفته این شخص بیسواده و در اینکه سواد بالایی داره شکی نیست . اما انسانی که ادعای لدنّی میکنه و خصوصا اینکه به دهه ی تولد خودش توجه نکرده حتما از یک بیماری روانی رنج میبره و هرچند هم عالم باشه چون روانپریشه و ممکنه لحظه ای خوب یا بد باشه پس صلاحیت نداره . شما هم دوربینت رو سمت خودت بچرخون.
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
7
6
با اعتقادات مردم بازی نکنید همه میدونند امام زمان عرب و دوباره متولد نمیشه بلکه ظهور میکنه فکر نکنم ایرانی باشه اونم متولد 67 و از آذربایجان یه کم آقای مدعی راجع به امام زمان بیشتر مطالعه میکردی بعد ادعا میکردی اینطوری خیلی بیشتر میتونستی مردم را گول بزنی واقعا متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
شما هم لطفا کمی مطالعه رو کنار بزار و یه بار دیگه حرفاش رو گوش کن. بدبخت کی گفت امام زمانم؟!! ... داره میگه من یه ناجی از طرف خدا هستم. درسته داره چرت میگه ولی نگفت من امام زمان مهدی هستم که حالا عرب باشه یا عجم.
مصطفی حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
10
5
ای انسان فریبخورده آقا امام زمان (عج) از مکه معظمه ظهور می کنند نه از ایران بعدشم وقتی ظهور میکنند کسی دوربین فیلمبرداری و اسب و لباس و شمشیر و ... آماده نکرده که از ایشان فیلم بگیره . انسانهای واقعا پاک و مومن و مریدان واقعی و سربازان گمنام ایشان خودبخود متوجه ظهور ایشان میشوند و کم کم جهان به اذن پرودگار از وجود مبارک ایشان تغییر کرده و همه موجودات زنده روی زمین متوجه این تغییرات میشوند و ایشان احتیاجی به فیلمبرداری و تبلیغ روی اسب و نوشتن کتاب و نشان دادن هنر رزمی خود و .... ندارند . در ضمن هر کسی این شانس نصیبش نمیشود که ایشان را از نزدیک ببیند باید دعا کنیم که خداوند ما را از یاران آن حضرت قرار دهد . مطالب زیاد هست . خدا همه را عاقبت بخیر کند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
اتفاقا همه میبیننش فکر کردی میره گوشه کاخ میشینه به حکومت . نه داداش دعا نکرده همه میبیننش . و ادیان رو ازاد میزاره هر که به دین خود . میگی نه دلیل بیار
اچ دی
|
Netherlands
|
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
اگر همه متوجه میشن و جهان تغییر میکنه پس چرا تعداد یارای حضرت این قدر کم گفته شده ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
5
8
حرفهاش قشنگ و چهره اش مهربان و اينكه ميگن فريب ميده !؟ اگه به جامعه كنوني نگاه كنيم به نظرتون چقدر فريب خورديم و داريم ميخوريم... ؟؟؟
مهتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
7
10
به نظرم اونهایی که هنوز هم تو عصر جاهلیت موندن نظر ندن بهتره.حرفای دکتر سایان اصلا هم بد نیست از امام حسین وعلی میگه ای کاش یه برنامه درست کنن برا مردم مخصوصا جوانها از این جوان هم استفاده کنن دیگه کسی نمیرسه برنامه های خارجیها و چرت و پرت ببینه .
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
3
4
معما چو حل گردد اسان شود

دوست عزیز شما که الان این مطالب رو نوشتی و خودتو دانشمند فرض کردی قبل از این که ایشون ادعا کنه کجا بودی
چرا تذکر ندادی
چرا نفهمیدی
هوش رسانه ای خودتو بکار نبردی
یا انموقع هوش رسانه ای ( که به دیگران کنایه میزنی ) نداشتی
بعد از اینکه تمام روستائیان در نقاط دور افتاده فهمیدند موضوع رو هوش رسانه ایت بکار افتاد و فهمیدی این اقا نابغه ایست که در مسیر درست نرفته و بیمار شده

خداوند تو را هم به راه راست هدایت کند
اره معما چو حل گردد اسان شود
مبینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
7
5
بنظر میاد این بنده خدا رو چیزخورش کردن که دچار چنین توهماتی شده..شایدم ستاد ذهنش توسط موجودات غیراورگانیک تسخیر شده باشه مخصوصا اگر میتونه معجزاتی انجام بده مثل معلق شدن در هوا و ..شک نکنید که از اجنه کمک میگیره و اجنه هم هیچوقت کاری رو بدون دستمزد انجام نمیدن و ستاد رو تسخیر میکنن و فرد چنین ادعاهایی میکنه.این بیماری براحتی که نمیشه گفت ولی قابل درمان هست .اینو میگم چون خودم چندماهی گرفتار چنین توهماتی بودم و با ارتباط و اتصال با خداوند درمان شدم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
6
7
به نظرم این ادم, مردک بیشعور و احمقی است و خوب شد که زود هویت جعلی خودش رو اشکار کرد. توک ه دماغ تو نمی تونی بگیری چطور با پررویی تمام ادعای امام زمان بودن کردی. احمق اگه با همون اوازه کذایی خودت که قبل از ادعای دروغینت بود میموندی طرفدار بیشتری داشتی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
تو حرف زدنتو بلد نیستی، نظر میدی؟؟؟ انسانتر از سایان در حال حاضر روی زمین نیست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
5
8
ایشون احتمالا از بیماری اختلال خلقی دو قطبی رنج میبره و در فاز شیدایی چنین ادعاهایی مطرح میکنه. ادعای امام زمانی در این حالت خیلی شایعه. من از روانپزشک معروفی در شیراز شنیدم که میگفت ما در بیمارستان ابن سینای شیراز 15 بیمار با ادعای امام زمان بودن داریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
4
13
چه امام زمان خوش تیپی: حالا کاری با این الف بچه ندارم ولی به اعتقاد من امام زمان هم وقتی بیاد فرقی بین زرتشت مسیحی بودایی و یهودی و مسلمان و شیعه و سنی نخواهد گذاشت. ملاک انسانیت خواهدبود حال با هر روش و دینی به آن رسیده باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
افرین گل گفتی و درست
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
4
5
من فقط عاشق رشته تحصیلیش شدم ،
استاتیک با گرایش پاتوبیولوژِی !!!
یه کوآنتوم و یه اگزیستانسیالیسم هم میزاشت دنبالش دیگه میشد جمع همه باکلاسا تو یه رشته خخخ
AMIR666
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
2
6
جنگ هفتاد و دو ملت همه را عذر بنه ...... چون ندیدند حقیقت ره افسانه زدند...
محمدرضا
|
United States of America
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
5
6
این که شما میبینید روان پریشه نمیشه گفت مدعی ، به نظر من به جایی که خودش فکر کنه تمام دستگاه های اطلاعاتی دنبالشند باید بدونه اگر ظرفیت بیمارستان های روانی اینقدر کم نبود ، اونا الان همه از خوشحالی دنبال بستری کردن اون بودند تا بگند این دیوانه اسم در رفته رو ما بستری کردیم
اما حیف که جا نداریم
ناشناس
|
India
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
4
8
همه نوشتین باهوشه، چون خیلیها رو دورش جمع کرده، خود بیچارش میگه ۵۰ نفر که اونم خیلیهاشون بچن و یه سری هم در وضع بد اجتماعی و اقتصادی، خوب بدون شهریه هم که متقاضی زیاده، در ثانی این بابا نمیدونه مراجع تقلیدی داشتیم که فقط ادعای سواد بیشتر داشتن کارشون به کرام الکاتبین افتاده، این که با این ادعاش خودشو و دودمانشو به باد میده و همین یه ذره اسمی هم که ساخته بود نابود کرد، بعضی تا هر چی میشه میگن سازمانهای اطلاعاتی انگلیس و اسرائیل، بابا انقدر اونا گاگولن که یه جوون ۳۰ ساله رو بهش امکانات بدن بگن برو بگو امام زمانی تا مسلمین اعتقاداتشون کم بشه، فرض کنید امام زمان واقعی بیاد ما دو تا مسلمون نداریم که همو قبول داشته باشن چه جوری قبول میکنن اون طرف امام زمانه، تازه همونم انتظار داریم در حد بینهایت زیبا باشه و احتمالا نور هم از ایشون بتابه، کدوم عربی که زیر آفتاب کشاورزی کرده و آفتاب سوخته هم هست زیباست؟!!! تازه این امام زمان ماها رو می کشه که یا ظالمیم یا تن به ظلم دادیم یا مردم سوئیس و نروژ و امثالهم رو که با عدالت با هم زندگی می کنند و دادگاههاشون از کتابخونه های ما حتی خلوت تر، التماس تفکر
سالار به پروین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
8
10
اما کسایی که باید ببیند خیلی چیزا می بینند مثلا نژادپرستی شما ,طرز بیانتون کاملا توهین آمیزه ,کجا و کی گفته ایشون ترکه ,البته اگر هم باشه هم اشکالی نداره ,از باب و بها الله و فلان بهمان امام زمان فارس یکی ترک هم به ما برسه ,منتها این یکی حداقل یه دایره المعارف هنر و ورزشکار هست ,البته چیزی که هم باید یادآور بشیم شیعه گری رو هم ترکها رسمی کردند تو زمان صفوی !
اینهمه ملت نظر دادند هیچکدوم جنبه قومی بهش ندادند ببین تا چه حد بیماری !
از بقیه دوستان عذر میخوام ,اما نژادپرستی از هر قومی پذیرفته نیست و همچنین توهین به قوم دیگر !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
1
1
به نظرم مقامات وحکومت و(بخصوص تلویزیون) ودیگر رسانه باید از چنین افرادی که ادعا های بزرگ میکنند حمایت کنند تا حرفای خودرا بزنن نه اینکه تلویزیون وغیره.... به دست یک عده بیمار به اسم مسولین وحکومت ومقامات باشه تا فقط اشتباهات انها را گوش کنیم مطمئن اگر حرف این اشخاص اشتباه باشد جامعه می‌تواند استفاده کند وحتی درسی برای مسئولان ومقامات بیمار ما باشد تا انها هم خیلی چیزها را بفهمن والبته بیشتر مردم خواهند فهمید که چه کسانی به انها حکومت ویا مملکت را اداره میکنند
شهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
2
8
چرا در فرانسه یا ژاپن ظهور نمیکند....چون فقط مغز های پوسیده گروهی ...فقط مستعد پذیرفتن این توهم است
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
اونجا هم روزی صد تا مدعی منجی بودن پیدا میشه.. ولی چون مغز شماها آکبنده و پوسیده نیست نمی بینید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
1
4
چرا تا میگن اینجوری نمیشه طرف ترکه، هموطنهای آذری جبهه میگیرن، منظور اون دوستمون اینه انتظار میره موعود از نسل پیغمبر و عرب باشه نه ترک نه فارس و نه کرد ولر، این که بی حرمتی و نژاد پرستی نیست
یا حضرت زهرا سلام الله علیها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
2
5
واقعا مسخره است...حماقت تا چه حد؟!
کسری نادعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
6
2
سلام
همه دوستان و عزیزان
کلیپ 6دقیقه ای دکتر سایان مدعی منجی وامام زمان را دیدم واقعا در بهت و حیرت مانده ام که چی بگم.
اگر این کلیپ را 10 ثانیه به 10 ثانیه تقسیم کنیم و جملات ایشون را یکی یکی بررسی کنیم میتوانیم یک دایره المعارف مثل کتاب خود دکتر از تضادهایی که موجوده را نگارش در اورد.
حالا همه اش به کنار این معجزه که وعده داده 10 تا14 ابان نشون میده را واقعا دوست دارم تا اونروز دستگیر نشه تا ببینم چیه و در چه حدی مردم و مخاطبانش را چی فرض کرده؟
امیدوارم مردم باهوش و مومنین واقعی ایمانشون را با هر چیز باد بادکی به بازی خوردن توسط امثال خیلی از دجال هایی که تابحال ظهور کردن و بازهم ظهور میکنند نسپارند.
در پایان واقعا دلم براش میسوزه که ببینم برادران گمنام چطور وادارش میکنند جلو دوربین توابیتش را ابراز کنه.
ایرانی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
1
7
حالا چرا امام زمان؟ خوب بگو من آمده ام و ایده های جدید دارم و ایده های خود را ارائه بده. چرا خودتو امام زمان جا میزنی؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
1
6
سلام اونایی که ادعا میکنن از ورزش هیچی حالیش نیست مثل این چند تا مدال جهانی بیارند. این حالیش نبود اونایی هم که با او مبارزه کردن حالیشون نبوده؟
دهه شصتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
2
3
والا من که ازش بدم نیومد. قصد داشت از مشکلات جامعه و گرانی سوءاستفاده کنه و عدالت را بهانه کرده بود. خلاصه کلی با خودم خندیدم. پدرم فکر کرد دیوونه شدم.
خودم
|
United States of America
|
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
2
5
من الان تو حياط نشستم و١٠ ابانه هرچي نگاه ميكنم هيچ نشونه ايي نميبينم كه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
1
4
به نظرم اصلا ادعا نکرده امام زمانه خواسته با طرح یک سال مارو متوجه حقیقت کنه. فرض کنید امام زمان واقعی میاد کی حرفش رو باور می‌کنه چطورباید بیاد باورکنیم چی باید بگه
خوب هرکی بیاد و حرف خوب بزنه میگیم دنبال قدرت و شیادی
هستی. چون میخواد انرژی رو از اطراف دیگران دور خودش جمع کنه
اونهایی که الان در قدرت هستند هم همین حرفها رو یجور دیگه زدند الانم مقامشون از امام زمانم بالاتر رفته حتی می‌توانند با فشار یک دکمه دنیا رو هم نابود کنند پس امام زمان واقعی بیاد ما باور نمی‌کنیم و سیاستمداران حتما حضرت رو به شهادت می رسانند مثل سایر امامان عزیز دیگرمون.
هرکس حرف خوب بزنه می‌تونه امام و رهبر عده ای باشه و هرچه حرفها و عملش بهتر باشه می‌تونه امام و رهبر آدمهای بیشتری باشه همین
رهگذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
2
2
سلام
خوب یک آدمی حالا یا با قصد قبلی یا از روی حماقت ادعای منجی بودن میکنه. چرا ما به هم میریزیم؟ بعضی آدمها چه اینوری و چه آنطرفی سعی میکنند آنرا مصادره به مطلوب کنند مثل اینکه وعده این بنده خدا ۱۰ آبان تا ۱۴ ابانه کاری به اتفاقات همزمان مسائل سیاسی با این قضیه ندارم ولی ما مردم خام اتفاقات و حوادث هستیم.
کمی صبور باشید و توی فکر نروید نظر ندید خود این قضیه باعث خام شدن بیشتر ما میشه.
همین نظری که من گذاشتم هم اشتباه بوده ولی حالا...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
1
3
نشانه امام زمان چیه؟ اگه واقعی شم بیاد مثل همین میگن دروغه. یا اول یه تحقیق داره یا کلا دروغه که هیچی انتظارشو نداره . چون یکی از نشانه های منجی اینه که اول همه میگن دروغه. البته این سواله و اعتقادات من متفاوته. میخوام بدونم اگر منجی بیاد حرف نزده میگن این نیست. یا هرکی بیاد یه تحقیق میکنن بعد میگن این هست یا نیست. مثلا باید کجایی باشه ترکه عربه فارسه؟ ما خیلی عجیبیم. منجی بودن بزرگترین و اخرین رسالت موجوده. ما اگه کسی ادعا کرد رو نباید مسخره کنیم. باید ثابت کنیم که هست یا نیست. اگر مسخره کنیم یعنی به بنیاد اصلی مطلب اعتقاد نداریم.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
2
7
هرچند اشتباه داری میزنی داداچ ولی حال کردیم با شخصیت و تواناییت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
8
4
من که میگم خود امام زمانه؛ نویسنده محترم هم مغلطه نکنه و سخصیت ایشون رو تخطئه نکنه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
3
2
بابا لا اقل در مورد امامان ما تحقیق کن بعد ادعای امامت کن . هر وقت تمام زبانهای دنیا رو یاد گرفتی و در برابر شعله آتش مصون بودی بعد ادعای امامت کن تا ما تازه بیاییم ببینیم حرفت چیه و چقدر علم و برنامه برای بشریت و کره زمین داری دکتر سایان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
من موندم بعضی از دوستان همچون شما اقا رضای گل که این حرفا رو از کجای خودتون در میارید. کجا نوشته و کی گفته این مطالب رو . در قران ببخشی حتی در مورد بول نوشته نجسه . در قران جزی ترین مطالب ساده توضیح داده شده . موندم چرا مطلب به این مهمی رو نگفته و شما رو مسئول کرده در موردش روایات بدید بیرون. اصلا کی میدونه ۵۰ سال دیگه کل جهان انگلیسی صحبت نکنن؟؟ مثال میزنم کی میدونه زمانی ظهور کنه جهان یک زبانه نباشه؟ کی میدونه؟؟ لطفا کمی فکر کنید تا خدا هست . روایت کیلو چنده ؟
ladan
|
Germany
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
2
2
سلام من یکی از همسایه های حسین پورم. ایشون نه درست و حسابی درس خونده نه چیزی. ایشون یه مدت جلوی در بقالی باباش اسباب بازی میفروخت. بعد هم که بزرگتر شد آرایشکری مردونه داشت همین. خونه شون هم شهرک ارم هستش.
ناشناس
|
Azerbaijan
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
2
3
اجازه بدیم بین ما زندگی کنه حرف از امام زمان هم بزنه باعث تفریح وسرگرمی میشه حتی به رسانه بیارن بگن ادعای امام زمانی داره
عظیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
2
2
سلام . نظر دومم اینه
عظیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
آقای ادمین محترم ؛ خوب همین یه تکه از نظرم رو هم نمیذاشتی . مثلا الآن نظر من کجاست ؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
4
4
امام زمان در روایات هست که در مکه ظهور می کند پس چرا تو ایران ظهور کرد؟
قهرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
5
3
جای سوال است که این فرد اگر ادعای امام زمانی داره و ظهور کرده، چرا پس فرار کرد و قایم شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
1
3
برای هممون متاسفم !
محمد علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
6
4
سلام
من مربی قدیمی رزمی هستم.
ایشون یه ریویژن جدید از ابراهیم میرزایی زمان شاه و اول انقلاب هست. ادعاهاش، سخنانش، جمله بندی، تیپ، طرز راه رفتن، اسم گذاری روی سبک و فنونش دقیقا به شکل سبکی بود که اون سبک را هم ابراهیم میرزایی ادعای ابداعش را داشت و اونم سرانجام ادعای منجی بودن و بعد پیامبری و نهایتا خدایی کرد.
ایشون از نظر رزمی هم بالا نیست و مسابقات ادعایی اون که خودش و شاگردانش قهرمان شدن معتبر نیست و سطح پایینی داره.
فکر می کنم در این اوضاع نفاق و شیرگاوپلنگی که مملکت داره، بیگانه فکر کرده باید انحراف ابراهیم میرزایی سالهای گذشته که مصادف شد با انقلاب اسلامی و عوض شدن حکومت در کشور و خوب جواب داده بود را دوباره زنده کنه.
هشدار به ارگانهای امنیتی
حسین
|
United States of America
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
سلام
این شخص با حرفهایی که در اواخر برنامه حالا خورشید زد، به شخصه نظرم بر این هست که ممکنه براش پاپوش درست کرده باشن و کلیپ ادعایی هم صداگذاری و ادیت شده باشه. اگر با دقت ببینید متوجه میشید. به اون قسمت که اسم پدرشو میگه دقت کنید.قطع میشه و مشخص نیست.
در هر حال با ابهام هایی که وجود داره هیچوقت نمیشه قضاوت کرد و با قاطعیت نظر داد که حقیقت چیه.
ولی ممنون از نظرتون. آشنا ساختن ما با اتفاقات گذشته باعث روشنگری میشه (برای ما نسل جدید)
الناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
5
8
ترجیح میدم تا چهاردهم صبر کنم تصدیقش نمیکنم ولی اینکه میگه امام زمان چه جوری بیاد تا باورش کنیم یه جورایی قابل قبوله و اینکه وقتی فکر میکنم چرا امامها اون زمان یاران اندکی داشتن به یاد امثال خودمون میفتم که ایشونو بدون تحقیق کلا رد میکنیم.
عظیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
متاسفم برای شما و تمام کسانی که با شما موافقند . اصلا حتی نباید در مورد حرفهای اون دکتر روانپریش حتی فکر کرد چه برسه به اینکه منتظر احقاق ادعای از روی بیماریش باشیم .
اولا از نوع حرکت ابرهای بالای سرش در کلیپ باید بفهمی که نطقش کاملا تدوین و مونتاژه یعنی اینکه نطق هم بلد نیست .
دوما سایه ی پشت سرش دلیل دیگه ای برای کذاب بودنش هست که حدود یکی دو ساعت فقط زمان اون کلیپ ۶ دقیقه ای بوده .
سوما میگه اگر خُلف وعده کردنم بدونید جلوی منو گرفتن . این چه منجی بی عرضه ایه ؟
چهارما سال تولدشه.
خیلی دلایل دیگه هست که اگر امثال شما کمی منطقی و متفکر باشید یکیش کفایت میکنه .
ضمنا این آقا هدفش اصلا این نیست که بگه من دارم به مردم میفهمونم که اگر امام زمان ظهور کنه همینجور ردش میکنید .
یا کلا هدفی نداره و دیوانه اس یا اینکه هدفش نشانه گرفتن مهدویت و ضربه زدن بهش است چون میگه اگر من نیامدم دیگر منتظر هیچ منجی نباشید یعنی اینکه مهدی موعود رو منکر شده .پس چنین انسانی دلش نسوخته که ما در صورت ظهور مهدی چه عکس العملی داریم .
یا اینکه هدفش بدعت آوری در دین و ایجاد حکومتی جدید است .
سوشیانت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
2
1
اونایی که در باره امام زمان مطالعه کافی داشتن میدونن که نام ایشون بصورت (م ح م د) روایت شده. و امام زمان امروزمون! چون اسمش محمد هست امر برایش مشبه شده.
همکاری داشتم که بمناسبت تعداد مخاطبین تلفنش که ۳۱۳ نفر شده بودند مدعی امام زمانی شده بود!
منتظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
1
2
نامم محمد و نام پدرم علی! اصلا گیریم تو امام زمان. مگر اسم پدر امام زمان حسن نیست؟ (دیگه چی بگیم).
اشنا
|
Australia
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
2
2
به نظر بنده ایشان خیلی بهتر از اخوندهای حوزه ای و نسبت به سنش اگاه تر از اخوندها و خانوادهای انها است که 40 ساله مردم ایران را ......... اکر نسبت به نظریه من انتقاد دارید فقط کافیست ....... مرور کنید کی و چه وقت حرف راست از اینها شنیدهاید وووووو
LSD
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
4
2
ب نظر من با ی اسلحه قوی مثل ژ۳ ب سرش شلیک کنین
اگ مرد ک ب درک
اگ چیزیش نشد یعنی امام زمانع
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
2
2
ایشان نابغه نیست آنهایی که حرفهایش را باور کردندرخیلی ابله تشریف داشتند.
اساسا رشته ایستاتیک پاتوبیولوژی چیست که وی بالاترین مدرک تحصیلی رو گرفته . یک نفر نپرسید در مورد لیسانس و فوق لیسانسش که از کجا گرفته. فقط می گوبند که ددکترایس را از ترکیه گرقته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
3
0
این که قیافش بیشتر به این خلاف کارا میخوره
کجای این خوش چهره هست؟؟؟؟!!!
agate
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
2
1
تا اونجایی که ما می دونیم امام زمان از مکه دعوت رو علنی میکنه
پروین
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
3
2
دوستان عزیزی که به شدت براشفتند که چرا من گفتم امام زمان ترک ) باید عرض کنم واقعا قصدم توهین نبود واگر بلوچ یا فارس یا لر هم بود به همین صورت بیان می کردم . به نظرم مشکل از نژادپرستی بنده نبود بلکه از شماهایی است که پان هستید و به خودتونم شک دارید و خیلی سریع در برابر یک حرف بسیار عادی موضع تند می گیرید. اولا به نظر بنده ... ثانیا ... طبق شنیده ها نه فارسه نه لره نه بلوچه و نه ترکه. سوما با دوست عزیزی که گفتند اختلال شخصیت دوقطبی کاملا موافقم و جدیدا دو نفر رو دیدم که بعد از مصرف گل و شیشه دقیقا این حرفها رو تکرار می کردند. حتی چند روز قبل تو ایستگاه بی‌آرتی منطقه پونک به معتاد بیچاره ای بود که خیلی هم پریشان بود و تعادل در راه رفتنش نداشت به شدت به فاطمه زهرا نسبت های رکیک می داد که فقط و فقط باید برای شفای این بیماران دعا کنیم و اطلاعات و هر ارگان امنیتی دیگه هم این بنده خداها و نوابغی چون سایان رو بابد بیخیال بشه و دنبال حفظ امنیت مجلس و رژه و مرقد باشه .
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
3
3
ای داد...چرا پس ادعاش دروغ از آب در اومد؟ مگه نگفت تا ۱۴ آبان آسمون فلان میشه و آدما یک جوری میشوند و...؟
یه آدم
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
1
2
... الان ۱۲ آبانم رد کردیم پس چرا خبری نبود هااااا؟؟آسمون که سر جاشه هیچیم نشده
مژدا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
0
0
نشانه های ظهور امام زمان واقعی چیه ازکجا بدونیم خود امام بالاخره کی هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
1
3
معلومه تو اعتقاداتش از مکاتب چینی و هندی تاثیر گرفته تو فیلم اول موسیقی هندی تو فیلم سوم موسیقی چینی
هنگامه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
2
3
سلام دوستان. نمیدونم چی بگم . باور کنم یا نکنم . چهره ش صداش لحنش توانایی هاش تحصیلاتش ریخت و قیافه ش و... باعث میشن ادعای منجی بودنش بوی حقیقت بگیره . ینی میشه؟ نمیدونم . شاید بشه . ینی اونایی که میگن دروغ میگه و اونایی که صد در صد مطمعن هستن میدونن امام زمان چجوری قراره بیاد عایا ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
5
1
من بخشی از نظرات عزیزان رو خوندم متآسفانه خیلی ها از شیعه بودن فقط نامش را یدک می کشن تقریبا اکثرآ اطلاعی از نشانه های ظهور و اتفاقاتی که قبل وبعد از ظهور در کلام ائمه ما هست چیزی نمی دانند بحث مفصل است شما رو دعوت به مطالعه کتاب عصر ظهور علامه کورانی دعوت میکنم
امام وقتی تشریف بیاورند نشانه هایی دارند و کارهایی انجام میدهند که همه به ایشان ایمان میآورند و نیازی به این همه صغری و کبری بافی نیست و همه عقلا و دانشمندان از همین نشانه ها به حقانیت ایشان ضجه خواهند گذاشت
شمس خراسانی
|
Germany
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
1
4
امام زمان اسمش روشه.امامِ زمان.
همیشه بوده هست و خواهد بود.خود شما شیعیان میگید پیامبر دست علی برد بالا و معرفی کرد.خود شما شیعیان میگید به محض فوت یا شهادت هر امام فورا امام بعدی به امامت رسید.عیسی پطروس رو بر صخره معرفی کرد.قرآن به ریسمان الهی اشاره میکنه.۱۲۴ هزار پیامبر رو تقسیم کن میبینی همیشه یک پیر ،قطب،پیامبر،امام،یا هر اسم دیگه بوده.پشت سر هم.زنجیر وار.اصلا باید باشه.علمی و منطقی.حالا شما فکر میکنید که امام زمان باید ظهور کنه.مسیحیت میگه مسیح میاد.یهود میگه مشیح میاد.
امام زمان خودت رو شناختی که شناختی.نشناختی منتظر نباش که از بالای آسمان اسب سفید با سوار سبز پوش بیاد.
حضرت مولانا هم میفرماید:
پس به دوری ولیّی قائم است
آزمایش تا قیامت دائم است.
به امید اشاعه خرد و اندیشه در این کشور
بهمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
2
4
بازی گر خوبیه. میشه فیلمهای پلیسی ازش استفاده کرد البته اگه ظهور نکنه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
2
5
آخی ایشالا خدا زودتر شفاش بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
3
8
من هم همه مطالب شما رو خوندم. اصلا کار به ادعای این شخص ندارم اما متوجه شدم چقدر امام زمان غریبه. من زیاد مذهبی نیستم اما همیشه برای سلامتی اقا دعا میکنم. وقتی کلیپ ایشون رو دیدم از ته دل ارزو میکردم ۱۰ تا ۱۴ یه اتفاقی بیوفته و انتظار به پایان برسه .شاید بگید چقدر احمقی اما من از شما میپرسم ،مگه تا حالا نشنیدید عاشق کور هست و نمیبینه .پس شما چه عاشقانی هستید که اینقدر در خصوص معشوقتون به عقل و منطق رجوع میکنید .دکتر سایان هم یه انسانی مثل بقیه انسانها چرا اینقدر روانتون رو اذیت میکنید
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
4
5
امام زمانی که ما منتظرشون هستیم،،موقعی ای که ظهور میکنن به خانه ی خدا تکیه میدهد نه مثل این که به کوه پناه برده تا کسی پیداش نکنه.
در روایات داریم که امام زمان وقتی که ظهور میکند ، حتی بچه ی توی شکم مادر هم متوجه این واقعه خواهد شد...خدا خودش طوری این کارو میکنه که حتی کافر هم متوجه میشه این شخص کیه..با ظهور امام مهدی، اسمان و زمین شهادت میدهند که او مهدی است ... همچنین ایشان چنان چهره زیبا و نورانی ای دارد که بدون هیچ کدام از ان نشانه ها، می توان فهمید.
امام زمان من شاگرد هاشو طوری تربیت میکنه که حجابشون هم مثل حضرت فاطمه باشه ، نه اینکه یه مشت دختر پسر تو خیابونو پیدا کنه بگه اینا شاگردان من هستند.
یک کلام بگم ،، امام زمان ما ، پشت کوه پنهان نمی شود))))
مهدی سعیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
13
5
من یکجا کاملا به این باور رسیدم که این شخص دروغگویی بیش نیست...همانجایی که به رهبرمان توهین کرد.))
شما برین وصیت نامه شهدا رو بخونین یکیشئون پیدا نمیشه که نگفته باشه از رهبری و ولایت فقیه حمایت کنید.برای مثال همین شهید محسن حججی در وصیت نامه ای که صوتش هم هست گفتند که من رهبرم امام خامنه ای را به اندازه امام عصر دوست دارم.
این همه شهید بیشتر میفهمند یا اینی ک معلوم نیس از کجا اومده؟؟
کربلایی سید جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
لطفا هرچه سریعتر خود را به روانپزشکی حاذق معرفی نمایید
ای وای از این دنیای
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
2
2
سلام یه نشونه ساده از منجی بشریت بگم و بس کی تا حالا امام با زنای خشگل و تر گل نشسته چه مریدایی داره همه رزمی کار شایدم سیصد و سیزده نفرن نعوذ بالله مرتیکه روانی پست اگه راست میگی ب تموم زبانهای دنیا و لهجه ها تسلط داری
یا حضرت زهرا سلام الله علیها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
1
1
جنابِ عاشق ،مومن زیرکه،نه اینکه زود گول بخوره...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
2
5
وای بر ما....چقد امام زمان غریب شده که این افراد باید بیان ادعا کنن....البته از ماست که بر ماست....نشر میدیم و میگیم و می‌خندیم انگار نه انگار داریم در مورد منجی عالم حرف میزنیم...
ارسلان از قم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
4
4
سلام به دوستانی که لطف میکنن و با اطهار نظراتشان ذهن افرادی که فریب یک همچنین شخصییتهایی رو می خورند روشن میکنند.
عرض بنده این است که این آقا دارای مدرکی است که توسط دانشگاه ترکیه ای با پول خریداری شده. ایشان مکررا ذر صحبتهایش می گفت من پیش هیچ استادی علم آموزی نکردم . مسابقاتش دروغ بود .در حرفهایش تناقض زیاد بود. از راه چاپیدن جیب شاگردانش درآمدزایی می کرد. بطور مثال نفری 300 دلار برای شرکت در مسابقاتی که بصورت مافیای انجام شد گرفت. پول باغ، پول تعمیر ماشین، پول سفر، پول تجهیرات، پول همایش رونمایی از کتاب، پول اون شاگردش که بقول خودش پلیس گرجستان وی را بازداشت کرده بود، پول پذیرایی و جشن بعد از مسابقات، پول لباس و کت و شلواری که خیاط خانم شاگردش براش دوخته بود و.... همه فریب خوردگانش پرداخت کردند وخودش حتی یک ریال هم هزینه نکرد. اسپانسر ایشان حلواشکری .... بود. پول اسپانسر را بالا کشید و قول ساختن فیلم تبلیغاتی بهشان داد و نساخت. هرکسی هم که از گروهش بیرون می آمد تهمت خائن بهش می زدند و او رو در لیست سیاه برای انتقام روز مبادا قرار میدادند. نماز نمی خواند ادیان الهی را قبول نداشت و میگفت فقط من هستم .
حال در کلیپش میگوید اگر نیامدم راهم رو بسته اند
مگر کسی راه امام زمان واقعی رو می تواند ببندد؟
مگر برای انجام معجزه وقت قبلی اعلام میشود. مگر امام زمان وقت کلیپ درست کردن و میکس کردن داره .
ایا امام زمان رهرو اهداف پیغمبر اسلام نیست؟
این آقا به فردی که می خواست بره زیارت امام رضا ع گفت همه چیز همین جاس کجا میری؟
در پایان باید عرض کنم این اقا از هوش بالایی بهره می برد و از علوم روانشناسی و .... اگاهی کامل دارد ولی اصلا پزشکی بلد نیست ولی بدروغ ادعا دارد.
به شاگردان فریب خورده اش که اسامی شان را برای حفظ ابرو فاش نمی کنم بگویید ایا فردی با این حقه بازی میتواند امام زمان باشد؟
شاید او دیوانه ای بیش نیست و شاید حس کاذب امپراطوری جهان را دارد؟!!!!
ناشناس
|
Iraq
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
1
7
نبوغ؟؟؟؟!!!!!!
نبوغ چیه مسئولین صدا و سیما در نهایت کودنی هستن
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
1
3
سلام دوستان
لطفا کلیپ مسابقاتشو در آذربایجان و گرجستان ببینید تا متوجه بشوید چقدر سر شاگردانش کلاه گذاشته و بهشون مدال قلابی داده. حتی در اعتراض یکی از دوستانش گفته بود که من این کار رو می کنم تا انگیزشون زیاد بشه .
انگیزه کاذب
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
2
4
یک عاشق حقیقی هیچ وقت معشوقشو اشتباه نمیگیره..دلش بهش خبر میده که چه خبره
یک عاشق باید هم شور داشته باشه و هم شعور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
1
4
امروز چهاردهم ابان هیچ اتفاقی نیافتاد بروید سر زندگی ومشکلات روزمره به دنبال نون باشید که خربزه ابه التماس دعا
امنه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
5
3
سلام
یک روز با سایان قلابی صحبت میکردم به من گفت: اصلا عرفانی وجود نداره . عر یعنی عرعر و فان هم به معنی نیست و فانی
حال سئوال این است چطور کسی که به ادعای خودش خالق حس 7و8 است و می گوید قلب حس 8 است، اونوقت عرفانی که از قلب بر می خیزد رو قبول ندارد؟
او همیشه می گفت رهبران همه نسخه های قدیمی اند و باید دنبال نسخه جدید بگردید
نماز نمی خواند و روزه نمی گرفت
می گفت من بطور غیبی هرکسی را که بخواهم به خانه اش میروم و نظاره گر رفتارشم
ذهنخوانی می کرد
هیپنوتیزم می کرد
دروغ زیاد می گفت
برخی از شاگردانش را کتک می زد
مدرکش دروغی بود
ارایشگر محلمان بود
مب گفت من دارای انرژی خدایی هستم
همیشه می گفت خدا به من دستور داده
فقط به من احترام بگذارید
من امپراطور آینده هستم
پیش بینی از آینده می کرد
از شرارت دوران جوانی اش می گفت
مانند اذیت کردن پدر معلم همسایه
بسیار متکبر و قدرت طلب بود و سعی می کرد دیگر رشته های رزمی را زایل کند
اجازه عکس گرفتن با ورزشکاران قهرمان دیگر نمی داد. خود رای و مستبد بود
ولی ظاهرا خود را مهربان و حامی افراد پایین جامعه می دانست و از بیسوادی آنها برای رسیدن به اهدافش بهره جست.
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
باسلام. بنده یک روانشناس و کاملا بیطرف هستم اما مطالبی را که شما در مورد شخصیت ایشان گفتید، کاملا در ویدیوهای ایشان هویداست. بنظر من باید این شخص را تاحدی تنبیه کرد تا از جاه طلبی بیش از حد به قیمت فریب انسانها منصرف شود.
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
7
3
شمایی که این مطلب رو نوشتین و در کل صحبتتون سعی کردین دکتر سایان رو زیر سئوال ببرین، گیرم همه چی دروغ، قهرمان رزمی شدنشون هم دروغه؟
اول شما برو یه کتاب قصه برای کودکان بنویس و قهرمان گل کوچیک محلتون بشو بعد بیا یه نابغه رو مورد حمله قرار بده
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
4
4
سلام وخسته نباشید به تمام خواننده های این مطلب
بنده چندین ماه پیش برادر کوچکم مواد مخدر استفاده میکرد و وقتی ما برای ترک دادن او را به کمپ ها و سایت های ترک مواد بردیم در سایت ها با ایشون آشنا شدیم و برادرمون رو به باشگاه ورزشی ایشون بردیم. جناب دکتر تنها کسی بودند که با چند کلمه حرف برادر من رو ترک دادند و به ورزش دعوت کردند.
کاری به حرف های جدیدش ندارم ولی ایشون آدم خوب و درستکاری هستند. خدا کند که همه چی برای ایشان به خوبی حل شود چون من شخصا نوکریشو میکنم. شاید به نظر من به خاطر درس زیاد و فشار های کاری بسیار بالا ایشون کاری کردند که دکتر حرف های نا خوشایند زدند. ایشون یک نابغه هستند که تمام شاگردانشون رو با کمترین وقت به قهرمانی رساندند.
جان عزیزاتون شما ها هم کمتر کمتر کلیپ رو برای هم بفرستید وضع رو بدتر نکنید. چرا آنقدر پی یه چیز رو میگیرید. این آقا یک اشتباه کرد شما با بخش کردن کلیپ شریک گناه نشوید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
اینقدر ساده نباشید که تا یه کمکی و محبتی از یکی دیدید بگید خوب و درستکاره
اسم نابغه رو هم رو هر کسی نذارید
افراد برای جذب دیگران بخ خودشون از این انسانیتها و مهربانیهای دروغین زیاد بهره میبرن
شجاعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
1
6
چهاردهم هم گذشت هیچ خبری نشد
عظیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
3
0
مملکت به آدم های اسکلی مثل تو نیاز داره .
مگه همه چیز به قهرمانی و چاپ کتاب ختم میشه ؟
مگه همه چیز به مهربانیهای پیش زمینه ای خلاصه میشه؟
سَم هم مفیده و هم مضر فقط باید دید چگونه ازش استفاده میشه . درسته این شخص متفکر و باسواد است و ورزشکار ولی بسیار شیاد است و برای انسانیت سمی مهلک و کشنده است . چرا قضایا را احساسی نگاه میکنید .یا واقعا خودتان بی منطقید و نمیفهمید یا اینکه همه چیز را میدانید و فقط میخواهید اینجا نظری بدهید که تشنجی ایجاد کنید . دکتر سایان چه بخواهید چه نخواهید اگر فعلا به ظاهر خوب است اما اهداف شومی در سر دارد و میپروراند . ولی بیشتر به یک انسان خود شیفته والبته خودفروخته میخورد تا یک منجی بشریت . سبک ابداعی او نیز تا حدودی برگرفته از سبک پروفسور ابراهیم میرزایی (کونگ فو توآ) هست و چند سبک دیگر ودر اصل این شخص حتی سبکی ابداع نکرده و ترکیبیه .
خجالت هم چیز خوبیه هم واس سایان و هم واسه طرفداراش . کاش بودش و به یک مبارزه دعوتش میکردم که ثابت کنم هییییبچ عددی نیست .
امنه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
2
0
اقا مهرداد سلام
بنده کتاب برای کودکان نوشتم لطفا بخون
اطلاعاتت زیاد شه تا بتونی در جامه بین ادمهای خوب وبد تمیز قائل شی
شاهین دنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
1
0
یعنی این فرد مشکل داره یا ما رو احمق فرض کرد یا میخاد به هرطریقی مشهور بشه. اگه این امام هست هزارتا فرد اینجوری ما داریم. خیلی مسخره هست این نمیتونه خودشو معرفی کنه امام زمان خودش میدونه چه فکری درموردش میکنن. این در گفتگو میگه من نمیدونم این کلمه چیه.به این فرد هشدار میدم اگه ادامه بدی میام دنبالت لُرکُشت میکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
0
1
اقا من منتظر یه اتفاقی بودم و هرچی منتظر موندم هیچی نشد تا دیشب خوندم از دهم شب تا اوایل پانزدهم شب بارش شهابی در کل آسمان وجود داشته و تمامی رسانه ها این خبر را منتشر نکردند.لطفا سرچ کنید در خبر گزاریها.این نوع بارش شهابی هم از ۱۰۰سال بیشتر طول میکشه و جالب اینجاست پیش بینیش توی اون مدتی که گفته بود امکان پذیر نبوده یعنی از کجا متوجه شده بود به علت سرعت اجرام تحت تاثیر جاذبه کیهانی پیش بینی دقیق نمیشه ارائه داد
عظیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
2
3
سلام این مطلب را برای کسانی است که آخرش نخواهند فهمید سایان فقط یک شیاد است گذاشته ام ..

برای کسی که میفهمد
هیچ توضیحی لازم نیست
و
برای کسی که نمیفهمد
هر توضیحی اضافه است

آنانکه میفهمند
عذاب میکِشند
و
آنانکه نمیفهمند
عذاب می دهند

مهم نیست که چه "مدرکی" دارید
مهم اینه که چه "درکی" دارید

مغزِ کوچک و دهان بزرگ
میلِ ترکیبیِ بالایی دارند

کلماتی که از دهانِ شما بیرون می آید
ویترینِ فروشگاهِ شعورِ شماست
پس
وای بر جمعی که لب را
بی تامل وا کنند
چرا که
کم داشتن و زیاد گفتن
مثلِ
نداشتن و زیادخرج کردن است!

پس نگذارید زبانِ شما
از افکارتان جلو بزند....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
2
3
با احترام کامل نسبت به کلیه نظرات دوستان . بنده کارهای این اقا را اصلا در حد امامت نمیدانم و تنها میتوان گفت که ایشان یک تحصیل کرده فلسفه است که به خلا های روانی که امروزه در کلیه جوامع وجود دارد با اشنای از علم فلسفه استفاده نادرست میکند و نسبت به این ادعایش خیلی متاسفم.
سمانه سلیمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
2
0
خطاب من به جناب مهرداد است. متاسفانه شما مطلب اون دوستمون رو که از رفتار سایان نوشته بود یا خوب متوجه نشدی یا خودتتو داری به نادونی میزنی .من قبلا هم این موارد رو شنیده بودم و تمام حرفا رو قبول دارم. لطفا کمی مطالعه کنید تا از شیادی افرادی که منتظر ادمهای ساده لوح هستند بموقع فرار کنید.
سیامک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
0
0
السلام و علیک ای برادران و خواهران
مسلمان
لطفا قران زیاد بخوانید
اسلام به ما محبت را یاد میدهد ولی بدانید که نباید گول محبت افرادی رو بخورید که پشت پرده محبتشان شیطان خوابیده
هرکسیکه به ورزش روی بیاورد بتدریج کارهای
زشت مثل اعتیاد و ... ازاو دور میشود .این مربوط به اراده فردداره نه کسی دیگر .
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
3
0
این کنگ فو کارها همشون توهمی و جومونگی هستن
عظیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
نه هموطن . من هم کونگ فو توآ کار کردم ولی مث اون روانی نشدم . در هر حال بهتر از اینه که معتاد باشند.
دکتر سایان (( رهبر آینده ))
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
5
7
من آمادہ ام وای وای ، من آمادہ ام
عشق فریاد کند
من آمادہ ام که ملتو شاد کنم
من آمدہ ام وااااای
ای اسکول من الهی صد ساله شوی
در پهلوی من نشسته دیوانه شوی
شاگردی شوی که تبلیغ ما بکند
شاید که بزودی همه بیچاره شوید
من آمده ام وای وای من آمده ام
پول آمد و ریخته شد به دریای جیبم
زنجیر وفا بزن برام که خوشتیپم
شهرت گر به فریاد دل ما نرسد
ای وای دلم با کراوات چه خوشگلم
من آمده ام دل زنها رو آب کنم
من آمده ام دکون جدید باب کنم
راهی شو بریم از این جهنم من و تو
تو شصت منو بگیر و من بند کیف تو
جایی برسیم که همه بیدار شویم
تو از جیب خالی ، جماعت در کف تو
من آمده ام وای وای من آمدہ ام
ای ملت خر کاشکی هزار ساله شوید
من نشسته بر گاری ، شما پاره شوید
من آماده ام واااااااااااااااای
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
3
1
متاسفانه ادمهایی که دو شخصیت از خودشون بجا می ذارند یکی بد و یکی خوب و باعث سرگردونی فکری می شوند نمی توانند آدمهای نرمالی باشند ولی صحبت های اون کسی که گفت بگیرند و بیارند تو تلویزیون و مردم ببینند این خوبه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
2
2
کاشکی می آمد قدری می خندیدیم..
توی کوه چه می کنی آخه...می چسبیدی به همون ورزش کلی پیشرفت می کردی
ادعای امام زمانت چی بود آخه
ننه قمر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
خب تبلیغ کتابش شد دیگه
حالا ملت بیکار میخوان برن ببینن این چی گفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
8
1
باز هم یهودیان مخفی درحال فرقه سازی و بدعت گذاری مثل بابیت بهایت ... حلقه ... تا دلت بخواد از احساسات معنوی مردم سو استفاده می کنند و دست به ساخت دین های جدید میزنند هدفشان گرفتن اصل از ماست؟
به واژه عبری که ایشان برای خود انتخاب کرده توجه کرده اید؟
سایان همان زایان یا صهیون است از هر کارشناسی میخواید بپرسید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
0
2
به نظر من وقتی داره رایگان آموزش میده و کاری کرده که جوونا به جای کشیدن قلیان و دختر بازی دارن رایگان ورزش یاد میگیرن خودش یه منجی انسان ها میتونه باشه. شماهایی که مسخره اش میکنید یه کار خوب زندگی تون و بگید تا ببینیم شما تو زندگی تون چیکار کردید
ننه قمر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
2
2
گفتم اینقدر این جومونگو پخش نکنید بیا طرف ظرفیت نداشته جو گیر شده رفته یه اسب و تیرکمون و زره تهیه کرده فیلم گرفته مدعی شده

اما از این بیچاره تر اونایی هستن که میگن قضاوتش نکنید و باید صبر کرد تا زمان قضیه رو روشن کنه. اینکه اینا احتمال میدن همچین مسخره بازیها و قرتی بازیها حتی با دین مربوط باشه چه برسه به ظهور امام زمان خیلی جای تاسف داره
یارو میگه مردگان 1400 ساله، خانمای دورشم که ...
اون وقت برخی قضاوت نمیکنن ببینن چی میشه
اون وقت ما توقع داریم اینا مناسبات جهانی رو درک کنن. تو انتخابات گول حرفای دروغو نخورن
خدایا خودت عقل بده بهمون
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
1
4
ایشان منظورم دکترسایان هست حرفاش به دل انسان میشن وگفتارش همانندگفتارامامان است شماهمان مردمانی هستید که باامام حسینم بیعت کردید وبعدبیعت شکنی اوواهلبیتش راکشتیدشایدراست بگوییدامام زمانی که اینقدرانتظارش رامیکشیدیدوچه شعرهای کتابی ورسانه ی براش میخوانیدحالا چه تهمت هاوافتراهابهش میبنید وچه بسامپل امام حسین تکه تکه ش نکنیدشمااگراین امام واقعی هم باشه انکارش میکنید ومیکشیدش بذاربیایددررسانه وآزادی گفتاری داشته باشدوحرفهایش رابیان کند شایدهم راست بگه پس آزادی بیان کجارفته هرمیخوادحرفس راباورکندهرکه نمیخوادنکند پس اینهمه دروغ ولفتروتهمت وغیبت وحسادت چیه درباره ش میکنیدای خوارج آگاه باشیدلحظه ظهورنزدیک است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
0
1
ببینید من قصد تایید یا عدم تایید ایشون را ندارم ولی لازمه هست که نویسنده این مطلب هم بخاطر مخالفت با ایشان درجه علمی و دانشگاهی او را با این روش متنی که نوشتن زیر سوال نبرن. اتفاقا دانشگاهش هم مشخصه کجا درس خونده و رشته ای هم که تحصیل کرده معلومه. محض اطلاع نویسنده مطلب فوق باید بگم ایشان در دانشگاه سابانجی استانبول درس خونده دانشگاهی که هر کسی قادر به تحصیل در آن نیست .حالا کار این آقا درست یا غلط نباید همه داشته هاشو زیر سوال ببره . لطفا با افکار پریشان و مغرضانه مطلب ننویسید .دنبال این باشید که چه بر سر یارو آمده که اینگونه رفتارها رو برگزیده
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
1
2
هیچکس نپرسید بر چه اساسی این ادعا رو کرده (اگر چنین ادعایی کرده باشه) . خوابی دیده؟ در بیداری موجودی دیده و باش حرف زده؟ و....
در هنرهای رزمی، بدون استثناء، ذن هم کار می شه و چاکراه ها باز میشن. این برای اینه که افرادی که به قدرت جسمی می رسند به قدرت روحی هم همزمان برسند تا تبدیل به هیولا نشوند و از قدرتشون برای صدمه زدن به دیگران سوءاستفاده نکنند. بنابراین مسلما تجربه های معنوی هم خواهند داشت چه بخواهند و چه نخواهند. این رو تو فیلمهای رزمی هم میشه دید. همه ما میدونیم کسانی که ادعای مهدویت میکنند چطور زندگیشون نابود میشه. بنابراین کسی حالا حتی اگه شده با شیادی به شهرتی برسه چنین حماقتی نمیکنه که چنین ادعایی کنه با علم به اینکه چه بلایی سرش میاد. مگر اینکه با تجربه هایی که کرده در خواب با بیداری به این باور رسیده باشه. فقط باید به او کمک کرد که به درست بودن یا اشتباه بودن اون تجربه ها پی ببره که اینکار در تخصص روحانیون برجسته غیر سیاسی و عرفا هست نه اشخاص عادی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۸
6
5
بنده دکتری تخصصی در یکی از رشته های پزشکی دارم. اصولا رشته استاتیک گرایش پاتوبیولوژی آن هم به شکلی که در برنامه حالا خورشید مطرح شد که مربوط به آسیبهای اجتماعی می شود نداریم. به نظر میرسد ایشان دیوانه نیستند و از طریق سرویسهای اطلاعاتی بیگانه با هدف تخریب بدبهیات دینی تغذیه میشود. در فیلم پخش شده در کوهها دختران جوان با لباس رزم و موهای نمایان دیده می شود. این موضوع زنگ خطری است که ایشان را به عنوان فردی بسیار خطرناک مطرح می کند.
کربلایی سید جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
با این طرز فکری که شما دارید بعید میدونم تا پنجم دبستان خونده باشید
رهگذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
3
1
سلام
حضور چنین افرادی و مطرح شدن آنها محکی برای سنجش میزان جهالت ایرانی که هنوز هم در قرن 21 بدون دانش و سواد های چندگانه از جمله سواد رسانه فریب می خورد. هر روز فردی در لباسی و شخصیتی روزی در لباس رئیس جمهور و امروز در این لباس دکتر سایان
التماس تفکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
1
3
زمانی کالایی به بازار عرضه میشه که مشتریان زیادی داشته باشه .
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
6
3
ولی وجدانا هیچ کدومتون به یک نکته خیلی اساسی و مهم که خیلی هم به چشم می اومد توجه نکردید:
اگر امام زمان بود قاعدتا باید کلامش رو با بسم الله الرحمن الرحیم آغاز می کرد باید اول بسم الله می گفت بعد نعت رسول اکرم و امامان و بعد با اناالمهدی شروع می کرد
ولی کلامش رو با سلام بر خوبرویان وفا پیشه شروع کرد
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
2
0
وقتی سطح دانش و استعداد و معلومات شخص چند پله بالاتر از حد متوسط جامعه بشه و امکانات جامعه نتونه به چنین نوابغی مسیر روشن ارائه بده اینجور اختلالات ذهنی بدیهیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
2
2
به نظر من ایسان ادم درستی هستند وفردی با سواد فیلسوف دانشمند وقدرتمند هستند وشاید به خداوند وصل باشد وخدتی بزرگ هم به ایشان یه جورایی مطلب رو برساند جالا با خواب دیدن که کفر سرزمین مرا فرا گرفته است یه تلنگری به این انسانها بده وبگو من فلانیم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
2
4
من تو تلگرام با یکی از شاگردان نزدیکش چت کردم. یه کم منحرف صحبت کردم باهاش تا ببینم جوابمو چی میشده! در جواب کلی فحش و ناسزا گفت که اصلا جاش نیست اینجا بگم!
حداقل اگه ادعای امام زمانی میکنید به یارانتون بگین با مردم به طور صحیح صحبت کنن و به راه راست هدایتشون کنن. خخخ
تازه در جواب بنده ک چرا پس نشانه ای وجود نداشت فرمودند موسی هم به قوم خودش قول داد خدا رو نشون بده ولی نشون نداد! :|
سلین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
1
0
ویدیو اخری فیلم خوبی بود
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
1
1
ای ملت بیکار! به چه سرگرم هستید؟
خرافاتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
1
1
هیچ با خودمون فکر کردیم ببینیم چراهمه این ظهورها و این دعا نویس ها و امامزاده ها مختص کشور ماست بارون نمیاد میگیم روسریها شل بوده زلزله میاد یه چیز دیگه میگیم
پویا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
0
0
اگه می خواید یه آدم خیلی شجاع باشید به این نکته توجه کنید شجاع ترین انسانها اونایی هستن که نیمکره ی سمت چپ مغزشون فعال تر از اون نیمکره ی دیگه هستش نیمکره ی سمت چپ مغز به آدم آرامش درونی می ده و این آرامش هرچی بیشتر باشه شجاعت اون آدمم بیشتره ازتون خواهش میکنم این نظر این حقیر رو نمایش بدید تا کسانی که از ترس ها و اضطرابای بیخودی رنج می برن دلیل این ترسها و اضطرابای بیخودی رو بفهمن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
0
0
سلشمت پاشید آآی شایان
ستاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
4
5
ملت عزیز ایران شما فقط اهل قضاوت هستین, این آقا همه چیز داشتن, موقعیت اجتماعی بالا چه تو ایران چه تو کل دنیا, من پستها و مطالب شاگردانشو دقیق دیدم, پس دنبال شهرت نبوده چون خودش مشهور بوده. ایشون در دنیا مطرح هستن. آموزش رایگان میداده و به شاگردانش کمک مالی میکرده, پس دنبال پول و ثروت هم نبوده. تو حرفهاشم چیز بدی نمیگه, میگه من از دید من بین انسانها چه ایرانی چه عرب چه فلسطین یا اسرائیل هیچ تفاوتی وجود نداره, و مهم تر از همه اینکه جان خودشو بخطر انداخته میگه تمام اطلاعات ایران دنباله منه....هیچکس نمیاد با اینهمه موقعیت و مقام بیخودی جان خودشو بخطر بندازه...لطفاً بجای قضاوت کمی تحقیق کنید
ضد سایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
اشتباهی منفی زدم این مردک ترک نژاد یک شیاد و بازیچه دست صهیونیسم است خجالت بکشید واین مسخره بازی هارو دنبال نکنید اسم و نسب امام زمان عج در روایات اهل سنت و شیعه کاملا مشخص و معلوم است وچگونگی ظهور ایشان در روایات شیعه بیان شده این مردک سایان ساخته و پرداخته صهیونیسم است خدا به پیروانش عقل بدهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
2
5
تو خودت هم یه دکتر برو که فکر میکنی برای رسیدن به رسانه ملی باید نبوغ داشت.
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
1
0
در اینکه امام زمان ظهور میکنه و در این کار موفق میشه و حکومت الهی ایجاد میکنه شکی نیس
همه حرف اینه که زمان ظهور ما با شناخت درست کدوم جبهه خودمونو قرار بدیم
سمت امام
یا سمت مخالفینش
این فقط بر میگرده به ایمان که قلبیه
نه علم
چون علمی بخوای برخورد کنی با قضیه به خودت و داشته هات متکی هستی
ولی با قلبت باید بشناسیش اون کارو خدا برات انجام میده
فقط وظیفه ما حفظ ایمانه بقیش رو به خدا بسپارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
0
0
دوستای عزیز اون داره بوسیله ی مسائل ماورالطبیعه چیزهایی رو انجام می ده که فکر می کنه کسی غیر خودش اینکاره نیست .
اهورامزدا،
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
2
0
اصلا همه چیش دروغه ول کنید بابا ،ما الان دوران تکلونوژی هستیم دنبال چی هستید ، دکتر سایان اگه معجزه داره،غیب بشه.یا بره تو هوا راه بره، ول کنید مردم دنبال نون باشید ،گفت 10روز دیگه میام پس کو اون مریضه .
فاتح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
3
9
بیچاره اینقدر فیلم های بروسلی ، جومونگ ، مختار و... رو دیده احساساتی شده.
من نمیدونم این همه آدم چرا دنبال اینن
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
4
3
حسابی راجب این شخص تحقیق کردم و تمام مصاحبه هاشو دیدم . این شخص فقط یه شاید زیاده خواهه یا شاید بقل نویسنده نابغه زیاده خواه . ولی بنظر بنده فقط الت دست کسایی از اونور مرزها شده و همچنین وقتی تو رسانه ملی ایران دیده شد با فرصت طلبی و همچین ادعایی کذب فقط میخواد یه پناهندگی محکم از کشورای غربی بگیره وسلام. اما متوجه نبود که همون عروسک گردانا اینو به مرزی میکشن که تا اخر عمرش مجبوره یه مبارز نظامی در مقابل یگانه مذهب راست دنیا یعنی ما شیعه ها باشه. این شیاد فرصت طلب فقط میخواد از طریق ضربه زدن به عالم تشیع و تفرقه در ایران اونور اب به نون نوایی برسه . بخدا همین و همین
کربلایی سید جعفر
|
France
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
1
1
برادر بزرگوار شما ... رو از شقیقه تشخیص نمیدی ، چرا مقاله مینویسی و اظهار نظر میکنی؟ آدم کاه و یونجه بار شما نمیکنه اونوقت میایید تو همچین مسایل غامضی اظهار نظر میکنید؟؟!!!
روانشناس
|
France
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
2
0
این شخص دچارِ اختلاله . باید ارزیابیه روانی شه و بره سراغِ مراحله درمان . توهمِ خود بزرگ بینی داره . خودش مطمعنه از چیزی که میگه چون توهم و هذیان داره . حالا این موضوع به کنار ، اصلا نابغه نیس ، فیلسوف نیس و صفت های دیگه یی که بهش نسبت داده شده . من رفتم توی کانالش و ویس هاش رو گوش کردم و خیلی روزنامه وار کتابش رو خوندم ، چون کنجکاو شدم که چرا مینویسن فیلسوف و دانشمند ... و واقعن کتابش خیلی پوچ ، بی معنا و بی هدفه ، اصلن معلوم نیس سر و تهش کجاست . همش سالادِ کلماتِ و یه جاهایی مغلطه . بی نهایت ابتدایی و فقط در حدِ همون نوجوونهایی که بحران هویت دارن و توی ویدئو ها و عکس هاش هستن و توی عکسها یا بهش خیره شدن یا به افق نگاه میکنن . و در مورد رفتن به تلویزیون ، به نظر من احتیاج به نبوغ نیست . پول و یا یه سری رابطه ها ، راهشه. همه ی اینا به کنار فک کن امام زمان تی شرته جذب بپوشه و چوب بگیره دستش . امیدوارم که هر چه زودتر پیگیری پزشکی بکننش تا این کسایی که خودشون رو مریدش معرفی کردن بیشتر شستشوی مغزی نشن چون بعدش به شدت ضربه ی روحی میخورن یا حتا سایکوز میشن . فک کنید به مریداش وعده ی بهشت بده و بگه در راهه من ایثار کنید و از هوای نفسا نیتون بگذرید و خودکشی کنید . به نظرتون چی میشه ؟
الهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
2
0
به نام حق
چتد نکته رو لازم دونستم جهت شفافیت ماجرا نشر بدم
1چرا اقای مدهی روی بازوی چپش خال کوبیده یعنی امام زمان کسی هست که به بدنش لطمه میزنه؟
2در بسیاری از کلیپ های ایشان که همه اش وعده ی بی تحقق بوده سوتی های فاحش بسیاری قابل مشاهده است از جمله تهدید شاگردان و مردم به عذاب الهی مگر نیود روی خوش حضرت محمد ص که مردم را به اسلام میکشاند
3چرا ایشان از رژیم بی اصالت صهیونیستی اسرائیل حرفی نمیزد که امروزه جنایاتش در یمن و فلسطین بیداد میکند و فقط در مورد ایران سخن میگوید
از مردم عزیز میخواهم احساس را کنار بگذارند و با منطق فکر نمایند تا فریب این شیادان را نخوریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
0
1
چی شد آخر عاقبتش؟؟
ناشناس
|
Australia
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
رفته ترکیه (غیبت صغری)حتما ظهور می کنه!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
سلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
3
اولندش منجی یه انسان عادی هست که علیه ظلم و بی عدالتی رهبران دیکتاتور جهان قیام میکنه برای زندگی بهتر نه یه فرد ماورایی که یه تنه همه کارارو بکنه بخدا شمایید که مغزتونو هزاران ساله شستشو دادن و درگیر توهم هستید پاک تر از محمد سراغ دارید معرفی کنید
مگه نمیگید دروغه خب روز موعود رو تعین کنید در رسانه هاتون و مانع رفتنش داخل اتیش نشید بالاخره معلوم میشه کی منجیه منجی که بهتر از حقانیت محمد سراغ دارید و هست باید برای اثبات حقانیتش بیاد خب چرا حرف الکی میزنید و افکار مردمو بازی میدید خسته نشدید شرم کنید و در اخر محمد کی گفت امام زمانم محمد منجی هست که تمام ادیان وعدشو دادن
یامحمداااااا
ناشناش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
عده ای هستن که قبل از ظهور اقا امام زمان ادعای امام زمان میکنن تقاضا میکنم کتاب قبل از ظهور رو بخونید بعد پی خواهی برد دکتر سایان هم شاید یکی ازینها باشه و عده ای رو دور خودش جمع کرده همین عوام هستن که گول همچنین افرادی رو میخورن خوشا به حال انانیکه قبل از ظهور به عهد با امام زمانشان پایبند باشن و گول شیادان رو نخورن
لطفا به عقل خودتون رجوع کنید کسی که دهه شصتی باشه اونوقت ادعای امام زمان کنه با عقل صحیح نیست
اثار و نشانه های قبل از ظهور همین ادعای افراد به امام زمان
مردان به شکل زنان در اومدن که همت شاهدین ابرو بر میدارن و کارای دیگ زنانه انجام میدن
کفر و جنایت در قبل از ظهور
و اثار دیگه که همینا باعث میشه انسان از موعد حق فاصله بگیرن بهرحال در زمان هر امامی باید حق از باطل جدا بشه انسانهای باید حسرت بخورن کما اینکه در شب تاسوعا امام حسین عهد از مردم برداشت و گفت ازادین عده ای رفتن و حسرت خوردن و 72 تن موندن و جایگاه عالی در اخرت پیدا کردن در همین زمان هم همینطور باید جاهلین جدا بشن
چرا خدا به انسان عقل داد چون اندیشه کند پس دوستان اندیشه کنید و واقعی عمل کنید وتا ظهور مهدی موعد ک هزاران سال در غیبت هستو نه اینکه ی دهه شصتی این ادعا رو بکنه . و علی علیه السلام میفرماید اونقد ظهور فرزندم دیر میشود تا افراد خاص از عوام جدا شوند به امید انروز

اللهم عجل لولیک الفرج ❤
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
0
1
باسلام
اگه آدم مسلمان واقعی باشه نه تنها فریب همچین ادمایی رانمیخوره بلکه با این افکار خرافه نیز مبارزه میکنه.
باور به مهدویت همونجور که یه امر مقدس و والائیه باید با بصیرت هم باشه نه با انتخاب های شبیه انتخاب اقای رشیدپور.
خدایاهمه مارا به راه راست هدایت فرما؛الهی یارب العالمین
"اللهم عجل لولیک الفرج"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
5
1
باسلام دکترسایان حقیقتیست ازطرف خداوندهرکس هدفش خداباشدعلمش وجسمش ازتمام بندگان بالاتروسالمترخواهدبودایشون اول حق بهش نمیدهندولی مرحله دوم به اذن وقدرت الهی حق بهش میدهندوفرمانده آقاامام زمان ارواحنافداکه شعیب بن صالح است به امرالهی بزودی ازقبررجعت خواهدکردوفرماندهی سپاه دکترسایان رابعهده خواهدگرفت ودکترسایان همان سیدحسنی جوان است که برای مجازات اصلاح طلبان خائن به رهبری ایرانی ومرتدین قم وجنگ باسفیانی درانتظارایشون خواهدبودکه متاسفانه زلزله تهران هم بخاطراذیت وآزارایشان ودربدرکردن ایشان درمحرم خواهدبودآره تابیمارمائیم که به چنین دانشمندان الهی ظلم میکنیم ودروعده الهی شک وسستی میکنیم که منجربه مجازات خواهدبودوکنارگذاشتن امدی نژادغضب الهی برماخواهدبودوبزودی قدرت الهی به سیدحسنی واگذارخواهدشدوانتقام خائنین به ملت ورهبری راباقدرت الهی تاکوفه مجازات خواهندکردونفس ذکیه دکترسایان خواهدبودکه به امرالهی مارابه مهدی خواهدرساندوایشون اولین بیعت کننده بامهدی ارواحنافداخواهدبودومقام معظم رهبری همراه باتمام نهادها وبهمراه نیروهای مسلح اعلام یاری وهمبستگی خودرابرای آقاامام زمان درایران اعلام میکندوظهورمولایمان باشیرینی شربت جشن خواهیم گرفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
2
0
ای مردم آگاه باشید و بدانید که این شیاد رفت تا خودشو تو صدتا سوراخ قایم کنه و من الله توفیق
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
0
0
بیماریها روانی که شاخ ودم نداره
اصول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
0
0
سلام
امام هشتم یاریت کنه
..نجف اشرف..
دست غیب ندیدی..
تا برسه اشکت در میاد
..
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
1
2
سلام
شیاد ، حرام خور ، دیوانه، و..... از خصوصیات این شخص سایان میباشد. من این شخص رو از نزدیک میشناسم . ایشون بابت یه کلاس هنری پول خیلی از اقایون و خانم ها رو بالا کشید . تنها دلیلی که باعث مطرح شدن این شخص شده عواملی هستن که از ترس با این شخص همکاری میکنن که مبادا دست شون روو بشه. منو دوستانم در طی دادگاهیی که با این اقا داشتیم چه خود قاضی چه اقای حسینی رییس وزارت ارشاد کرج گفتن به دلیل اینکه عوامل پشت پرده زیادی در به وجود اومدن همچین دیوانه ایی دست داشتن نمی تونیم پرونده رو پیگیری کنیم.
محمدجام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
0
2
خيلي خنديدم دمش گرم عين فيلم يوسف كلي خنديدم بيشتر شبيه بازيگراس ......
واقعیت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
0
0
حتی با وجود سلاح های امروزی هنوز اسکولایی هستن که ادعای امام زمان با اسب شمشیر و سربند سبز و زره چرمی میکنن!!!
حضرت قائم با سلاح های مجهز امروزی میاد و به گفته ائمه و پیامبر سوار بر مرکبی است که ویژگی های آن با ماشین های امروزه مشابه است.حالا بازم اینا میان حرف میبافن شمشیر دستشون میگرن و ادعای مهدویت دارن اینا خرن در قالب انسان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
1
1
سلام به نظر میرسداین اقاشیاد وعوامل استکبار اموزش دیده با عوامل خود فروخته وجاسوس ونفوذی درصدا وسیما مطرح شده وافرادی مطالعه دینی بصیرت واطاعت از مراجع ومتخص دینرو ندارن دنبال این جور افراد می افتن درحال حاصر ناجی شیعه وسنی درسوریه ویمن ودیگر بلاد خامنهای پیشگوی اودرزمان خود درست بوده این نشان از عنایت امام زمان است
ساترو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
0
4
با سلام .اقا چرا اینقدر این بنده خدارو اذیت میکنید با این قضاوتهای که شما کردید ادم میترسه دیگه در مورد خودش حرف بزنه ...راستشو بخواین من نمیخواستم خودمو معرفی کنم ولی مجبورم این کارو بکنم..بنده قاتل بروسلی هستم و همینطور پدر اقای سایان .این کارهای رزمی رو هم که میبینید بلده عوضی از من دزدیده چون هرچی گفت بهم اموزش بده ندادم اینم یواشکی از گوشه کنارا نگاه کرده یاد گرفت .اینهارو گفتم که ادعای امام زمان بودن که کرده حالا نیاد ادعای منو بدزده بگه قاتل بروسلی خودشه.باور نکنیدا .قاتل بروسلی من هستم.....چیه اقا چرا چشماتون ۴تا شد..وقتی این اقا میتونه امام زمان باشه.بعد یکی مثله من نمیتونه پدر سایان باشه یا قاتل بروسلی.ولله به خدا.هرچی ما هیچی نمیگیم ...........
طلبه
|
Afghanistan
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
0
1
به قول اکبر عبدی موش تو سوراخ نمی رفت جارو بست به صندوق عقبش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
0
0
شنیدم جدیدا داره کارهاشو میکنه میخواد ظهور کنه :))))
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
0
1
مغزفندقی متوھم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
0
4
این به علی بابای سندباد بیشتر شباهت داره تا امام زمان
امیرحسین
|
United States of America
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
0
1
منتظرحضرت مهدی (عج) واقعی هستیم
مهدی بیا و مطمئن باش جانم رو فدایت میکنم
جان که کم است دنیا را فدایت میکنم
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
0
0
کمال بی کمالان خواهد امد گل خوشبوی زهرا خواهد امد
مگر قران و دین صاحب ندارد به قران عصر قران خواهد امد
در یک سایت ایرانی گفته بود دجال یمانی سفیانی صدای اسمانی نشانه های ظهور بعضی از مردم ادعای پیامبری می کنند دوستان فکر کنم شاید نزدیک های ظهور باشد
مهدی موسوی نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
0
حیف کلمه شیاد که برای این احمق بکار ببرن

لعنت بر تو
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
0
0
امام زمان عج با فرمایش خداوند و اذن او خواهد آمد امام زمان عج همراه حضرت مسیح خواهد آمد او به همراه امامان و چهارده معصوم خواهد آمد لبیک یا امام خامنه ای لبیک یا حسین است توکل ما به خداست الهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
1
0
ضعف سیستم امنتی واطلعاتی است چگونه که رو دست خوردند در مقابل سرویس اطالعات ترکیه وفرانسه!! سوریس امنتی باید به شبکه ها خبری وصداوسیما هشدارو اگاهی و.اطلاع رسانی میکرد که در دام نیفتند!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
2
شماهاچرامیسوزیدپس بهتون .......سوزی اومده
ناشناس
|
Turkey
|
۰۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
0
0
وای از خنده روده بر شدم این کیه دیگه؟
ناشناس
|
Turkey
|
۰۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
0
0
کاری نداره که یه فندک بزنین بهش اگه بوی جزغالش بلند شد یعنی دروغ میگه!
ناشناس
|
Turkey
|
۰۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
0
0
اگه این آقا نعوذبالله امام زمانه پس چون قبلش یمانی و سفیانی و سید خراسانی نیومدن پس مثل سگ دروغ میگه و کذابی بیش نیست
ناشناس
|
Japan
|
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
2
چقدر حقیر وبیچاره هستید واقعا جای تاسف داره بدون کوچکترین تحقیق درجهت تخریب حرکت میکنید یادگرفتید هرکس در جهت درست وخلاف فکر واندیشه شما حرکت کنه همه جوره درحقش اجهاف کنید وای برجامعه ای که سواد رسانه ای نداشته باشه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
0
0
خدای را صد هزار بار شکر که اون کتابو شما نخوندین وگر نه آدم شاخ در میاره که این رسانه ملی با این همه ادعا چطور خبر این کتاب رو پخش کرد چه برسه به دعوت و ساخت برنامه های متعدد اون کتاب رو به هر انسان معمولی و کم سوادی اراعه بدی متوجه میشه نویسندش در حد پنجم اپتدایی هم سواد نداره چه برسه به دکترا هیچ مطلب علمی و بدرد خور توش نیست فقط کلی گویی و مزخرفاتی که هر بچه ای میتونه بنویسه اگر اینا علم باشه ..........
ولش کن بابا خااااااااااک تو سر این رسانه ملی که برنامه سازاش در قبال گرفتن پول ناچیزی رشوه به هر ابله و متوهمی اجازه حضور میدن
همون رشید پورم میدونست این بنده خدا گوسفنده یا مجریانی که با اغراق ازش تعریف میکردن همشون تو نگاهشون نوع گفتارشون معلوم بود دارن اسکلش میکنن چاره چیه وقتی مدیرشون رشوه گرفته و این نابغه رو بهشون تحمیل کرده
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
1
1
من این آدم رو نمیشناسم و دربارش اظهار نظر نمی کنم اما میبینم آدمهایی اون رو متوهم خطاب میکنن که توهم رو با ح جیمی می نویسند چیزی که فهمیدم هم مدرک دکترا داره هم ورزشکار موفقیه و هم علنی داره با ظلم حاکم مبارزه میکنه تا اینجا چیز غیرمعمولی ازش ندیدم فعلا نظری ندارم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
0
0
متاسفانه دریغ از اندکی تحقیق و مطالعه قبل از دعوت افراد به رسانه ملی.
این چه طرز کار کردن هست.
ولی برام جالب شد کسی می دونه سرنوشت دکتر سایان چی شده؟ می گن اعدامش کردن؟
رادمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
0
0
درود برشما بنده به صراحت و با سند عرض می کنم این جوان باهوش وخوش فکر بازیچه دست عده ای مسئول فرصت طلب واز خدا بی خبر شد آنچنان که پس ازاینکه بهره برداریهای سیاسی و مالی خود را از این فرد نمو ده اند شروع به تخریب وحذف ایشان کردند به سنداینکه چطور می شود فردی که سواد دیپلم دارد بتواند مجوزها و مراحل سخت اداری را جهت گرفتن مجوزهای فرهنگی ،ورزشی ورسانه ای طی کند وخود را بعنوان دکتر در جامعه مطرح کند ؟!!! ولی دچار مشکل نشود ایشان حدود پنج سال بعنوان فردی متخصص ،فرهنگی و ورزشکار دارای سبک فعالیت می کرد !!ودر تمام این مراحل به حمایت عده ای از مسئولین بوده آنها هستند که باید پاسخگو بوده ومحاکمه شوند چرا سربازان گمنام امام زمان عج مسئولین این فاجعه را که هم اکنون نیز در راس قدرت قراردارند به دام نمی اندازند ومجازات نمی کنند ؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
0
0
آدرس این بابارو چجوری میشه پیدا کرد بریم ببینیم حرف حسابش چیه درست نیست این حرکت خودشو جایه اینو اون میزنه اونم امام زمان (ع) نکنید این حرکتاروخداوکیلی
یوسف...... ....
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
0
0
پرودگارا هرکس به توشناخته شود گمنام نگردد وهرکس تورا شناسد جهل نادانی براو روی نخواهد کرد.پروردگارا من میدانیم که توامام زمانی برما نشان خواهید داد ودرآن روزی که اینکاررا خواهی کردکه دگر زمانی ومهلتی برای کسی نیست وفقط میخواهی به آدم بفهمانی که همانطور که میمیرانم همانطور هم میتوانم زنده نگهدارم.که انسان کامل خدایش رابشناسد.ودرآن روز صدای خدای بزرگ برگوش همگان مرده وزنده خواهدرسید..ندایی همچون(هوش دارمنم همان خدای بخشنده مهربان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
0
0
قطعا در شیادی نابغه بوده و البته با افرادی کم هوشی در صدا و سیما برخورد داشته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
0
0
قطعا در شیادی نابغه بوده و البته با افرادی کم هوشی در صدا و سیما برخورد داشته
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
0
0
هذیان پارانویید داره ،همون کتابی هم که چاپ کرده کاملا سالاد کلمات در آن مشهوده ،ناراحت شدم چون ایشان بیمار بودن و بایستی تحت درمان وبستری میشدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
0
1
تمام اقدامات وی سرویس اطلاعاتی فرانسه با همکاری سرویس اطلاعاتی ترکیه بوده است متون وحرفا ونطق های وی همه دیکته شده اونهابود متاسفاه این فرد هم به لحاظ روانی جذب کردند. وعاقبت که همه دیدند مقابله با نظام وگروه مسلح تشکیل دادن ونهایت به هلاکت رسید. تقاضا از جوانان و عموم مردم اینه که عاقلانه وبا بصیرت به رفتار وکردار دفت کنند وبه راحتی تحت تاثیر قرار نگیرند.
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
1
1
عزیزان این شخص نه بیمار روانی نه سنتی صنعتی میزد هیچکدام این شخص میتونم بگم اگه درست روش سرمایه گذاری میشد واقعا یه نابغه بود از بهترین‌های گریم بودن گریمور سینما بودن البته در سن 18.نوزده سالگی بعد از آن رو آوردن به ورزش رزمی و رشته ساکاریو را تو ایران پایه گذاری کردن و به صورت کاملا مجانی به شاگردانش آموزش میداد تا آنجاييکه 20نفر از شاگردانش را بدون اینکه ریالی از اونا بگیره به مسابقات آزاد در باکو کشور آذربایجان بردن و اتفاقا تیمش قهرمانی اون مسابقات را بدست آورد و بعد از آن بود که به تلویزیون پاش باز شد البته تو این چند سال اطلاعات بهش شک کرده بود ولی بقدری تیم پشتیبان این شخص حرفه ای عمل می‌کرد که نمی‌توانستند ازش اطلاعات بکشن یا صوتی ازش بگیرن تا زمانی رسید که بدستور تیم پشتیبان به کشور ترکیه رفت البته ناگفته نماند که در این مدت پیروانی هم برای خودش جمع کرده بود و بعد از رسیدن به ترکیه اون کلیپ معروف ظهور منجی را منتشر کردن و اتفاقات بعد از آن البته ناگفته نماند که این شخص در ظاهر خیلی مهربان بود والبته خیلی پرحرف و بالاخره معلوم شد که عامل موساد بوده و یک تیم زبده از عوامل موساد پشت سرش بودن وچون بنده این شخص را از نزدیک میشناسم حرف در موردش زیاد است ولی بیشتر از این وقت شما عزیزان را نمیگیرم و در آخر به همه توصیه میکنم خیلی مواظب باشن انسان امکان الخطاست واز سربازان گمنام امام زمان نیز تشکر میکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
0
1
فقط میتونم بگم متاسفم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
0
0
سایان نه بیماراست،نه روانی،یک،پانترک،که،درسشودرترکیه
خواندۀ
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی