تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
به همت موسسه خیریه نیک گامان جمشید انجام شد

افتتاح دبیرستان در روستای زرتوجی شهرستان میناب استان هرمزگان

دبیرستان سه کلاسه‌ی متوسطه‌ی اول روستای زرتوجی شهرستان میناب استان هرمزگان با حضور اشکان تقی پور عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور و مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید به همراه نماینده ارشد خیرین افتتاح شد.

کد خبر: ۱۳۳۶۳۸
۱۰:۰۰ - ۲۵ تير ۱۴۰۱

 

افتتاح دبیرستان در روستای زرتوجی شهرستان میناب استان هرمزگان

 

 

دیدارنیوز: دبیرستان سه کلاسه‌ی متوسطه‌ی اول روستای زرتوجی شهرستان میناب استان هرمزگان با حضور اشکان تقی پور عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور و مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید به همراه نماینده ارشد خیرین افتتاح شد.

در این مراسم معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی استان هرمزگان، رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان و رییس اداره کل آموزش و پرورش شهرستان میناب به همراه دانش آموزان و فرهنگیان منطقه حضور داشتند.

همچنین مرادی معاون مشارکت‌های اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان نیز ضمن سپاسگزاری از ساخت این مدرسه به نیاز‌های دیگر استان به ویزه در نقاط بسیار کم‌برخوردار آن در حوزه‌ی مدرسه سازی اشاره کرد.

سید عبدالله هاشمی، رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان، نیز در جلسه‌ی مشترک با تقی پور، عضو هیئت مدیره شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه، به نقش ویژه موسسه خیریه نیک‌گامان و خیرین آن در فعالیت‌های گوناگون زیر بنایی در حوزه‌های بهزیستی، بهداشت و درمان و حوادث غیرمترقبه علاوه بر مدرسه سازی اشاره و ابراز امیدواری کرد که موسسه خیریه فعالیت‌های بیشتری را در حوزه‌های مختلف در استان انجام دهد.

 

 

افتتاح دبیرستان در روستای زرتوجی شهرستان میناب استان هرمزگان

اشکان تقی پور، چهره ماندگار مدرسه سازی سال ۱۳۹۹ کشور، نیز گفت: مدرسه سه کلاسه زرتوجی یکی از ۵۰ مدرسه‌ی حوزه‌ی مدرسه سازی موسسه خیریه نیک‌گامان است که در کمتر از ۵ سال گذشته ساخته شده اند.

ساخت مدرسه سه کلاسه‌ی شهرستان بستک یکی از پیشنهاد‌های جامعه حیربن مدرسه ساز استان و اداره نوسازی مدارس بود که تقبل ساخت آن با توجه به ضرورت از سوی موسسه خیریه نیک گامان در دست بررسی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی