تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

طرح استیضاح وزیر ارتباطات؛ نارضایتی از عدم تحقق وعده‌ها!

به گفته مسلم صالحی، نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی، طرح استیضاح وزیر ارتباطات صبح امروز با ۱۰ امضا کلید خورده و در سامانه بارگذاری شده تا برای امضاء در دسترس نمایندگان قرار بگیرد.

کد خبر: ۱۳۳۶۸۴
۱۶:۵۸ - ۲۵ تير ۱۴۰۱

طرح استیضاح وزیر ارتباطات؛ نارضایتی از عدم تحقق وعده‌ها!

دیدارنیوز: یک نماینده مجلس از کلید خوردن طرح استیضاح وزیر ارتباطات خبر داد.

به گفته مسلم صالحی عدم تحقق برنامه‌های زارع‌پور در جلسه رای اعتماد طبق برنامه زمان‌بندی، عدم آنتن‌دهی و پوشش شبکه اینترنت به ویژه در روستا‌ها از جمله محور‌های این استیضاح است.

برخی نمایندگان مجلس که از عملکرد وزیر ارتباطات و وزارتخانه متبوعش رضایت ندارند، خواستار استیضاح وی شدند.

«مسلم صالحی»، نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی، از طرح استیضاح زارع‌پور خبر داده و گفت: «طرح استیضاح وزیر ارتباطات را صبح امروز با ۱۰ امضا کلید زدیم و در سامانه بارگذاری کردیم تا برای امضاء در دسترس نمایندگان قرار بگیرد.»

عدم توزیع عادلانه اعتبارات، انتصابات ناکارآمد در بدنه وزارت ارتباطات، عدم تحقق برنامه‌های ارائه شده توسط وزیر در جلسه رای اعتماد طبق برنامه زمان‌بندی، عدم تعیین تکلیف کارگزاران مخابرات روستایی، عدم آنتن‌دهی و پوشش شبکه اینترنت به ویژه در روستا‌ها و پایین بودن خدمات‌رسانی در حوزه کاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات محور‌های درخواست استیضاح وزیر ارتباطات هستند.

گفتنی است طبق قانون اساسی، استیضاح زمانی قابل طرح در مجلس است که با امضای حداقل ۱۰ نفر از نمایندگان به مجلس تقدیم شود. سپس این استیضاح بایستی اعلام وصول شده و وزیر با حضور در مجلس، به سوالات نمایندگان پاسخ داده و در نهایت مجددا رای اعتماد بگیرد.

نمایندگان مجلس طی یک سال گذشته بار‌ها انتقادات فراوانی نسبت به کیفیت و قیمت اینترنت داشته‌اند. به طور مثل آذرماه ۱۴۰۰، نماینده مردم جیرفت در مجلس یازدهم با بیان انتقاد خود از کاهش سرعت اینترنت در کشور، خطاب به وزیر ارتباطات گفت: «پای خود را از روی سیم بردارید».

عرضه اینترنت کوپنی میان سه دهک اول جامعه نیز با انتقادات برخی نمایندگان همراه بوده و آن را توهین دانسته بودند. توسلی در این باره گفته بود: «وزیر ارتباطات عملا در دسترس نیست و در حالی که برخی شهر‌های و روستا‌ها فاقد خدمات ارتباطی حداقلی هستند؛ به‌جای حل مشکلات اساسی در اقدامی توهین‌آمیز اعلام می‌کنند برای دهک‌های پایین اینترنت رایگان در نظر می‌گیرند.»

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی