تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

نوجوان ۱۳ ساله لرستانی قهرمان «عصرجدید۳» شد

علی نظری طولابی، پسر نوجوان ۱۳ ساله اهل کوهدشت لرستان، با کسب بیش از ۵ میلیون رای برنده فصل سوم مسابقه عصرجدید شد.

کد خبر: ۱۳۳۸۰۹
۱۱:۰۷ - ۲۷ تير ۱۴۰۱

نوجوان ۱۳ ساله لرستانی قهرمان «عصرجدید۳» شد

دیدارنیوز: علی طولابی با کسب بیش از ۵ میلیون رای از سوی مردم، برنده فصل سوم مسابقه عصرجدید شد.

علی نظری طولابی، پسر نوجوان ۱۳ ساله اهل کوهدشت لرستان است و اصالتاً لک بوده و در برنامه عصرجدید آهنگ لکی را به اجرا گذاشت که استقبال زیادی از آن صورت گرفت. او با اجرای آهنگ مقامی کردی توانست استعداد خود را نشان بدهد.

مقام نخست و قهرمانی فصل سوم عصرجدید با ۵میلیون و ۵۶۲هزار و ۴۵۳ رای، به علی نظری‌طولابی رسید. نوجوان کوهدشتی، خواننده‌ای با حنجره‌ای طلایی و آینده هنری درخشان که تندیس طلایی را به خانه برد.

گروه پهلوانک‌های ایران زمین با کسب بیش از ۴ میلیون رای در جایگاه دوم قرار گرفتند و پیمان ابراهیمی از اصفهان با بیش از ۳ میلیون رای سوم شد.

همچنین ساینا شیخی در رتبه چهارم، ستیلا و آنیسا در رتبه پنجم و احسان یاسین در رتبه ششم قرار گرفتند. مجموع آرای ثبت‌شده در این فصل عصرجدید به ۲۲میلیون و ۷۷۷هزار و ۹۸۷ رای رسید.

این ویژه‌برنامه که شنبه از خبر ساعت ۲۲ و یکشنبه، در ۲بخش، بعد از اذان مغرب تا اخبار و بعد از خبر تا بامداد دوشنبه، روانه آنتن شبکه سه سیما شد.

ستیلا و آنیسا از شیراز و بوشهر در رشته آکروبات نمایشی و هوایی، پیمان ابراهیمی از درچه اصفهان در رشته استندآپ کمدی، احسان یاسین از کاشان در رشته خوانندگی، ساینا شیخی از اندیمشک خوزستان در رشته دوبله، علی طولابی از کوهدشت لرستان در رشته خوانندگی و گروه پهلوانک‌های ایران‌زمین از استان‌های مختلف ایران در رشته ورزش باستانی رقیبان مرحله نهایی بودند.

احسان علیخانی، مجری برنامه درباره این برنامه گفت: سه گانه عصر جدید ساخته شده است و اگر قرار باشد فصل بعدی ساخته شود خیلی باید بزرگ‌تر و باشکوه‌تر باشد. رشته‌های متنوع‌تر باشد و دختر و پسر، زن و مرد در کنار هم باشند که حتماً به موقعش اتفاق خواهد افتاد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی