تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

برخورد سرد علی دایی با وزیر ورزش در کیش! +تصاویر

علی دایی، اسطوره فوتبال کشورمان در حاشیه مراسم جام جهانی فوتبال در کیش، روی خوشی به حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان نشان نداد تا سوژه خبرنگاران و رسانه‌ها شود.

کد خبر: ۱۳۳۸۰۱
۰۹:۳۳ - ۲۷ تير ۱۴۰۱

بی‌توجهی علی دایی به وزیر ورزش در کیش!

دیدارنیوز: در حاشیه مراسم جام جهانی فوتبال در کیش در مقابل چشم عکاسان و خبرنگاران اتفاق عجیبی رخ داد.

در شرایطی که حمید سجادی، وزیر ورزش برای خوش و بش و احوالپرسی به سمت سه چهره حاضر در ردیف اول سالن (علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا و یحیی گل‌محمدی) رفته بود، به نظر با برخورد سرد و بی‌اعتنایی علی دایی اسطوره فوتبال ایران مواجه شد.

در تصاویری که از این صحنه منتشر شده، این مسئله کاملا مشخص است؛ جالب اینکه علی دایی بعد از این لحظه عجیب خطاب به دو هم‌تیمی سابقش در تیم ملی و پرسپولیس نکاتی را با لبخند مطرح کرد.

به نظر می‌رسد این مسئله ریشه در برخورد سجادی و علی دایی در حاشیه یک اردو در جزیره کیش و سپس مسائل رخ داده میان این دو در باشگاه سایپا داشته باشد.

جالب اینجاست که علی دایی و وزیر ورزش با یک هواپیما به کیش آمده و در لحظه خروج از هواپیما با یکدیگر خوش و بش کرده بودند.

بی‌توجهی علی دایی به وزیر ورزش در کیش!بی‌توجهی علی دایی به وزیر ورزش در کیش!بی‌توجهی علی دایی به وزیر ورزش در کیش!بی‌توجهی علی دایی به وزیر ورزش در کیش!بی‌توجهی علی دایی به وزیر ورزش در کیش!بی‌توجهی علی دایی به وزیر ورزش در کیش!

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی