تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ صدای انفجار در اصفهان/ هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ صدای انفجار در اصفهان/ هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

مدیرعامل معزول شستا در مس ایران چه می‌کند؟

انتصابات پر حاشیه مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران موجب اعتراض کارگران و کارمندان مس شده است.

کد خبر: ۱۳۳۷۵۷
۱۳:۳۹ - ۲۶ تير ۱۴۰۱

مدیرعامل معزول شستا در مس ایران چه می‌کند؟

 

دیدارنیوز ـ شهرام هزاریان: علی رستمی که نامش در سال ۱۴۰۰ با جدی‌تر شدن احتمال انتصابش در شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) بزرگ‌ترین هلدینگ اقتصادی کشور با انتشار فیش حقوقی ۹۲ میلیارد تومانی در برخی از رسانه‌ها مطرح شد، ابنبار در شرکت ملی مس ایران با حواشی دیگری مواجه شده است.

رستمی که با کلی حاشیه توانسته بود مدیرعاملی شستا شود در کمتر از ۶ ماه عزل شد و بعد از ظهر روزی که دیگر این پست را در اختیار نداشت بعنوان مدیر عامل ملی صنایع مس ایران شد و سکاندار این غول بورسی شد.

حال حدود ۵ ماه از انتصاب وی در شرکت ملی مس ایران می‌گذرد و همچنان حواشی از جمله اعتصابات و تظاهرات کارگران مس ورزقان و سونگون می‌گذرد.

انتصابات پر حاشیه این مدیرعامل از دیگر از مواردی است که موجب اعتراض کارگران و کارمندان مس شده است، به عنوان مثال شنیده‌های سایت «کرمان نو» حکایت از انتصاب اکبر پورمحمدی فرماندار سابق رفسنجان که ویدیو‌ی توهین او به پرسش یک خبرنگار باعث برکناری‌اش توسط وزیر کشور شد، به مدیرعاملی موسسه صندوق بازنشستگی مس حکایت دارد.

گفتنی است پورمحمدی برادر زن معاون پارلمانی رئیس جمهور است. آقای سید محمدحسینی معاون آقای رئیسی اصالتا کرمانی است و در یکسال اخیر انتصاباتی در کرمان و  در شرکت‌های زیر مجموعه مس ایران را به او نسبت داده‌اند.
 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی